• Anonym (Recovva)

    Slak vs hård

    Finns det tjejer som tror att kuken kan blir hård en kort stund efter ejakulation och återgång till slakt läge?

  • Svar på tråden Slak vs hård
  • Anonym (NN)

    Ja det gör det.

    Det finns både tjejer och killar som inte bara tror, utan vet att kuken kan bli hård igen en kort stund efteråt.

    Tror faktiskt att de flesta sexuellt erfarna känner till detta.

  • Anonym (Recovva)
    Anonym (NN) skrev 2019-03-12 08:46:02 följande:

    Ja det gör det.

    Det finns både tjejer och killar som inte bara tror, utan vet att kuken kan bli hård igen en kort stund efteråt.

    Tror faktiskt att de flesta sexuellt erfarna känner till detta.


    Menade mer tjejer som tror att den kan skita i återhämtning, som fittan i större utsträckning kan.
  • Anonym (NN)
    Anonym (Recovva) skrev 2019-03-12 12:36:06 följande:

    Menade mer tjejer som tror att den kan skita i återhämtning, som fittan i större utsträckning kan.


    Antar att du menar samma sak som i trådstarten. Ser ingen direkt skillnad i resonemangen.

    Åter igen, ja det finns tjejer som vet att kuken på en kåt och potent man kan stå igen en kort stund efter den sprutat och slaknat.

    Vad är det du försöker förmedla med din fråga?

    Det låter mer som att DU inte tror att det är möjligt.
  • Anonym (Man)

    Jo men jag vet ju att det är möjligt att bli hård igen straxt efter utlösning.

    För mig är det mer min kondition som sätter gränsen för hur länge/Hur många orgasmer man orkar producera. 39år är jag, så det är inte heller så att jag är en hormonstin tonåring.

    Du verkar ha det annorlunda, inget konstigt med det.

  • Anonym (Recovva)
    Anonym (NN) skrev 2019-03-12 17:05:37 följande:

    Antar att du menar samma sak som i trådstarten. Ser ingen direkt skillnad i resonemangen.

    Åter igen, ja det finns tjejer som vet att kuken på en kåt och potent man kan stå igen en kort stund efter den sprutat och slaknat.

    Vad är det du försöker förmedla med din fråga?

    Det låter mer som att DU inte tror att det är möjligt.


    Jag är själv kukbärare och kan komma 2-3 gånget i följd men inser att jag tillhör undantagen. En fitta kan komma jättemånga gånger i följd medan kuken i regel måste ta en paus efter varje ejakulation. Då undrade jag bara om det fanns tjejer som trodde att kuken fungerade likadant som fittan i det avseendet, eller om de flesta tjejer (precis som killar) vet allt om det motsatta könets anatomi och funktion (pga utökad sex- och samlevnadskunskap i skolan).
  • Anonym (Recovva)
    Anonym (Man) skrev 2019-03-12 17:21:31 följande:

    Jo men jag vet ju att det är möjligt att bli hård igen straxt efter utlösning.

    För mig är det mer min kondition som sätter gränsen för hur länge/Hur många orgasmer man orkar producera. 39år är jag, så det är inte heller så att jag är en hormonstin tonåring.

    Du verkar ha det annorlunda, inget konstigt med det.


    Är unga män hormonstinna?

    De flesta män, i motsats till kvinnor, behöver vila efter orgasm.
  • Anonym (Loopie)

    Nej, jag tror inte det är särkilt vanligt att det finns kvinnor som inte vet om att en kuk behöver vila efter orgasm. Jag har dock haft sex med män som det tar lång tid för att slakna efteråt och att det då går att knulla vidare en liten stund till. Andra män behöver jättelång tid innan de blir hårda igen...

  • Anonym (Recovva)
    Anonym (Loopie) skrev 2019-03-13 13:01:39 följande:

    Nej, jag tror inte det är särkilt vanligt att det finns kvinnor som inte vet om att en kuk behöver vila efter orgasm. Jag har dock haft sex med män som det tar lång tid för att slakna efteråt och att det då går att knulla vidare en liten stund till. Andra män behöver jättelång tid innan de blir hårda igen...


    Det roliga tycker jag är att *handtralleorgasmen* varar kortare, är inte lika skön och kräver mycket mindre vila, medan *knullorgasmen* är raka motsatsen. Men det är kanske bara för mig det fungerar så.
  • Anonym (Mattias)

    Jag är man och för mig är det lite olika. Det är inte ovanligt att jag bara kan fortsätta knulla när jag får orgasm, eftersom jag fortsätter vara hård och kan köra på tills nästa orgasm. Jag är 40 år.

  • Anonym (Recovva)
    Anonym (Mattias) skrev 2019-03-13 18:46:47 följande:

    Jag är man och för mig är det lite olika. Det är inte ovanligt att jag bara kan fortsätta knulla när jag får orgasm, eftersom jag fortsätter vara hård och kan köra på tills nästa orgasm. Jag är 40 år.


Svar på tråden Slak vs hård