• Anonym (LasseLess)

    Vem tar första steget?

    Alltid jag som tar första steget. Får alltid nej. Och så är det jobbigt för jag är blyg.
    Nu är jag less.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem tar första steget?
  • Bjoer

    Jag skulle väl säga att det är 90/10 killar som tar första steget. Men det hela beror mycket på vem man är och vilken utstrålning man har.

  • Anonym (trttr)

    Ingen.

    Förut var det alltid jag (mannen), men nu är det ingen.

    Jag kommer aldrig göra det igen. Vill hon igen så får hon ta itu med det hela, jag är knäckt.

  • Anonym (LasseLess)

    Jag kommer aldrig mer ta första steget. Känns det som nu.
    Men med all säkerhet så kommer jag göra det igen.
    För jag är dum i huvudet.

  • Anonym (LasseLess)
    Anonym (LasseLess) skrev 2019-03-15 11:17:07 följande:

    Jag kommer aldrig mer ta första steget. Känns det som nu.
    Men med all säkerhet så kommer jag göra det igen.
    För jag är dum i huvudet.


    Men skönt vore det att slippa. Har ju gjort det hela livet, tagit första steget. Kanske min tur nu, bara luta sig tillbaks och låta damerna få kämpa lite. Aaah, fan va gött Skrattande
  • Anonym (R)

    Tycker det är väldigt gammalt med att hålla fast vid att det alltid ska vara killen som ska ta första steget. Jag är tjej, och har tagit första steget i majoriteten av killar jag varit intresserad av. Vill man ha kontakt med en person så gör det bara oavsett kön. Vad har man att förlora liksom? Ja man kanske får nobben men då har man iallafall provat och har fått det fastställt att personen inte är intresserad och då slipper man gå runt och hoppas på att den personen ska ta första steget.

  • Monni1

    Har tagit första steget många gånger men relationerna blev inte bra då killens intresse var lågt. Kanske har jag haft för brått...

Svar på tråden Vem tar första steget?