• Gojtan

    Bästa BCAAn????

    Hej!

    Jag intar BCAA varje dag IOM att jag tränar hårt mer eller mindre varje dag, och tycker det ger riktigt bra effekt. Vill dock slippa köpa Amino pro, Nocco osv då jag tycker intag av dessa burkar dagligen, blir väldigt dyrt i längden. Tyvärr, så tycker jag de ofta ger bättre effekt än pulvervarianten man blandar själv! Men något fabrikat borde väl ändå vara bra, med tanke på hur många märken som finns där ute! Jag behöver tips! Bästa pulvervarianten av BCAA plz!

    Och JA, jag vet att bra och varierad kost, bra med sömn och återhämtning, är bäst för kroppen! Undanber mig kommentarer om detta! ;)

  • Svar på tråden Bästa BCAAn????
  • Anonym (Lo)

    Förstår dig precis, men varför du upplever att nocco och liknade produkter funkar bättre är antagligen för att de även innehåller koffein. Så det jag gör är att ta 200-400mg koffein (tablett) eller PWO kanske 15-30min innan passet och dricker BCAA under träningen. Sen vilket BCAA som är bäst kan jag tyvärr inte svara på då jag mest går på smaken. Men för tillfället växlar jag mellan dessa och tycker att de funkar bra för mig.

    www.myprotein.se/kosttillskott/essentiellt-bcaa-2-1-1/10529280.html

    www.proteinbolaget.se/sv/artiklar/kosttillskott/aminosyror/bcaa/index.html

  • Gojtan

    [quote=79502622][quote-nick]Anonym (Lo) skrev 2019-03-13 13:54:50 följande:[/quote-nick]Förstår dig precis, men varför du upplever att nocco och liknade produkter funkar bättre är antagligen för att de även innehåller koffein. Så det jag gör är att ta 200-400mg koffein (tablett) eller PWO kanske 15-30min innan passet och dricker BCAA under träningen. Sen vilket BCAA som är bäst kan jag tyvärr inte svara på då jag mest går på smaken. Men för tillfället växlar jag mellan dessa och tycker att de funkar bra för mig.

    www.myprotein.se/kosttillskott/essentiellt-bcaa-2-1-1/10529280.html

    www.proteinbolaget.se/sv/artiklar/kosttillskott/aminosyror/bcaa/index.html[/quote/

    Tack! Jag kollar in de två produkterna och hoppas på fler tips! Ha en fin dag!

Svar på tråden Bästa BCAAn????