• Anonym (T)
    Äldre 14 Mar 09:47
    1921 visningar
    39 svar
    39
    1921

    Duscha precis innan oralsex?

    Har aldrig varit med om att killar har problem med oralsex, men nu är det såhär att killen jag dejtar vill inte gå ner på mig om jag inte duschat PRECIS innan. Samtidigt så vill han att jag ska suga av honom oavsett vad han gjort innan - och för mig är detta inget problem, såvida inte man känner att han är lite ofräsch där nere osv.

    Jag VET själv att jag är fräsch mellan benen. Men detta börjar bli lite avtändande. Han får mig att känna mig äcklig fast jag vet att jag inte är det. Oavsett om jag tagit en lång dusch och sedan har vi börjat ha sex så slickar han så futtigt med tungspetsen kanske ja, 4 slickar. TOTALT. Han har sagt också att han fick problem med finnar med sitt ex som han gick ner på....

    Ska jag skratta eller gråta? Har ni varit med om liknande?

  • Svar på tråden Duscha precis innan oralsex?
  • Anonym (Vet ej)
    Äldre 14 Mar 20:36
    #21
    Anonym (M36) skrev 2019-03-14 19:50:46 följande:

    Det här forumet är kass!

    Att man inte kan redigera! 

    Är hon "låt oss få det överstökat"? Du har säkert ett stort utbyte av förhållandet på andra plan? För min del är dåligt(uselt?) sex en dealbreaker. 


    Är du Man lr Kvinna?
  • Anonym (Dusch­arallt­idförs­t)
    Äldre 14 Mar 20:43
    #22

    Jag tycker det är äckligt att suga av min man om han inte duschat först och känner mig själv ofräsch om jag inte duschat innan han slickar mig. Känns bara äckligt och ofräscht om det inte är helt rent.

  • Anonym (Viss god smak försvi­nner då?)
    Äldre 14 Mar 21:41
    #23
    +1
    Anonym (M36) skrev 2019-03-14 19:34:21 följande:
    Fast slidsekret luktar och smakar ju. Om du får din partner att flöda kommer det att "smaka fitta" ordentligt även om det smakade tvål från början. 
    Inte så mycket om det kommer tycker jag, smaken utvecklas under dagen och blir lite mer påtaglig och godare. När det är så nyduschat blir det i bästa fall som för svagt utspädd saft. Testa det här med din flickvän/fru: Hon vaknar på morgonen, duschar inte men byter trosor (helst bomull men det spelar kanske ingen roll, ej testat tillräckligt för att uttala mig om det) Sen går hon till jobbet eller vad hon nu gör under dagen. Senare på dagen tränar hon, kanske joggar, tränar på gymmet, något hon blir ordentligt svettig av. Hon duschar inte på gymmet utan går hem. Då smakar du en bra stund och det smakar riktigt bra. Försök komma ihåg smaken/doften. Efter det duschar hon och tvättar sig noggrant och då smakar du igen. Oavsett hur mycket det än rinner till så kommer det inte alls vara samma smak, det kommer kännas utspätt.

    Det är ju trevligt vilket som, men det blir faktiskt mycket trevligare med lite mer smak på det.

    Vi var ute och skogsvandrade i somras, sov i tält, flera dagar i samma trosor, gick flera mil varje dag i terräng, ingen dusch på en vecka. Då blev det för skarp smak tycker jag så det kan bli för mycket av det goda med.
  • Äldre 14 Mar 23:51
    #24

    Jag duschar oftast innan om man inte vaknar upp på morgonen med tjejen sugandes. Samma sak med henne så föredrar hon att duscha innan men jag har inget emot om det smakar mer men jag tror att många kvinnor tror att vi män tycker det är äckligt om det inte är nyduschat.

