• Anonym (Hustrun)

    Ni tjejer som rakar er

    Jag rakar mig där nere regelbundet ca tre gånger i veckan och då rakar jag bort allt hår, nu vill min man att jag ska variera med lie olika mönster dvs spara lite uppe på venusberget som jag rakar i mönster, han har t.ex föreslagit hjärta, pil ned.
    Jag skulle i och för sig kunna göra detta men det känns som det bara tar en massa tid det är ju så snabbt och enkelt att bara raka bort allt och det är även skönast tycker jag.
    Har någon tips på något enkelt att raka så jag kan överraska honom någon gång.

  • Svar på tråden Ni tjejer som rakar er
  • Anonym (June)

    Mönster som en pil eller ett hjärta låter lite överkurs tycker jag!? Men om du vill spara lite hår så kör en trekant eller en sträng tex? Det får väl duga åt honom? Flört

  • Anonym (Hustrun)
    Anonym (June) skrev 2019-03-11 07:30:52 följande:

    Mönster som en pil eller ett hjärta låter lite överkurs tycker jag!? Men om du vill spara lite hår så kör en trekant eller en sträng tex? Det får väl duga åt honom? Flört


    Tack för svar, hade dock hoppats på tips på någon enkel lite skojig frisyr.
  • älskamigmucho

    Har haft en del olika frisyrer och kommer ihåg just hjärtat som lätt. Annars var det mycket en lodrät våg som jag fick mycket beröm för. Är nu helrakad men gillar även liten tofs med lite längre strån. Rakade även en större grej ibland med första bokstaven i den som skulle knulla migs namn

Svar på tråden Ni tjejer som rakar er