• Anonym (Frust­rerad)
    Äldre 11 Mar 16:06
    976 visningar
    51 svar
    51
    976

    Sexuellt frustrerad

    Jag är en gift 47-årig kvinna som har en man med ganska låg sexdrift. Det har han alltid haft. 

    Nu verkar jag ha kommit i klimakteriet vilket jag välkomnar, jag är klar med barn. Dock så har det bla inneburit att jag blir otroligt kåt ganska ofta. Förut var det mest bara kring ägglossning som jag blev så här vrålkåt att jag inte kan tänka på något annat och jag blir nästan arg om jag inte får orgasm. 

    Men, att leka med mig själv räcker inte riktigt, jag är strax lika kåt igen och det är på riktigt skitjobbigt! 
    Vad gör man när ens man inte är sugen? Otrohet går bort så det behöver ni inte föreslå  
    Det finns bara en enda man jag blir kåt på förutom min egen och han är gift. Nu har vi det inte så bra i äktenskapet så den andre mannen är ofta i mina tankar eftersom jag vill ha honom, men kommer som sagt låta bli eftersom vi båda är gifta. 

    Men, vad tusan gör man? Finns det något knep? Har inte möjlighet att gå ifrån och onanera hur som helst på jobbet och hemma är det tonåringar och matlagning och annat som ska tas hänsyn till. 

    Jag har en del leksaker jag använder, men det räcker inte heller. 

  • Svar på tråden Sexuellt frustrerad
  • Anonym (FYI)
    Äldre 15 Mar 17:13
    #41
    Anonym (Frustrerad) skrev 2019-03-15 16:56:33 följande:
    Jag har som sagt inga problem med att jag har sex med en annan man, för det skulle vara just bara det - sex. tveksamt hur mycket jag får ut av det dock, jag brukar behöva känslor också för att det ska bli riktigt bra. 

    Oavsett, så finns det inte på kartan. Min man har tom svårt för att en kollega och jag alltid kramas när vi ses, kollegan är man. Att han är gift sedan många år spelar ingen roll. Inte heller att han är lika gammal som min morfar hade varit om han hade levt. 
    Då känns det som den möjligheten är borta.
    Han kan inte tänka sig att du har sex med en annan man, och du kan inte tänka dig att han har sex med en annan kvinna.
    Du kan tänka dig att ha sex med en annan man, och din man kan säkert tänka sig ha sex med en annan kvinna....Krångligt...

    Utan att veta...Egentligen är väl detta vanligtvis ett manligt problem att bli förvägrad sex. Och lösningen folket på FL brukar ha då är otrohet eller skilsmässa.
    Otrohet känns ju inte schysst, så då återstår väl bara skilsmässa??Förvånad
  • Anonym (Sexol­ogen)
    Äldre 15 Mar 22:01
    #42
    Anonym (Frustrerad) skrev 2019-03-15 16:56:33 följande:

    Jag har som sagt inga problem med att jag har sex med en annan man, för det skulle vara just bara det - sex. tveksamt hur mycket jag får ut av det dock, jag brukar behöva känslor också för att det ska bli riktigt bra. 

    Oavsett, så finns det inte på kartan. Min man har tom svårt för att en kollega och jag alltid kramas när vi ses, kollegan är man. Att han är gift sedan många år spelar ingen roll. Inte heller att han är lika gammal som min morfar hade varit om han hade levt. 


    Du får rimligtvis ställa en del krav på hur du vill ha det sexuellt. Om din man inte kan tillfredsställa dig och du kan tänka dig att börja ligga med en extraman för att kunna stilla ditt begär, så är det som gäller. Det får han acceptera eller göra slut.
  • Anonym (Frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 15 Mar 22:18
    #43
    Anonym (FYI) skrev 2019-03-15 17:13:39 följande:
    Då känns det som den möjligheten är borta.
    Han kan inte tänka sig att du har sex med en annan man, och du kan inte tänka dig att han har sex med en annan kvinna.
    Du kan tänka dig att ha sex med en annan man, och din man kan säkert tänka sig ha sex med en annan kvinna....Krångligt...

    Utan att veta...Egentligen är väl detta vanligtvis ett manligt problem att bli förvägrad sex. Och lösningen folket på FL brukar ha då är otrohet eller skilsmässa.
    Otrohet känns ju inte schysst, så då återstår väl bara skilsmässa??Förvånad
    Njä, tror inte han vill ha sex med en annan kvinna. Han har testat med en tidigare partner, dock tillsammans med henne och han gillade det inte alls. 

    Men man kan ju aldrig veta. Ja, just nu är det de valen jag har, otrohet eller skilsmässa. Otrohet är inget alternativ och skilsmässa vill jag inte. Vi får försöka jobba på och se vart det leder oss helt enkelt och jag får fortsätta sexa med mig själv mesta delen  
  • Anonym (FYI)
    Äldre 16 Mar 00:11
    #44
    Anonym (Frustrerad) skrev 2019-03-15 22:18:59 följande:
    Njä, tror inte han vill ha sex med en annan kvinna. Han har testat med en tidigare partner, dock tillsammans med henne och han gillade det inte alls. 

