• Amanda nielssen

    Mensvärk utsn mens 10 dagar

    Har sedan över 1 vecka tillbaka ungefär sedan ÄL haft molande mensvärk .

    Brukar alltid få detta dagen innan mens men max 1 dag. Nu sitter den i. Tog ett gravtest

    Idag BIM-3 som var negativt. Är det någon som plussat ändå trots negativt gravtest

    Men symptom liknande ovan?

  • Svar på tråden Mensvärk utsn mens 10 dagar
  • nonameleft

    Molvärken du kände från och med ägglossning är inte ett graviditetssymptom.

    Det är omöjligt att få symptom innan ägget fäster, cirka 7-10 dagar efter ÄL.

    Däremot kan du ju vara gravid ändå. Vänta tills du skall ha mens och testa om den inte kommit när den ska.

  • Leos Mamma 88

    A


    Amanda nielssen skrev 2019-03-07 20:54:39 följande:

    Har sedan över 1 vecka tillbaka ungefär sedan ÄL haft molande mensvärk .

    Brukar alltid få detta dagen innan mens men max 1 dag. Nu sitter den i. Tog ett gravtest

    Idag BIM-3 som var negativt. Är det någon som plussat ändå trots negativt gravtest

    Men symptom liknande ovan?


    Hur har det gått för dig? Har du testat något mer?
  • Amanda nielssen

    Hej! Testade på bim +2 och fick detta resultat( se bild) vet inte riktigt om jag inbillar mig ett streck. Fortfarande symptom och ingen mens, ska avvakta 2 dagar till och sedan ta ett nytt test

  • Smurfananna
    Amanda nielssen skrev 2019-03-12 20:43:12 följande:

    Hej! Testade på bim +2 och fick detta resultat( se bild) vet inte riktigt om jag inbillar mig ett streck. Fortfarande symptom och ingen mens, ska avvakta 2 dagar till och sedan ta ett nytt test


    Är så svårt att tyda då bilderna blir suddiga när man laddar upp här. Men jag tycker mig se ett svaaaaagt streck. Vänta någon/några dagar & ta ett nytt test! Lycka gill
Svar på tråden Mensvärk utsn mens 10 dagar