• Anonym (Sanne­)
    Äldre 13 Mar 20:16
    143 visningar
    4 svar
    4
    143

    Petting. pillipulla å fler uttryck

    Finns det folk som använder ord som petting eller pillipulla nuförtiden? typ ska dra hem och utöva petting. Det va länge sen jag hörde orden användas och även såg dom i medier. kommentarer som runka kul och pulla fitta det finns ju alltid kvar på nått sätt.

    Dra i donkelpålen,rulla snigel, fungerande och sånt är åxå offside känns det som.

    Klittra däremot verkar vara färskt och användas nu.

    Har ni förslag på fler begravda sexuttryck ? eller olika kommentarer som känns lite mer förlagda.

  • Svar på tråden Petting. pillipulla å fler uttryck
  • Anonym (Sanne­) Trådstartaren
    Äldre 14 Mar 23:54
    #1
    Anonym (Sanne) skrev 2019-03-13 20:16:11 följande:

    Finns det folk som använder ord som petting eller pillipulla nuförtiden? typ ska dra hem och utöva petting. Det va länge sen jag hörde orden användas och även såg dom i medier. kommentarer som runka kul och pulla fitta det finns ju alltid kvar på nått sätt.

    Dra i donkelpålen,rulla snigel, fungerande och sånt är åxå offside känns det som.

    Klittra däremot verkar vara färskt och användas nu.

    Har ni förslag på fler begravda sexuttryck ? eller olika kommentarer som känns lite mer förlagda.


    Och ett till då. Att säga jag ska gå hem och masturbera. Det hör man inte så ofta. Eller att efter avsugning säga till killen. Kan du ta och ejakulera mig i ansiktet. Eller ruska tupp
  • Anonym (Reape­rsoffi­cial)
    Äldre 14 Mar 23:57
    #2
    Anonym (Sanne) skrev 2019-03-14 23:54:30 följande:

    Och ett till då. Att säga jag ska gå hem och masturbera. Det hör man inte så ofta. Eller att efter avsugning säga till killen. Kan du ta och ejakulera mig i ansiktet. Eller ruska tupp


    Är du tjej?
  • Anonym (Viole­n)
    Äldre 15 Mar 20:40
    #3

    Använde ordet "skinnfiol" senast idag.

  • Anonym (Sanne­) Trådstartaren
    Äldre 16 Mar 00:27
    #4
    Anonym (Violen) skrev 2019-03-15 20:40:07 följande:

    Använde ordet "skinnfiol" senast idag.


    Det var lite kult åxå. skinnflöjt åxå. Att gå hem och rulla snigel är inte heller så trendigt.
Svar på tråden Petting. pillipulla å fler uttryck