• CitronTulo

    Romantisk dejt med sambon!

    Min sambo och jag har av olika anledningar inte haft så mycket kvalitetstid med varandra de senast månaderna!
    Så på lördag skulle jag vilja hitta på något mysigt med honom och få honom att känna sig lite uppvaktad!

    Känner att jag har lite dålig fantasi dock! Så skulle väldigt vilja ha lite tips på vad man kan göra tillsammans!

  • Svar på tråden Romantisk dejt med sambon!
  • nirakanna2

    Mest romantiskt är du ju om du överraskar med något som HAN uppskattar, istället för något som stämmer på din bild av romantiskt (om ni inte har väldigt samma smak) Tex om han gillar action på bio följt av rejäl mat på nån pub?

  • Sisisisi

    Spela biljard är ju skoj. Eller bowling. Kolla om det är någon spelning som hår att få biljetter till. Avsluta med en hotellnatt.


    Keep your child rear facing for as long as possible!
  • Trollbeppe

    Har ni sällan kvalitetstid så behöver det inte vara så avancerat. Beställ hem mat, sitt och prata med varandra, hångla i soffan, duscha ihop, ha sex.

    Om man sällan får tid med varandra så är det trevligare än att hitta på något kravfyllt, romantiskt som att gå på dejt och ta in på hotell.

  • CitronTulo
    Trollbeppe skrev 2019-03-12 17:05:38 följande:

    Har ni sällan kvalitetstid så behöver det inte vara så avancerat. Beställ hem mat, sitt och prata med varandra, hångla i soffan, duscha ihop, ha sex.

    Om man sällan får tid med varandra så är det trevligare än att hitta på något kravfyllt, romantiskt som att gå på dejt och ta in på hotell.


    Är nog inne på ditt spår.. Men vill samtidigt att det ska kännas lite speciellt!
  • Nicco123

    Frukost på sängen med sånt han gillar :) Ex om han gillar nått speciellt bröd, pålägg, frukt så köp det. Supermys och inte avancerat.

Svar på tråden Romantisk dejt med sambon!