• Anonym (Pannkaka)

    Jag är kär i mitt barns lärare...

    Ja, som rubriken lyder; jag har gått och förälskat mig i mitt barns lärare.

    Hon är långt ifrån vad jag brukar attraheras av. Faktum är att hon är inte lik någon flickvän jag någonsin haft - men hon är fantastik! Helt unik!

    Alltid så sprudlande glad, jordnära, trevlig och så otroligt vacker!

    Det som ställer till det, utöver att hon är mitt barns lärare, är att hon är en kvinna - and so am I. Det gör det hela än mer besvärligt.

    När mitt barn inte längre har henne som lärare, så torde det vara fritt fram att visa någon slags signal på intresse från min sida. Men det hela blir så mycket mer komplicerat när hon förmodligen är en heterotjej.

    Vi bor i en liten stad där alla känner alla. Minsta snedsteg och alla vet om det inom en vecka. Jättebra på många vis, men väldigt illa när det är en själv som ?felar?...och att ragga på sitt barns kvinnliga lärare, när man själv är kvinna - och även annars, är väl att fela I guess...

    Det jag vill med tråden är att få tips och råd om hur jag släcker dessa bubblande känslor för denna fantastiska kvinna! Hur tränger man undan känslor? Vad ska man sysselsätta sig med för att få ur henne ur tankesystemet!?

    Jag funderar på att minimera antalet tillfällen att träffa henne; exempelvis att lämna av mitt barn tidigare om mornarna och hinna avlägsna mig innan hon uppenbarar sig.

    Men vad mer kan jag göra? <\3

  • Svar på tråden Jag är kär i mitt barns lärare...
  • Anonym (Cindi)