  • Anonym (Ss)
    Äldre 15 Mar 10:51
    #25
    Anonym (Viss god smak försvinner då?) skrev 2019-03-14 21:41:09 följande:

    Inte så mycket om det kommer tycker jag, smaken utvecklas under dagen och blir lite mer påtaglig och godare. När det är så nyduschat blir det i bästa fall som för svagt utspädd saft. Testa det här med din flickvän/fru: Hon vaknar på morgonen, duschar inte men byter trosor (helst bomull men det spelar kanske ingen roll, ej testat tillräckligt för att uttala mig om det) Sen går hon till jobbet eller vad hon nu gör under dagen. Senare på dagen tränar hon, kanske joggar, tränar på gymmet, något hon blir ordentligt svettig av. Hon duschar inte på gymmet utan går hem. Då smakar du en bra stund och det smakar riktigt bra. Försök komma ihåg smaken/doften. Efter det duschar hon och tvättar sig noggrant och då smakar du igen. Oavsett hur mycket det än rinner till så kommer det inte alls vara samma smak, det kommer kännas utspätt.

    Det är ju trevligt vilket som, men det blir faktiskt mycket trevligare med lite mer smak på det.

    Vi var ute och skogsvandrade i somras, sov i tält, flera dagar i samma trosor, gick flera mil varje dag i terräng, ingen dusch på en vecka. Då blev det för skarp smak tycker jag så det kan bli för mycket av det goda med.


    Klart att d smakar utspätt som du säger. Jag skulle snarare säga att du tycker det smakar annorlunda för alla tillsatser under en hel dag.... kiss, sekret, svett, talg, olja, färgämne från kläder, tvättmedelsrester osv...

    Äter man något 21 gånger så kommer man i regel efter det att tycka om smaken... vetenskap.
  • Anonym (Slick­en)
    Äldre 15 Mar 17:24
    #26
    +1

    Det är klart att det är kul med en fräsch fitta men jag vill helst inte ha den duschad precis innan jag går ner på min fru. Tycker att det känns för sterilt på något sätt, vill ju känna doften och smaken av henne vilket inte riktigt finns direkt efter duschen. Nu jag ju turen att ha en fru som inte luktar illa även oduschad. Hon vill däremot gärna att jag är relativt nyduschad innan hon suger

  • Anonym (Kvinn­a 40 plus)
    Äldre 15 Mar 18:53
    #27
    Anonym (Vet ej) skrev 2019-03-14 19:52:07 följande:

    Vi har knappt sex 1 gång i månaden sen är d lingonveckan på det. När man sen vill hotta till det lite så får man svaret att hon är inte sugen.


    Mens är väl inget hinder för sex?
  • Storke­n
    Äldre 15 Mar 18:57
    #28
    Anonym (Kvinna 40 plus) skrev 2019-03-15 18:53:50 följande:

    Mens är väl inget hinder för sex?


    Håller med dig, men för många tjejer är det tyvärr det. Misstänker de känner sig osexiga och ofräscha.
  • Dragon­killer
    Äldre 15 Mar 19:00
    #29
    Anonym (Kvinna 40 plus) skrev 2019-03-15 18:53:50 följande:
    Mens är väl inget hinder för sex?
    Min fru vill helst inte ha sex när hon har mens och det har hon i 2-2,5 veckor
  • Anonym (!?)
    Äldre 15 Mar 20:09
    #30

    Byt kille ts! En kille som är rädd för att slicka fitta är inte mycket att hänga i granen för en tjej!

    (han kanske hellre suger kuk?)

  • Äldre 15 Mar 20:20
    #31

    Duscha innan? Helgerån!!! Skulle ju vara som att göra ostbricka med färdigskivat från Ica Basic, Garant och salladsost i stället för... ja vad fan man nu brukar ha på en ostbricka.


  • Anonym (Ss)
    Äldre 15 Mar 21:30
    #32
    Anonym (!?) skrev 2019-03-15 20:09:29 följande:

    Byt kille ts! En kille som är rädd för att slicka fitta är inte mycket att hänga i granen för en tjej!

    (han kanske hellre suger kuk?)


    Jag läste en undersökning nyligen om tjejer verkligen gillar att bli slickade. Majoriteten av kvinnor ville INTE få oralsex. Många känner sig utelämnade. Kvinnor är oftare osäkra på sin kropp och vi har blivit hämmade i flera generationer, det är först på senare tid som kvinnan faktiskt FÅR lov att tycka om sex och visa när hon är kåt. Tror att det mest är kvinnor födda 70-80-talet som är inne på oralt för att deras män vant dom vid det och det var hippt på porrfilm under deras uppväxt. Idag ska det vara mycket smisk och fontän istället.

