• Anonym (VenusLover)

    Tjejer som tänder på trans

    Hej!

    Jag är en tjej på 29 år som tänder väldigt mycket på transvestiter (män) och shemales (män som opererat sig till kvinnor). Jag älskar att se kombinationen av det manliga (främst k*ken men även lite bredare axlar) och det kvinnliga (bröst, läppar, ögon m.m).

    Venus är min absoluta favorit! <3

    Jag undrar om det är vanligt att tjejer tänder på transvestiter och/eller shemales.

    Gör du det?

    Bild på Venus

  • Svar på tråden Tjejer som tänder på trans
  • Anonym (..)

    Det är ju bra att det finns dem tjejer som gör det så inte dem personerna blir utan partners, alla vill vi bli älskade oavsett läggning osv. Men personligen tänder jag inte på detta, däremot är jag bisexuell, men endast den sexuella biten, skulle aldrig kunna bli kär i en tjej tex men kan få känslor för killar. Men det ska vara en sak i taget, antingen bara en tjej eller bara en kille, alternativt trekant/gruppsex. Men inte blandat tjej och kille, tycker det är ganska osexigt.

  • Anonym (VenusLover)

    Jag är bi och tycker i perioder om att klä mig som kille. Jag har varit kär i tjejer men är gift med en man. Vi båda kan tänka oss sex med motsatt kön och trans. Jag är övertygad om att jag skulle kunna bli kär i en trans också.

    Jag är ju redan förälskad i Venus...

  • Anonym (Frida)

    Jag är tjej och har vid ett tillfälle legat med en transman, det du kallar shemale. Det var i princip en kvinna till utseendet men med penis, hen benämnde sig just som hen.

    Trans är inget jag letar efter aktivt utan det var väl mer att en situation uppstod där vi båda ville ligga. Skulle klart kunnat göra det igen och hade även inte haft något emot ett förhållande med en trans.

    Ser mig själv som pansexuell, så en eventuell partners sexuella identitet spelar mindre roll för mig.

  • Anonym (Faktiskt trans)

    För det första, undvik gärna ordet "shemale". Om du bryr dig om transkvinnor som annat än sexobjekt, det vill säga.
    Som svar till en annan i tråden, en transman är inte en "man som opererat sig till kvinna" eller en "shemale". En transman är en man som när han föddes bedömdes vara en flicka. Och vice versa för en transkvinna.
    Uttrycket "en trans" känns också rätt respektlöst för att vara ärlig. Trans är inte ett substantiv.
    I alla fall, den här tråden påminner i alla fall mig om varför jag håller mig borta från chasers...

  • Anonym (Faktiskt trans)

    Lmao ge mig så mycket tumme ner som ni vill, bara för att jag inte låter er komma undan med er skit

  • Anonym (Något)

    Jag gillar/fascineras av transvestiter. Skulle nog kunna bli attraherad av en transman. Är dock gift och inte ute efter något.

  • Anonym (Frida)

    Ju mer jag tänker på det blir jag bara mer sugen att vara med en trans igen. Kanske skulle jag ta upp kontakten med min tidigare igen :)

  • Anonym (VenusLover)
    Anonym (Faktiskt trans) skrev 2019-03-11 19:30:33 följande:

    För det första, undvik gärna ordet "shemale". Om du bryr dig om transkvinnor som annat än sexobjekt, det vill säga.

    Som svar till en annan i tråden, en transman är inte en "man som opererat sig till kvinna" eller en "shemale". En transman är en man som när han föddes bedömdes vara en flicka. Och vice versa för en transkvinna.

    Uttrycket "en trans" känns också rätt respektlöst för att vara ärlig. Trans är inte ett substantiv.

    I alla fall, den här tråden påminner i alla fall mig om varför jag håller mig borta från chasers...


    Hej!

    Jag ber om ursäkt, jag visste inte att shemale var nedsättande. Jag är själv bi transa och majoriteten av mina vänner är bi, homo och/eller transvestiter men de använder ordet shemale.

    Mvh V
Svar på tråden Tjejer som tänder på trans