• Anonym (till havet)

    Sex på internationella kvinnodagen

    Goddag!

    Idag är det den internationella kvinnodagen. Hur bör vi då förhålla oss till det sexuella? Är det på sin plats att all sexuell aktivitet idag enbart fokuseras på kvinnans njutning och att mannen avstår sin orgasm till förmån för kvinnans orgasmer?

  • Svar på tråden Sex på internationella kvinnodagen
  • transparent

    Jag tror att många kvinnor njuter mer av sex, om personen de har sex med, också njuter. Och om båda får orgasm är det väl bra? Glad

  • BiggMama

    Jag tycker på "fulaste" allvar att denna dag är det strap-on som gäller. Alla män som antingen har eller önskar penetrera en kvinna analt, bör uppleva detta själv av flera anledningar. Denna dag är trots allt till för att knulla män i röven. ???? För många män betraktas ett samlag som över i samband med den manliga ejakulationen. Därför bör de utav oss som är mera "hardcore" avsluta firandet med att lägga en rejäl sats "fontän" över valfri kroppsdel (läs ansikte)

    Ha en underbar kvinnodag!


    Feminist javisst!
  • Hårfagre
    BiggMama skrev 2019-03-08 11:22:16 följande:

    Jag tycker på "fulaste" allvar att denna dag är det strap-on som gäller. Alla män som antingen har eller önskar penetrera en kvinna analt, bör uppleva detta själv av flera anledningar. Denna dag är trots allt till för att knulla män i röven. ???? För många män betraktas ett samlag som över i samband med den manliga ejakulationen. Därför bör de utav oss som är mera "hardcore" avsluta firandet med att lägga en rejäl sats "fontän" över valfri kroppsdel (läs ansikte)

    Ha en underbar kvinnodag!


    Oh vad skönt, gärna :)
  • Anonym (Spanky)

    Som alla dagar fick hon stjärten rödsmiskad medan jag plöjde hennes fitta hårt och bestämt. Hon skrek när det gick för henne och svalde varje droppe när jag sprutade.

    Det är vad hon vill ha, och det är vad hon får.

    Varför skulle man mesa till det bara för att det är kvinnodagen??

  • Anonym (Besviken man)
    BiggMama skrev 2019-03-08 11:22:16 följande:

    Jag tycker på "fulaste" allvar att denna dag är det strap-on som gäller. Alla män som antingen har eller önskar penetrera en kvinna analt, bör uppleva detta själv av flera anledningar. Denna dag är trots allt till för att knulla män i röven. ???? För många män betraktas ett samlag som över i samband med den manliga ejakulationen. Därför bör de utav oss som är mera "hardcore" avsluta firandet med att lägga en rejäl sats "fontän" över valfri kroppsdel (läs ansikte)

    Ha en underbar kvinnodag!


    Men vad f-n är det du skriver?

    Jag har knullat min fru i röven och sprutar henne i ansiktet minst en gånger i veckan, i snart 30 år. Inte fan ställer hon upp på att sätta på mig med strap-on en enda ynka gång. Och när hon sprutar sin fontän ber hon om ursäkt för att hon blöter ner i sängen. Jag har bett om att bli sprutad i ansiktet många gånger men hon tycker jag är äcklig.

    Du borde ta ett ordentligt snack med min fru så det kan bli ordning på torpet. Det du beskriver har jag drömt om i snart 30 år utan att få gehör.

    Den 19 november kommer jag att kräva att min fru sätter på mig och sprutar mig i ansiktet. Det är väl varje mans rättighet.
  • Anonym (Nobbad)

    Jag blev nobbad och är kvinna. Blev upprörd över det pga dagen. Mannen fattade ingenting.

  • Anonym (Fel)

    Eftersom orgasm vid samlag inte är en rättighet enligt lagen plus att kvinnor tycker inte moraliskt att man har rätt till det så därför borde man inte göra något alls under dessa dagar.

  • Anonym (Katarina)

    Ok inte helt PK men jag hade analsex med min KK på internationella kvinnodagen. Det var faktiskt rätt upphetsande att knulla analt just den dagen, kändes förbjudet att sätta mig i det läget typ...ok strange...weirdooo...men där är det...

  • älskamigmucho

    Klart man ska få knulla o knullas på internationella kvinnodagen.... jag lät en man ta för sig av min kropp helt utan tanke på jämställdhet... jag var hans lilla duktiga slampa som tog emot överallt han ville

  • Anonym (Grattis)

    Grattis önskar er alla en trevlig kvinnodag 

  • Ocdmänniska
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-03-08 07:51:50 följande:

    Tänk på barnen i Ukraina istället.


    Men herregud ska du kommentera detta på alla inlägg?
  • Anonym (till havet)

    Nu var ju det här förra veckan men på kvinnodagen så skall väl kvinnor ha sex med andra kvinnor? Alltså...män skall inte blandas in i sexet den dagen eller hur

  • Anonym (Är en kvinnofälla!)

    Det är en kvinnofälla precis som alla hjärtans dag. Något män gör för att sen propsa för steak and bj-day 

Svar på tråden Sex på internationella kvinnodagen