• Anonym (Lila)

    Killar/män, vad tror ni att han förväntar sig av sexträffen?

    Kvinnor kan också svara om ni har några bra erfarenheter.

    Jag en tjej som har letat efter någon att ligga med på nätet, och nu har jag hittat en som jag känner mig ganska mycket attraherad av.

    Men frågan är om vi vill samma saker? Jag är mest ute efter att knulla. Han pratar mycket och återkommande om att han ska slicka mig, han älskar att slicka osv.

    Jag kan tänka mig det, men inte min favoritgrej i sängen. Beror kanske på mannen också, de flesta som slickat mig tycker jag har varit sådär, bara någon enstaka som jag riktigt njutit med. Anyway, jag är mest ute efter att bara få bli knullad. Kanske är vi inte på samma nivå?

    Fråga 1. Om jag låter han göra det kommer han förvänta sig att få en avsugning tillbaka?

    Fråga 2. Om jag säger nej till att bli slickad, tror ni att han kommer tycka träffen blir misslyckad? Och är oralsex för de flesta män en självklar del av en kk relation?

  • Svar på tråden Killar/män, vad tror ni att han förväntar sig av sexträffen?
  • mittiskogen
    Anonym (Lila) skrev 2019-03-13 18:45:48 följande:

     


    Några (fler) män som vill svara?
    Jag ser inte problemet. Säg vad du gillar. Han kommer med största sannolikhet tycka att det är helt ok. Gör han inte det så är det hans förlust och skippa honom.

    Hittar du inte någon annan och du bor i Stockholm så tycker jag att vi tar en promenad och ser om tycke uppstår. 
  • Anonym (En som undrar)
    Anonym (Lila) skrev 2019-03-13 12:00:56 följande:

    Kvinnor kan också svara om ni har några bra erfarenheter.

    Jag en tjej som har letat efter någon att ligga med på nätet, och nu har jag hittat en som jag känner mig ganska mycket attraherad av.

    Men frågan är om vi vill samma saker? Jag är mest ute efter att knulla. Han pratar mycket och återkommande om att han ska slicka mig, han älskar att slicka osv.

    Jag kan tänka mig det, men inte min favoritgrej i sängen. Beror kanske på mannen också, de flesta som slickat mig tycker jag har varit sådär, bara någon enstaka som jag riktigt njutit med. Anyway, jag är mest ute efter att bara få bli knullad. Kanske är vi inte på samma nivå?

    Fråga 1. Om jag låter han göra det kommer han förvänta sig att få en avsugning tillbaka?

    Fråga 2. Om jag säger nej till att bli slickad, tror ni att han kommer tycka träffen blir misslyckad? Och är oralsex för de flesta män en självklar del av en kk relation?


    Anonym (Lila)

    Vilka sidor har du varit på. Har försökt på olika sidor men inte hittat någon seriös sida jag gillat!

    Kan tycka att oralsex är något man får känna sig fram till. Jag gillar att slicka men skulle nog inte be om att få göra det första gången. Det är något som växer fram, att man successivt utforskar varandra och ser vad man gillar!

    Sen vill jag säga att om du skulle bli slickad inte betyder att du måste ge en avsugning tillbaka! Inte enligt mig alla fall! Lycka till
  • Marvinio

    Torr att han enbart pratar om det för upphetsningens skull samt för att fylla tomrum i chatten (vad vet jag)

    Tror han gillar lika mycket vanligt sex än att bara hålla på med oralt

  • Annnaa

    Gör klart för honom vad du vill. Jag hade nog räknat kallt med att han vill att du skall suga kuken, oavsett om han pratar om att slicka dig eller inte. Vill du inte suga av honom, så gör det inte. Eftersom han säger att han vill slicka dig så hade jag utgått från att han faktiskt vill slicka dig. Om du vill att han skall ha en lyckad träff så skall du väl rimligen låta honom slicka dig? Om han tycker om er sexträff så lär det säkert bli en till om du också vill? Svårare än så behöver det inte vara.