    Dessutom så hamnar sexet ofta i slentrian efter ett tag. Ingår inte oralsex i det normala sexlivet så kan det kännas konstigt när d väl händer. Gör man det vid varje sextillfälle så är det slentrian där med (behlver inte nödvöndigtvis vara negativt såklart, mer än vana).

    Jag vill hellre att min man anvönder en vibrator framför tungan. Har aldrig tyckt om att få oralsex. Min man älskar det och är grym på det men mina orgasmer blir så fjuttiga o dessutom så squirtar jag så himla lätt så jag väljer gärna bort det. Man dumpar väl inte varann för en sån sak om d går att kompromissa!
  • Anonym (Dicke­)
    Äldre 16 Mar 00:38
    #33
    Anonym (Viss god smak försvinner då?) skrev 2019-03-14 21:41:09 följande:

    Inte så mycket om det kommer tycker jag, smaken utvecklas under dagen och blir lite mer påtaglig och godare. När det är så nyduschat blir det i bästa fall som för svagt utspädd saft. Testa det här med din flickvän/fru: Hon vaknar på morgonen, duschar inte men byter trosor (helst bomull men det spelar kanske ingen roll, ej testat tillräckligt för att uttala mig om det) Sen går hon till jobbet eller vad hon nu gör under dagen. Senare på dagen tränar hon, kanske joggar, tränar på gymmet, något hon blir ordentligt svettig av. Hon duschar inte på gymmet utan går hem. Då smakar du en bra stund och det smakar riktigt bra. Försök komma ihåg smaken/doften. Efter det duschar hon och tvättar sig noggrant och då smakar du igen. Oavsett hur mycket det än rinner till så kommer det inte alls vara samma smak, det kommer kännas utspätt.

    Det är ju trevligt vilket som, men det blir faktiskt mycket trevligare med lite mer smak på det.

    Vi var ute och skogsvandrade i somras, sov i tält, flera dagar i samma trosor, gick flera mil varje dag i terräng, ingen dusch på en vecka. Då blev det för skarp smak tycker jag så det kan bli för mycket av det goda med.


    Jag håller med till 100 procent. Om en tjej inte duschat på flera dagar då blir det för mycket fisksmak och för mycket. Den smaken är inte god alls. Det bästa tycker jag är exempelvis en varm sommardag om hon duschar tidigt på morgonen. Sen kanske åker iväg i bilen en 10 mil och går i affärer en hel dag samt är ute mycket i solen och sitter i en varm bil. Om hon har exempel trosor och tights på sig en sån dag då smakar det och luktar som bäst när hon kommer hem.

    Om man sitter bredvid varann i bilen en sån dag kan man känna att det kommer lite fittdoft då och då om hon rör på benen lite. Eller om hon tränat som du säger.

    Min tjej tycker ungefär lika att jag behöver ej vara nyduschad utan det kan ha gått en dag. Lite ska det smaka tycker hon med men ej för skarpt.
  • Äldre 16 Mar 01:46
    #34
    +1
    Anonym (Ss) skrev 2019-03-15 21:30:44 följande:

    Jag läste en undersökning nyligen om tjejer verkligen gillar att bli slickade. Majoriteten av kvinnor ville INTE få oralsex. Många känner sig utelämnade. Kvinnor är oftare osäkra på sin kropp och vi har blivit hämmade i flera generationer, det är först på senare tid som kvinnan faktiskt FÅR lov att tycka om sex och visa när hon är kåt. Tror att det mest är kvinnor födda 70-80-talet som är inne på oralt för att deras män vant dom vid det och det var hippt på porrfilm under deras uppväxt. Idag ska det vara mycket smisk och fontän istället.

    Dessutom så hamnar sexet ofta i slentrian efter ett tag. Ingår inte oralsex i det normala sexlivet så kan det kännas konstigt när d väl händer. Gör man det vid varje sextillfälle så är det slentrian där med (behlver inte nödvöndigtvis vara negativt såklart, mer än vana).

    Jag vill hellre att min man anvönder en vibrator framför tungan. Har aldrig tyckt om att få oralsex. Min man älskar det och är grym på det men mina orgasmer blir så fjuttiga o dessutom så squirtar jag så himla lätt så jag väljer gärna bort det. Man dumpar väl inte varann för en sån sak om d går att kompromissa!


