• Ok1020

    Era temperaturer??

    Hej, är inne på mitt 7e försök att bli gravid, nu är jag ca 4 dagar kvar till BIM på min 28 dagar långa cykel med ÄL på CD15. Brukar alltid ligga på 36,70-36,90 under min lutealfalfas (baslinje på 36,67). Men nu enda sen ÄL har jag legat på 37,00-37,11 och jag har aldrig haft så hög temp. Är det något ni känner igen från när ni plussa, att ni låg högre än vanligt hela lutealfasen? Bifogar min graf så får ni säga hur det ser ut!

  • Svar på tråden Era temperaturer??
  • Gullan803

    Nu blav jag gravid på första försöket med tempning på första barnet men jag vet att jag låg runt 37,10 efter ägglossning då. Har dock inte kvar kurvan från dess.

    Nu börjar vi planera för syskon och har börjat tempa får att få koll på cykeln :) ligger idagsläget runt 36,8-36,9 efter ägglossning och det är när vi skyddar oss.

    Med andra ord tycker jag det låter lovande, håller tummar och tår för er <3

  • Ok1020
    Gullan803 skrev 2019-03-10 08:46:03 följande:

    Nu blav jag gravid på första försöket med tempning på första barnet men jag vet att jag låg runt 37,10 efter ägglossning då. Har dock inte kvar kurvan från dess.

    Nu börjar vi planera för syskon och har börjat tempa får att få koll på cykeln :) ligger idagsläget runt 36,8-36,9 efter ägglossning och det är när vi skyddar oss.

    Med andra ord tycker jag det låter lovande, håller tummar och tår för er <3


    Roligt att försöka igen :) har som sagt aldrig haft så här hög temp så tack för dom hållna tummarna. Kommer dock inte våga testa förrän BIM
Svar på tråden Era temperaturer??