• Anonym (Anonym)

    Min kille kommer inte vid samlag

    Hej

    Jag har varit med min kille i 2 år nu och han kommer aldrig vid samlag, bara kanske 2 ggr nu. Han tillfredställer mig på alla sätt ändå men är ju skönt att känna satsen i mig ibland. Vi brukar avsluta sexet med att han runkar bredvid mig och smeker mig och så kommer han alltid på mina bröst.

    Har ni upplevt samma?

    Är ju ganska vanligt att killen inte kommer hela tiden har jag hört. Jag satte mig på honom en gång när han var nära att komma när han runkade, och då fick jag det i mig. Det funkar ju också såklart.

  • Svar på tråden Min kille kommer inte vid samlag
  • Anonym (Jossi)

    Hej har ni provat penisring? Jag har inte problem med att komma i tjejen men har testat ring och får ett kraftigare stånd. Kan ju vara värt att testa!

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Jossi) skrev 2019-03-08 22:08:13 följande:

    Hej har ni provat penisring? Jag har inte problem med att komma i tjejen men har testat ring och får ett kraftigare stånd. Kan ju vara värt att testa!


    Aha ok. Hans stånd är det inget fel på. Tar bara lång tid för honom att komma. Men kan ha det i åtanke. Han är ju van att runka innan när han var singel så det kanske sitter i.

    Han kommer också mycket när han kommer, trots en ganska liten pung skulle jag säga hehe. Men har nog inget med det att göra.
  • Anonym (+1)

    Kör cowgirl. Då brukar det funka för båda. 
    Det blir lite som att lika och runka för killen, villket han är van med sedan tidigare, och tjejen kan gnida sig tillräckligt för att få den stimulans hon inte får i missonären villket gör att hon "aldrig kommer" osv.

    Rewese cowgirl är bra, för då har man en najs röv med tillhörande delar att titta på, villket också hjälper.

    Om nu inte detta skuille vara tillräckligt så får du helt enkelt lära dig deepthroat. 
    Först efter det kan du anse verktygslådan som uttömd.

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (+1) skrev 2019-03-08 22:45:44 följande:

    Kör cowgirl. Då brukar det funka för båda. 

    Det blir lite som att lika och runka för killen, villket han är van med sedan tidigare, och tjejen kan gnida sig tillräckligt för att få den stimulans hon inte får i missonären villket gör att hon "aldrig kommer" osv.

    Rewese cowgirl är bra, för då har man en najs röv med tillhörande delar att titta på, villket också hjälper.

    Om nu inte detta skuille vara tillräckligt så får du helt enkelt lära dig deepthroat. 

    Först efter det kan du anse verktygslådan som uttömd.

    Tack. Ja det är skönt. Han kom en gång när jag satt på han men sen blev det inte mer. Jag njuter varje gång, hans fingrar är magiska. Bara det att jag vill att han kommer också. Brukar era killar komma på er varje gång ni har sex?


  • Anonym (Anonym)

    Ett tillägg också. Jag brukar hålla i hans kuk lite när han runkar. Det känns skönt för honom säger han, men den är ganska liten. Får typ plats några fingrar på den bara när han runkar. Inte direkt två händer hehe.

    Gör ni sånt också eller vad har ni får åsikter?

  • Anonym (Erfaren)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-03-08 22:56:03 följande:

    Ett tillägg också. Jag brukar hålla i hans kuk lite när han runkar. Det känns skönt för honom säger han, men den är ganska liten. Får typ plats några fingrar på den bara när han runkar. Inte direkt två händer hehe.

    Gör ni sånt också eller vad har ni får åsikter?


    Har du försökt att knipa, kan vara för liten friktion eftersom han har en liten.
  • Anonym (Erfaren)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-03-08 22:56:03 följande:

    Ett tillägg också. Jag brukar hålla i hans kuk lite när han runkar. Det känns skönt för honom säger han, men den är ganska liten. Får typ plats några fingrar på den bara när han runkar. Inte direkt två händer hehe.

    Gör ni sånt också eller vad har ni får åsikter?


    Har du försökt att knipa, kan vara för liten friktion eftersom han har en liten.
  • Anonym (Vaken)
    Anonym (+1) skrev 2019-03-08 22:45:44 följande:

    Kör cowgirl. Då brukar det funka för båda. 
    Det blir lite som att lika och runka för killen, villket han är van med sedan tidigare, och tjejen kan gnida sig tillräckligt för att få den stimulans hon inte får i missonären villket gör att hon "aldrig kommer" osv.

    Rewese cowgirl är bra, för då har man en najs röv med tillhörande delar att titta på, villket också hjälper.

    Om nu inte detta skuille vara tillräckligt så får du helt enkelt lära dig deepthroat. 
    Först efter det kan du anse verktygslådan som uttömd.


    Öh. Du tror inte att det där är dina personliga preferenser? Själv svårt att komma men om det ska hända handlar det om att fokusera på mig själv. Då vill jag inte bli riden. Oavsett position. Jag behöver själv bestämma tempot och hur hårt.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Erfaren) skrev 2019-03-08 23:10:51 följande:

    Har du försökt att knipa, kan vara för liten friktion eftersom han har en liten.