  • Anonym (Maggan)
    Vittshirt skrev 2019-03-13 13:14:20 följande:

    Har bestämt träff, via HP och BC för att ligga

    Kille 1 hade innan inte fått sett bild på ansiktet (största misstaget) men hans kropp va ju sjukt snygg!

    Kille 2 va super skum irl och jag ville bara hem hela tiden

    Blev inget ligga i nått av fallen o vi hördes aldrig mer (tack gode gud)

    Ville bara säga att man ska inte förvänta sig för mkt, för det är blir en helt annan grej att ses irl.


    Så mycket dåliga killar det finns, bättre att träffa genom bekanta.
  • Nyfiken och glad

    Jag tycker det låter som att kommunikationen inte är helt enkel, att ni går in i nån slags "sexroll" och pratar inför en ev träff. Jag tror du krånglar till det.

    Ett exempel på hur du skulle kunna säga för att öppna upp, och kännas lite bättre:

    "Jag tycker du verkar skön och mysig, tror det vore kul att träffas. Men, jag är lite osäker på ett par saker.. Vad har du för förväntningar och önskemål?

    För min del är jag tex inte särskilt intresserad av oralsex, varken få eller ge.. Låter det tråkigt för dig eller är det ok? Om allt känns bra kommer jag nog vilja hångla.. om hånglet känns bra vill jag nog knulla.. :)

    Inte så komplicerat men jag vill att det ska kännas rätt.

    Hur tänker du?"

    Beroende på svaret så vet du hur du ska göra..

    Blir han besviken på något kan han välja att avstyra träffen eller ändå ge det chansen, vet han vad som gäller får han skylla sig själv om han inte är nöjd sen. Det är inte ditt problem.

    Om möte bara är respektfullt och du känner dig trygg så har ni ju inget att förlora.. eller?

    Lycka till

    För min del personligen är oralsex viktigt men jag hade lätt kunnat chansa och prova en sån träff. nån eller några träffar vore kanske inte fel.. I längden skulle jag inte vilja vara ihop med en tjej som är ointresserad av att suga men det är ju olika och helt ok.

  • Anonym (Jontan)

    Jag som kille är övertygad om att bara han får ligga så är han nöjd. Jag förväntar mig aldrig att bli avsugen men blir överlycklig om jag blir det!

  • Snoggen

    Nu vet inte jag hur gammal du är?

    Jag kan bara tala från egen erfarenhet.

    Jag älskar att slicka och går igång på det. Jag känner aldrig att jag "ger" och förväntar mig något tillbaks. Helt enkelt för att jag gillar och tänder på det. Att höra, känna och se den andra personen njuta får mig att gå igång och jag känner att jag får ut massor av det själv.

    Är han inte en person som genuint gillar det finns de en chans att han vill att du levererar mun och tunga efter.

  • Ericy
    Anonym (Lila) skrev 2019-03-13 12:00:56 följande:

    Kvinnor kan också svara om ni har några bra erfarenheter.

    Jag en tjej som har letat efter någon att ligga med på nätet, och nu har jag hittat en som jag känner mig ganska mycket attraherad av.

    Men frågan är om vi vill samma saker? Jag är mest ute efter att knulla. Han pratar mycket och återkommande om att han ska slicka mig, han älskar att slicka osv.

    Jag kan tänka mig det, men inte min favoritgrej i sängen. Beror kanske på mannen också, de flesta som slickat mig tycker jag har varit sådär, bara någon enstaka som jag riktigt njutit med. Anyway, jag är mest ute efter att bara få bli knullad. Kanske är vi inte på samma nivå?

    Fråga 1. Om jag låter han göra det kommer han förvänta sig att få en avsugning tillbaka?

    Fråga 2. Om jag säger nej till att bli slickad, tror ni att han kommer tycka träffen blir misslyckad? Och är oralsex för de flesta män en självklar del av en kk relation?


    Jag tror att allt handlar om förtroende mellan 2 personer då funkar allting
  • Anonym (Maggan)
    Vittshirt skrev 2019-03-24 18:38:25 följande:

    Hur har det gått??? Har ni sets ? Va hände...


    Dom kissa på varandra jag hört.
Svar på tråden Killar/män, vad tror ni att han förväntar sig av sexträffen?