• Anonym (grupptryck)

    Tjej får nobben för att hon är oskuld?

    Har det nånsin hänt?
    Har du hört talas om det, eller har det hänt dig?

  • Svar på tråden Tjej får nobben för att hon är oskuld?
  • Anonym (Tvärtom)

    Tvärtom så verkar det som om alla killar vill vara den som tar hennes oskuld. Så hon brukar inte få nobben.

  • Anonym (Hmm...)

    Är oskulden 40 år gammal och väger 140 kg säger dom flesta nej, artigt men bestämt.

  • Anonym (K)
    Anonym (Hmm...) skrev 2019-03-12 09:56:16 följande:

    Är oskulden 40 år gammal och väger 140 kg säger dom flesta nej, artigt men bestämt.


    Men då beror väl inte på att tjejen är oskuld... ;)
  • Anonym (Eller)
    Anonym (K) skrev 2019-03-12 10:01:31 följande:
    Men då beror väl inte på att tjejen är oskuld... ;)
    Det gör det sällan när det gäller män heller. Det brukar vara själva anledningen till att de är oskuld som är problemet. 
  • Anonym (K)
    Anonym (grupptryck) skrev 2019-03-12 08:28:44 följande:

    Har det nånsin hänt?

    Har du hört talas om det, eller har det hänt dig?


    Nej , aldrig gört talas om liknande.

    Inte på grund av att kvinnan var oskuld i alla fall.
  • Anonym (K)
    Anonym (Eller) skrev 2019-03-12 10:03:39 följande:

    Det gör det sällan när det gäller män heller. Det brukar vara själva anledningen till att de är oskuld som är problemet. 


    Precis.
  • Xzx

    Jag har nobbat ett par tjejer som varit oskulder. Känner inte att jag riktigt haft orken att ägna henne allt det extra som kan behövas om hon är helt oerfaren. Hellre någon som varit med jätte många och vet vad hon gör och vad hon vill!

    Klart dock att om jag verkligen blev intresserad av en som var oskuld skulle det inte vara ett problem =) Men för bara sex? Nej tack!

  • Anonym (grupptryck)
    Xzx skrev 2019-03-12 10:05:40 följande:

    Jag har nobbat ett par tjejer som varit oskulder. Känner inte att jag riktigt haft orken att ägna henne allt det extra som kan behövas om hon är helt oerfaren. Hellre någon som varit med jätte många och vet vad hon gör och vad hon vill!

    Klart dock att om jag verkligen blev intresserad av en som var oskuld skulle det inte vara ett problem =) Men för bara sex? Nej tack!


    Det var som fan. Jag tappade verkligen hakan nu.
  • Sandraberg
    Anonym (Eller) skrev 2019-03-12 10:03:39 följande:

    Det gör det sällan när det gäller män heller. Det brukar vara själva anledningen till att de är oskuld som är problemet. 


    Håller med, är mannen eller kvinnan 25+ och oskuld så är det inte själva oskulden som är problemet utan anledningen till att man inte fått till det
  • Anonym (MammaMu)
    Sandraberg skrev 2019-03-12 10:54:54 följande:

    Håller med, är mannen eller kvinnan 25+ och oskuld så är det inte själva oskulden som är problemet utan anledningen till att man inte fått till det


    Håller med delvis. När jag var yngre hade jag inga problem om en kille i samma ålder var oskuld. Men skulle aldrig hoppa i säng mer en man i min egen ålder som var oskuld oavsett anledning. I min ålder vill man inte behöva lära upp en man i samma ålder. Det skulle vara direkt avtändande.
Svar på tråden Tjej får nobben för att hon är oskuld?