    Men man kan ju aldrig veta. Ja, just nu är det de valen jag har, otrohet eller skilsmässa. Otrohet är inget alternativ och skilsmässa vill jag inte. Vi får försöka jobba på och se vart det leder oss helt enkelt och jag får fortsätta sexa med mig själv mesta delen  
    Känns som en vettig tanke i mina öron.
  • Anonym (Frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 16 Mar 20:13
    #45
    Anonym (FYI) skrev 2019-03-16 00:11:18 följande:
    Känns som en vettig tanke i mina öron.
    Har ju inte så många andra val, otrohet eller skilsmässa. Då kommer det att bli skilsmässa isf och det vill jag ju eg inte. 
  • Anonym (36+)
    Äldre 16 Mar 22:56
    #46
    Anonym (Frustrerad) skrev 2019-03-16 20:13:38 följande:
    Har ju inte så många andra val, otrohet eller skilsmässa. Då kommer det att bli skilsmässa isf och det vill jag ju eg inte. 
    Jag hade en nära vän som sa en sak till mig!
    Det han inte vet det har han inte ont av! 
    Så om du skulle snacka med mig på kik utan hans vetskap då har han inte ont av det!
  • demokr­ati199­5
    Äldre 16 Mar 23:21
    #47
    Anonym (36+) skrev 2019-03-16 22:56:10 följande:

    Jag hade en nära vän som sa en sak till mig!

    Det han inte vet det har han inte ont av! 

    Så om du skulle snacka med mig på kik utan hans vetskap då har han inte ont av det!


    Bara för det så betyder det inte att det automatisk skulle vara okej
  • Äldre 16 Mar 23:24
    #48

    Jag ställer mig undrande till svaren här i tråden  Minst ett tiotal trådar i detta ämne har skapats tidigare och då oftast av män. Svaren männen får är att de är kåtbockar och att de måste förstå bla bla bla varför inte kvinnan vill ha sex och så.


    De får rådet att hjälpa till med städning, matlagning och andra hushållssysslor för att avlasta kvinnan. Kvinnan är säkert trött och behöver ett långt förspel för att komma i stämning. Att mannen är kåt ska inte kvinnan behöva lida av och otrohet eller öppna förhållanden ges aldrig till råd åt en man- HAN måste stå ut! Sex är ingen rättighet! 
    Här har ju mannen en eventuell sjukdom som sänker sexdriften.


    Till TS, som jag tycker verkar vara en bra kvinna, med bra moral så finns det egentligen inga råd att ge förutom att prata med din man om det. Till skillnad frn andra så säger jag inte att du ska hjälpa till hemma, skjutsa ungarna, laga mat, städa så mannen kan få lugn och bli kåt i sin takt.

    Måste mannen penetrera dig med sin kuk eller går det bra min fingrar, mun, dildos? 


    Ungarna är stora att klara sig själva en helg, åk bort, ta in på hotell, skäm bort er. Kanske får maken en nystart.

  • Anonym (Frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 21 Mar 07:58
    #49
    Anonym (36+) skrev 2019-03-16 22:56:10 följande:
    Jag hade en nära vän som sa en sak till mig!
    Det han inte vet det har han inte ont av! 
    Så om du skulle snacka med mig på kik utan hans vetskap då har han inte ont av det!
    Men du läser inte vad jag skriver; JAG är inte intresserad. Och, det är inte heller förenligt med min moral. Hade jag så låg moral att jag valde att vara otrogen, ja då skulle jag ju välja ett alternativ som gav mig kuk på riktigt, att prata om sex på det viset är meningslöst tycker jag. 
  • Anonym (Frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 21 Mar 08:00
    #50
    Anonym (Sexologen) skrev 2019-03-15 22:01:50 följande:
    Du får rimligtvis ställa en del krav på hur du vill ha det sexuellt. Om din man inte kan tillfredsställa dig och du kan tänka dig att börja ligga med en extraman för att kunna stilla ditt begär, så är det som gäller. Det får han acceptera eller göra slut.
    Har inte mage att göra så, jag skulle ju inte vilja att han gör så mot mig. Min moral funkar inte så  
    Då gör jag slut själv istället. 
  • Anonym (Frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 21 Mar 08:03
    #51
    Bagar Bengtsson skrev 2019-03-16 23:24:18 följande:

    Jag ställer mig undrande till svaren här i tråden  Minst ett tiotal trådar i detta ämne har skapats tidigare och då oftast av män. Svaren männen får är att de är kåtbockar och att de måste förstå bla bla bla varför inte kvinnan vill ha sex och så.


    De får rådet att hjälpa till med städning, matlagning och andra hushållssysslor för att avlasta kvinnan. Kvinnan är säkert trött och behöver ett långt förspel för att komma i stämning. Att mannen är kåt ska inte kvinnan behöva lida av och otrohet eller öppna förhållanden ges aldrig till råd åt en man- HAN måste stå ut! Sex är ingen rättighet! 
    Här har ju mannen en eventuell sjukdom som sänker sexdriften.


    Till TS, som jag tycker verkar vara en bra kvinna, med bra moral så finns det egentligen inga råd att ge förutom att prata med din man om det. Till skillnad frn andra så säger jag inte att du ska hjälpa till hemma, skjutsa ungarna, laga mat, städa så mannen kan få lugn och bli kåt i sin takt.

    Måste mannen penetrera dig med sin kuk eller går det bra min fingrar, mun, dildos? 


    Ungarna är stora att klara sig själva en helg, åk bort, ta in på hotell, skäm bort er. Kanske får maken en nystart.


    Ja, jag tänkte också på det, att män får skit direkt, men kanske beror det på att många män ändå skriver att de funderar i de banorna, att vara otrogna? 

    Min man gör inget i hemmet som jag kan avlasta med. han gör nämligen inte många knop alls. Jag har faktiskt en hotellnatt i åtanke, vi fick ett gåvobrev på en upplevelse som jag istället betalade lite mer på, för att få en hotellnatt då upplevelsen inte var i vår smak. 
    Det är en bra idé, ska se när det kan passa.  
Svar på tråden Sexuellt frustrerad