• mysmul­la
    Äldre 7 Mar 13:13
    94 visningar
    11 svar
    -1
    11
    94

    Spökstreck?



    Är detta spökstreck?

    Ändrade ljuset på en bild för att kanske se bättre men vet inte vad jag ska tro.
  • Svar på tråden Spökstreck?
  • Äldre 7 Mar 14:51
    #1

    Tycker mig se ett mycket svagt streck på första bilden..det andra ser jag ett vitt streck.

  • Äldre 7 Mar 14:51
    #2

    Tredje menar jag :p

  • mysmul­la
    Äldre 7 Mar 15:07
    #3
    liranlaran skrev 2019-03-07 14:51:00 följande:

    Tycker mig se ett mycket svagt streck på första bilden..det andra ser jag ett vitt streck.


    Då är det kanske inte bara inbillning. Får ta ett imorgon bitti igen. Ändrade till mörkare ljus och tycker mig se ett streck då

  • Äldre 7 Mar 20:23
    #4

    Ja på det mörkare blir det tydligare. Spännande!
    Återkom imorgon eller övermorgon :)

  • mysmul­la
    Äldre 7 Mar 20:59
    #5
    liranlaran skrev 2019-03-07 20:23:40 följande:

    Ja på det mörkare blir det tydligare. Spännande!

    Återkom imorgon eller övermorgon :)


    Det gör jag absolut. Sitter med världens mensvärk nu dock så rädd att det inte är nått nu heller. :(
  • Äldre 7 Mar 22:28
    #6
    +2

    Nej. ser bara kontrollstrecket.
    Alltså varför ens köpa pistickor??? Köp ett digitalt test istället. Visst den kostar 15kr mer men då slipper man ju ta flera test som alla är otydliga.

    Dessutom vet du att du ska läsa av testet inom 5 minuter för efter det så får du falskt positivt.

  • mysmul­la
    Äldre 8 Mar 05:08
    #7

    Morgonurin, fortfarande svagt men starkare än igår.

    Antingen ska jag köpa ett clearblue idag eller så väntar jag 48 timmar. Har inte kunnat bestämma mig riktigt än.

    Som svar på varför jag inte köpt digitalt för det kostar bara 15kr mer så undrar jag vart du då köpt digitalt så billigt?

  • Äldre 8 Mar 06:45
    #8
    mysmulla skrev 2019-03-08 05:08:47 följande:

    Morgonurin, fortfarande svagt men starkare än igår.

    Antingen ska jag köpa ett clearblue idag eller så väntar jag 48 timmar. Har inte kunnat bestämma mig riktigt än.

    Som svar på varför jag inte köpt digitalt för det kostar bara 15kr mer så undrar jag vart du då köpt digitalt så billigt?


    Tycker du ska vänta 48h så ditt hcg hinner gå upp lite. Då kan du också vara mer säker på svaret. Hur många dgr efter ÄL är du?
  • mysmul­la
    Äldre 8 Mar 09:14
    #9
    SofieElise skrev 2019-03-08 06:45:04 följande:

    Tycker du ska vänta 48h så ditt hcg hinner gå upp lite. Då kan du också vara mer säker på svaret. Hur många dgr efter ÄL är du?


    21 dagar efter ägglossning idag. Får nog hålla mig och vänta 48 timmar. Så jäkla svårt bara när man väl sett ett svagt streck ????
  • Äldre 8 Mar 11:32
    #10
    mysmulla skrev 2019-03-08 09:14:52 följande:

    21 dagar efter ägglossning idag. Får nog hålla mig och vänta 48 timmar. Så jäkla svårt bara när man väl sett ett svagt streck ????


    21 dagar efter äl, då borde du få utslag på ett digitalt
  • Äldre 8 Mar 18:56
    #11

    Men åh!!
    Precis sådär såg mina test ut också :) Fyra dagar efter det super svaga fick jag 2-3 på digitaltestet.

Svar på tråden Spökstreck?