• Anonym (Undrar)

    Fler än en KK?

    En udda fråga kanske men kan man ha mer än ett kk-förhållande samtidigt? Vad anser ni om det? Är det fel?

  • Svar på tråden Fler än en KK?
  • Fjäril kär

    Det är upp till den du är kk med att avgöra. Du ligger med vem du vill så länge det är överenskommet med alla inblandade.

  • älskamigmucho

    Om du är kk med nån så ligger du med precis hur många du vill utöver det. Ni är inte i hop ni är kompisar som knullar

  • Anonym (Yes)
    älskamigmucho skrev 2019-03-09 16:25:40 följande:

    Om du är kk med nån så ligger du med precis hur många du vill utöver det. Ni är inte i hop ni är kompisar som knullar


    Jag håller med! KK=kravlöst
  • Anonym (...)

    Kör man utan kondom kan det ju i alla fall var schysst att berätta, så dina kk känner till risken för könssjukdomar

  • Fjäril Vingad

    Jag tycker att så länge man är ärlig om att man inte är exklusiv, och tänker på skydd förstås, så är det bara att köra.

  • Anonym (Skaffa)
    älskamigmucho skrev 2019-03-09 16:25:40 följande:

    Om du är kk med nån så ligger du med precis hur många du vill utöver det. Ni är inte i hop ni är kompisar som knullar


    Har aldrig lyckats hitta en kk. Hur lyckas ni med det, jag är nog för blyg kanske? Men hade gärna haft en kk. ????
  • Anonym (Undrar)

    Okej, det är lite så jag tänkte också.. dem vill inte ge mig mer än sex så varför ska jag liksom vara exklusiv.. skydd är ett måste absolut,

    Hur man skaffar kk är svårt att säga för mig har det vart killarna som föreslagit det, trodde aldrig jag skulle vilja ha det, men måste säga att det är rätt skönt med krsvlöst sex och man slipper tänka på om den andra börjar få känslor m.m..

  • Anonym (Skaffa)
    älskamigmucho skrev 2019-03-09 16:25:40 följande:

    Om du är kk med nån så ligger du med precis hur många du vill utöver det. Ni är inte i hop ni är kompisar som knullar


    Du är ju fantastiskt fin ju på bilderna jag sett här.

    Skulle gärna ha dig som kk. ????
  • Anonym (Knepigt)

    Fast  bara för att man är kk så finns ju inga garantier att känslor inte finns med i bilden.. Eller kommer att göra. 

    Men jag tycker absolut att man måste vara ärlig om man har flera samtidigt. Hoppas nu att den kille jag dock har lite känslor för och är någon slags kk med, inte har andra samtidigt eftersom vi inte använder kondom just nu.

  • Anonym (Maskrosen)

    Det är många som har flera. Med det sagt är det inte konstigt gonirre och hiv ökat rejält med allt "korsknullande".....

    Dessutom har många i kk flrhållande ströknull också.

  • Anonym (Swing for fun)

    En KK har man sex med och inget annat så självklart kan man ha flera KK samtidigt men man bör vara helt ärlig och tala med en tilltänkt KK om hur man ser på saken.

  • Anonym (Knepigt)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-03-13 05:43:24 följande:

    En KK har man sex med och inget annat så självklart kan man ha flera KK samtidigt men man bör vara helt ärlig och tala med en tilltänkt KK om hur man ser på saken.


    Mm ja och om man frågar personen om han träffar andra och han säger nej... Lita på eller skita i att träffa honom mer, fråga igen? 
Svar på tråden Fler än en KK?