• Anonym (Normalt?)

    En till tråd om sex (typ...) med sovande sambo

    Jag får göra såhär så inga våldtäktsanklagelser tack! Så det är med hans tillåtelse.

    När min sambo sover så har han ofta erektion. Väldigt hård erektion. Han är också väldigt känslig när han sover minsta lilla beröring och han låter jättemycket. Han kan även komma av nästan ingenting i sömnen utan att vakna. Typ ligga sked och röra mig litegrann kanske styra in erektionen mellan låren och pressa litegrann, så efter några sekunder blir det väldigt kladdigt. Då kan han vakna med ett ryck, vara helt förvirrad och be om ursäkt för att han kommer för fort...då får jag säga lugn det är ok, det gör inget och inte oroa dig bara somna om. Så han vet i sömnen att vi har sex tror jag. Eller så drömmer han om sex och beröringen samtidigt gör att han kommer. Jag tycker det är ganska roligt om jag skall vara 100% ärlig att han är så väldigt känslig.

    Är det normalt? c:a 30 år. Utan beröring kommer han inte så det är inte såndär nattlig utlösning. Vi har ett normalt sexliv eller mer än normalt med sex kanske 29 dagar av 30, ibland både morgon och kväll i någon form så han är nog inte sexuellt frustrerad heller. Han är  ganska snabb som vaken med och kommer ofta fort ibland väldigt fort men ännu snabbare om han sover. Inte sådär nästan direkt när han är vaken men kan vara väldigt fort. 1-2 minuter kanske. Om jag ger honom oralt så hinner vi oftast inte mer utan han kommer i munnen. Han skäms ibland för det och för att han kommer fort men det gör inte mig något för jag brukar komma innan honom när han ger mig oralt. Han är väldigt duktig på det så det är inte alls en big deal för mig att jag inte hinner komma under samlag.  

Svar på tråden En till tråd om sex (typ...) med sovande sambo