• Anonym (Hjälp)

    Ledsen

    Vet inte vad jag ska ta mig till. Har varit tillsammans med min sambo i 3 år. Har hittat en annans tjej bh under sängen. Vad ska jag göra? :(

  • Svar på tråden Ledsen
  • Anonym (DD)

    Tacka för presenten, tala om att det är fel storlek, att du inte gillar färgen,be honom att lämna tillbaka den.

    Se vad du får för reaktion!

  • Anonym (Hjälp)

    Nej jag struntar i det. Vill inte veta. Känns så dumt :(

  • hellothere87
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-03-08 15:30:29 följande:

    Nej jag struntar i det. Vill inte veta. Känns så dumt :(


    Då får du leva med att han knullar runt bakom din rygg.
  • Anonym (Hjälp)

    Har så svårt att tro att han skulle göra en sån sak :(

  • Lione81

    Om inget duger varför ber du om hjälp?

    Ska du bara låta bh ligga där utan att fråga honom vad den gör dör?

  • Anonym (Linda)

    "Har svårt att tro att han skulle göra nåt sånt?" Hur tror du då att en bh hamnade där? Att den fastnat under hans sko och när han gick och la sig så råkade han sparka dit den?

    Alltså förlåt ts, men det låter verkligen som att din sambo varit otrogen. Så antingen så konfronterar du honom, eller så låtsas du som ingenting och hoppas att han inte gör om det.

  • Anonym (Ta hand om dig)

    Varför vill du vara tillsammans med någon som bedrar dig?
    Skulle aldrig acceptera det och dumpa skitstöveln på en gång...

  • Anonym (jaha)
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-03-08 15:30:29 följande:

    Nej jag struntar i det. Vill inte veta. Känns så dumt :(


    Klart att det är dum att ha en man som knullar andra, men att stoppa huvudet i sanden lär ju inte lösa något. Men är det så du vill leva så visst....
  • Anonym (jaha)
    Ericy skrev 2019-03-08 23:13:41 följande:

    Har en älskarinna sen 4 år gräset är grönare på andra sidan


    Om du inte delar din vardag med din älskarinna så kan du knappast påstå att gräset är grönare på andra sidan.

    Man får väl hoppas att din fru kommer på dig så hon också får chansen att prova på nytt gräs
  • Anonym (Bill)

    Hur troligt är det att en kvinna "glömmer" sin BH när hon varit hos sin älskare???

    Ni har inte haft nattgäster? Då finns alltid risk att nåt klädesplagg lämnats kvar av misstag?

Svar på tråden Ledsen