• Anonym (Sessan)

    Ta illa upp om det inte blir sex?!

    Du och din partner sextar lite på lunchrasten och skriver vad ni tänker för snuskigheter till kvällen sen. När kvällen väl kommer säger din partner att denne inte orkar, vill, känner för det längre. Vad gör du då? Skit nu i samtyckeslagen för den styr knappast din lust till partnern (hoppas jag!)

  • Svar på tråden Ta illa upp om det inte blir sex?!
  • EmberEyes

    Nej, jag tar inte illa upp. Jag rycker på axlarna och tänker "bättre lycka nästa gång", och sedan gosa vi ner oss framför en film med lite gott te och några marie-kex.

  • Anonym (Ja)

    Jag hade tagit illa upp, är en väldigt sexuell tjej med hög sexlust och har jag blivit uppkåtad en hel dag av min kille men sen inte får något på kvällen blir jag väldigt rastlös och lättirriterad. Hade dock inte tagit ut det på honom men hade nog gått o tagit hand om det själv för att sen ha en lugn kväll med han när jag kan slappna av efter att jag lättat på lusten.

  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Ja) skrev 2019-03-14 19:37:44 följande:

    Jag hade tagit illa upp, är en väldigt sexuell tjej med hög sexlust och har jag blivit uppkåtad en hel dag av min kille men sen inte får något på kvällen blir jag väldigt rastlös och lättirriterad. Hade dock inte tagit ut det på honom men hade nog gått o tagit hand om det själv för att sen ha en lugn kväll med han när jag kan slappna av efter att jag lättat på lusten.


    Jag är en väldigt sexuell kille! Hade blivit lika dan som du.
  • Anonym (Pi)

    Ja, jag blir besviken. Men inte på min partner, det kan inte hjälpas.

Svar på tråden Ta illa upp om det inte blir sex?!