    Jag TROR att det gäller lite yngre kvinnor. De som landat i sin sexualitet "vet" att fittan ÄR godare när den inte är nytvättad. Finns inget i världen som luktar godare än solvarm hy efter en dag på stranden. Samma är det men en mus....

    Sen finns det folk som lever på att det ska lukta nått annat. Och dom sätter normer och vill att folk känner sig frächa.

    Samma med starka parfymer, dödar kroppens dofter för att ersätta med något konstgjort. Det i sig gör att vi inte väljer partner som ger friska och starka avkommor.

    Utan en partner som eg inte passar, med fertilitetsproblem och sjukdomar hos avkommorna.

    Slutade vi vara hyperkänsliga för kroppsdofter och hälsosamma exponeringar för "smuts", då hade föds färre barn med allergier och människor hade högre grad av matchningar som håller över tid. Allt kan inte vara kliniskt rent......
  • Anonym (Ss)
    Äldre 16 Mar 08:55
    #35
    Sgtwolf skrev 2019-03-16 01:46:10 följande:

    Jag TROR att det gäller lite yngre kvinnor. De som landat i sin sexualitet "vet" att fittan ÄR godare när den inte är nytvättad. Finns inget i världen som luktar godare än solvarm hy efter en dag på stranden. Samma är det men en mus....

    Sen finns det folk som lever på att det ska lukta nått annat. Och dom sätter normer och vill att folk känner sig frächa.

    Samma med starka parfymer, dödar kroppens dofter för att ersätta med något konstgjort. Det i sig gör att vi inte väljer partner som ger friska och starka avkommor.

    Utan en partner som eg inte passar, med fertilitetsproblem och sjukdomar hos avkommorna.

    Slutade vi vara hyperkänsliga för kroppsdofter och hälsosamma exponeringar för "smuts", då hade föds färre barn med allergier och människor hade högre grad av matchningar som håller över tid. Allt kan inte vara kliniskt rent......


    Du missförstod mitt inlägg... :D

    Jag pratade inte om nån lukt eller så. Inte alls.

    Jag citerade den personen som skrev att ts bör dumpa honom eftersom denne menade på att alla tjejer VILL bli slickade. Och så är det inte. Jag är en av de som inte vill bli slickade. Jag läste en artikel där majoriteten av kvinnor inte heller ville bli slickade. Jag ställer upp ibland för att min man älskar det men han får alltid en nyduschad mus vare sig han vill eller ej. Fast nu när jag läst tråden så tillhör han nog er sida som vill ha lite småsmutsigt mus. Ska fråga.
  • Anonym (jörge­n)
    Äldre 16 Mar 09:42
    #36

    Det vanligaste är att tjejer luktar värre än fan därnere, så det är inget konstigt att han önskar att du duschar först. Glad

  • Anonym (Bill)
    Äldre 19 Mar 14:43
    #37

    Det viktiga är väl att man är kompatibla när det gäller oralsex? Inte vad som är rätt eller fel.
    Jag tror det är väldigt olika vad man tycker, och jag tror inte det går att kategorisera i åldrar heller. Vissa gillar det och andra gillar det inte.

    Min fru har älskat det sedan hon var ung, det är säkraste och skönaste sättet för henne att få orgasm. Det slår samlag och det är bättre än alla "leksaker" vi testat. Och som tur är så tycker jag också om att slicka..  Men det ska vara nyduschat. Glad   Men jag tror att för att det ska vara skönt måste mannen tända på det också - det måste ske med rätt känsla och inlevelse. 

  • Anonym (jo)
    Äldre 19 Mar 16:02
    #38
    Anonym (Kvinna 40 plus) skrev 2019-03-15 18:53:50 följande:
    Mens är väl inget hinder för sex?
    Jo det är det om någon av båda parter tycker ett blödande underliv är äckligt.
  • Anonym (Hp)
    Äldre 19 Mar 16:08
    #39

    Haha, min sambo tycker att jag är godare att slicka utan dusch! Om jag duschar på morgonen så kan han utan problem slicka mig på kvällen.

Svar på tråden Duscha precis innan oralsex?