• Anonym (Mikaela)

    Vill mer..

    Hejsan..

    Jag lever med en man men är nifiken på att träffa tjejer. Nån mer som är i samma situation?

  • Svar på tråden Vill mer..
  • Anonym (...)

    Ja. Hon här t.ex. www.familjeliv.se/forum/thread/79497841-fly-vardagen

    Otrohet förekommer överallt, men var lite rakryggad och kör med öppna kort istället. Rätt många män ger frikort till att tjejen får vara iväg på äventyr med andra tjejer, tror inte det upplevs som ett hot mot relationen på samma sätt som en annan man känns.

  • Anonym (Nä)

    Det hade jag inte klarat av att min fru skulle ligga med en annan kvinna! Inte ens om jag fick vara med och titta på.

  • Anonym (Mikaela)

    [quote=79499340][quote-nick]Anonym (Nä) skrev 2019-03-12 08:36:15 följande:[/quote-nick]Det hade jag inte klarat av att min fru skulle ligga med en annan kvinna! Inte ens om jag fick vara med och titta på.[/

    Ne alla är vi ju olika..

  • Anonym (Oj)
    Anonym (Nä) skrev 2019-03-12 08:36:15 följande:
    Det hade jag inte klarat av att min fru skulle ligga med en annan kvinna! Inte ens om jag fick vara med och titta på.
    Inte jag heller
  • Anonym (Man)
    Anonym (...) skrev 2019-03-11 23:46:51 följande:

    Ja. Hon här t.ex. www.familjeliv.se/forum/thread/79497841-fly-vardagen

    Otrohet förekommer överallt, men var lite rakryggad och kör med öppna kort istället. Rätt många män ger frikort till att tjejen får vara iväg på äventyr med andra tjejer, tror inte det upplevs som ett hot mot relationen på samma sätt som en annan man känns.


    Kan bara instämma. Otrohet är utesluten i vår relation, men om min fru skulle fråga om hon fick ligga med en kvinna hade det varit okej för mig om jag fick vara med eller i alla fall tittat på.

    Detta är hon fullt medveten om eftersom vi diskuterat det. Hon hade däremot inte accepterat om jag ville vara med en man, oavsett omständigheterna.

    Men det är helt hypotetiskt eftersom vi båda är 100% hetero.
  • Anonym (Cirkusapan)

    Jag vill... är i exakt samma situation, lever också med en man men tänker bara på kvinnor. Hur gammal är du?

  • Contur

    Jag är en kvinna som lever med en kvinna. Också jag längtar efter att få träffa andra kvinnor. Skriv gärna till mig om ni vill prata mer, ni som också längtar och funderar.

Svar på tråden Vill mer..