    Så liten är den inte. Typ 14 chansar jag på. Det känns när han är inne i mig.
  • Anonym (Vaken)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-03-08 23:31:45 följande:
    Så liten är den inte. Typ 14 chansar jag på. Det känns när han är inne i mig.
    14 är över medel. FYI.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Vaken) skrev 2019-03-08 23:43:15 följande:
    14 är över medel. FYI.
    aha ok. 
  • Anonym (O-O´)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-03-08 21:15:29 följande:

    Hej

    Jag har varit med min kille i 2 år nu och han kommer aldrig vid samlag, bara kanske 2 ggr nu. Han tillfredställer mig på alla sätt ändå men är ju skönt att känna satsen i mig ibland. Vi brukar avsluta sexet med att han runkar bredvid mig och smeker mig och så kommer han alltid på mina bröst.

    Har ni upplevt samma?

    Är ju ganska vanligt att killen inte kommer hela tiden har jag hört. Jag satte mig på honom en gång när han var nära att komma när han runkade, och då fick jag det i mig. Det funkar ju också såklart.


    Har du svårt att bestämma dig om du ska vara kille eller tjej när du skriver här på forumet?

    I den andra tråden där du skriver så är du kille och har användarnamnet (splat). Nu är du plötsligt tjej och kallar dig (Anonym)
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (O-O´) skrev 2019-03-09 17:39:19 följande:

    Har du svårt att bestämma dig om du ska vara kille eller tjej när du skriver här på forumet?

    I den andra tråden där du skriver så är du kille och har användarnamnet (splat). Nu är du plötsligt tjej och kallar dig (Anonym)


    Ingen aning om vad du menar.
  • Anonym (O-O´)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-03-10 02:25:56 följande:

    Ingen aning om vad du menar.


    Nä vad kan jag mena? Bara en ren slump att nedan inlägg är gjorde med några timmars mellanrum.
    splat skrev 2019-03-08 15:59:37 följande:

    Hej,

    Jag hade ett 2 årigt förhållande och jag kom i princip aldrig när vi hade samlag. Vi låg som vanligt och jag hade stånd i princip hela tiden, men i slutet så blev det alltid att jag runkade bredvid henne och kom på hennes bröst. Medan jag gjorde det så tog jag på hennes bröst och så och hån kom också med hjälp av dildon.

    Jag såg alltid till hennes behov och såg till att smeka henne därnere så hon kom flera gånger, så sexet var det bästa hon hade haft sade hon. Och hon är ärlig.

    Har ni upplevt något liknande?

    Kanske en fråga till er tjejer - hur ser ni på ovanstående? Lite orolig inför nästa tjej och om hon blir avtänd av att jag inte kommer i henne varje gång, utan vill komma på hennes kropp varje gång.

    Mitt ex kom jag i en gång när jag sade att jag var nära att komma och då satte hon sig på mig direkt så hon fick känna satsebn.


    Anonym (Anonym) skrev 2019-03-08 21:15:29 följande:

    Hej

    Jag har varit med min kille i 2 år nu och han kommer aldrig vid samlag, bara kanske 2 ggr nu. Han tillfredställer mig på alla sätt ändå men är ju skönt att känna satsen i mig ibland. Vi brukar avsluta sexet med att han runkar bredvid mig och smeker mig och så kommer han alltid på mina bröst.

    Har ni upplevt samma?

    Är ju ganska vanligt att killen inte kommer hela tiden har jag hört. Jag satte mig på honom en gång när han var nära att komma när han runkade, och då fick jag det i mig. Det funkar ju också såklart.


  • Underhill
    Anonym (Anonym) skrev 2019-03-08 21:15:29 följande:
    Hej
    Jag har varit med min kille i 2 år nu och han kommer aldrig vid samlag, bara kanske 2 ggr nu. Han tillfredställer mig på alla sätt ändå men är ju skönt att känna satsen i mig ibland. Vi brukar avsluta sexet med att han runkar bredvid mig och smeker mig och så kommer han alltid på mina bröst.
    Har ni upplevt samma?
    Är ju ganska vanligt att killen inte kommer hela tiden har jag hört. Jag satte mig på honom en gång när han var nära att komma när han runkade, och då fick jag det i mig. Det funkar ju också såklart.
    Är ni unga och virila båda två?
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Swing for fun)

    Har haft liknande problem med några killar och KK. Fick för många år sedan tipset på en Tantra kurs att testa med en But-plug. En riktig hit speciellt när man rider. Känns lite tajtare och man får också lättare och kraftigare orgasm själv då man får mer stimulans mot de känsliga punkterna.

  • Anonym (Hahaha)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-03-13 08:07:57 följande:

    Har haft liknande problem med några killar och KK. Fick för många år sedan tipset på en Tantra kurs att testa med en But-plug. En riktig hit speciellt när man rider. Känns lite tajtare och man får också lättare och kraftigare orgasm själv då man får mer stimulans mot de känsliga punkterna.


    Det är inte du som är för slapp/stor där nere då?

    Hoppas inte du skyller på killen det första du gör, utan att du tar reda på om det är dig problemet ligger hos.
  • Anonym (Anonym)
    Underhill skrev 2019-03-13 07:40:25 följande:
    Är ni unga och virila båda två?
    30 och 32
Svar på tråden Min kille kommer inte vid samlag