• extremtanonym

    Min "pojkvän" och jag ses knappt

    (ska försöka hålla mig kortfattad men har ni frågor eller undrar över detaljer så svarar jag mer än gärna)

    Jag har dejtat en kille i ca två månader och vi tycker om varandra mycket. Vi blev tillsammans väldigt snabbt så vi bestämde oss för att ta det långsammare därefter eftersom ingen av oss egentligen ville gå in i nåt för snabbt. Allt det är lugnt och vi dejtat idag på som vanligt men problemet är att vi inte ses så ofta. Vi sågs två gånger veckan innan jag började nojja (vilket jag tycker är ganska lagom). Han stötte på mina föräldrar som var hemma då och vi hade det jävligt mysigt och kul tam.

    I början efter hördes vi en del på snspchat och sms men sen fick vi något sämre kommunikation. Åkte iväg en vecka utomlands med min kompis och så hördes vi olika varje dag. Jag tog upp detta med honom påvägen hem och han berättade att han har svårt att kommunicera via mess (vilket vi pratat om tidigare) och att det inte hade med mig att göra.

    Allt detta är löst och vi sågs igen i helgen och hade det jättetrevligt. Problemet är att vi bara hann ses i ca 2h och vi hade inte setts på ca en månad. Vet att han är upptagen men blir ändå "upprörd" när vi knappt ses. Han har sagt att han är kär i mig och vet att han gillar mig och förstår att han vill träffa sina vänner också men om man dejtar måste man väl ändå prioritera varandra också?

    Tacksam för alla svar :)

Svar på tråden Min "pojkvän" och jag ses knappt