• Anonym (Jimmy­)
    Äldre 14 Mar 19:30
    2101 visningar
    22 svar
    22
    2101

    En äldre gubbe verkar sätta på alla i vår trappuppgång

    Hejsan Familjeliv, det är så att jag rör mig en hel del i vårt lägenhetshus, och använder sällan hiss. Det är även väldigt lyhört där jag bor och i trappuppgången finns 7 våningar och vi har god grannsämja, förutom en sak som jag tycker verkar väldigt märklig. Det finns en äldre gubbe på tredje våningen, han är väl runt 50-55 och har ölmage, vi kan kalla honom Conny eftersom jag vill vara anonym trots problemet. Det bor en hel del kvinnor i lägenheterna här.. vissa är i min ålder runt 20, vissa äldre. Jag hör stön ibland från kvinnor och ?mmm!? från den här, som jag nästan är bergsäker på, är Conny. Vid ett flertal tillfällen har jag sett honom gå in och gå ut ifrån 2 lägenheter under mig (därav ljuden) och ibland har han sagt typ: ?tack för idag snygging? och liknande till personen som varit i lägenheten när jag exempelvis gått ner för att slänga sopor. Har även sett honom hångla med säkert 3 olika tjejer som jag vet bor här, och en utav dem är i min ålder och har kille. Detta börjar bli irriterande, och det värsta av allt är att jag har sett honom krama min flickvän en gång ur kikhålet på dörren (har inte konfronterat henne ännu om det).. efter att hon sa att hon skulle gå en promenad. Vad skall jag göra ? Jag hoppas ju verkligen inte att min flickvän har varit otrogen med honom för då skulle jag verkligen bli äcklad. HAN ÄR JU TYP 55! Skall jag konfrontera honom ? Skall jag prata med tjejen ? Hur normalt är det här egentligen.. känns helt sjukt.

  • Svar på tråden En äldre gubbe verkar sätta på alla i vår trappuppgång
  • Anonym (J)
    Äldre 16 Mar 18:52
    #11

    Du är paranoid och har vanföreställningar.

  • Äldre 17 Mar 01:24
    #12
    +1
    Miss Sunny skrev 2019-03-16 18:35:29 följande:

    Nu er det ju så att det är några yngre karlar som gillar oss "fula gammla kärringar" i sängen också. Ganska så många faktisk.  


    Ja det går åt båda hållen.

    Oftast betyder ålder erfarenhet, erfarenhet brukar också ge att man "vet" vad andra gillar och på så sätt "älskar" bättre.
  • Anonym (villv­aracon­ny)
    Äldre 17 Mar 07:08
    #13

    Conny är min hjälte Skrattande

  • Äldre 17 Mar 07:46
    #14

    Hur vore det med ett seriöst svar till Ts? Själv tycker jag det är äckligt med sådana gubbar som tror de är guds gåva till kvinnorna. Kan inte begripa att så många är ok med det, särskilt om han ligger med tjejer han skulle kunna vara farsa till.

  • Anonym (villv­aracon­ny)
    Äldre 17 Mar 07:51
    #15
    JennyJizz skrev 2019-03-17 07:46:11 följande:

    Hur vore det med ett seriöst svar till Ts? Själv tycker jag det är äckligt med sådana gubbar som tror de är guds gåva till kvinnorna. Kan inte begripa att så många är ok med det, särskilt om han ligger med tjejer han skulle kunna vara farsa till.


    De ser ju tydligen Gud när de är med Conny.
  • Anonym (Conny blom)
    Äldre 17 Mar 09:04
    #16

    Är man så cool som ja får man ju alla brudar. Ja menar lyssna på al hips and lips det är ju en beskrivning av din tjej alltså

  • Anonym (Jimmy­) Trådstartaren
    Äldre 30 Mar 18:33
    #17

    Tack för all feedback hittills, och tråkigt att vissa inte tar det seriöst.. det blir bara värre och värre kan jag säga. Jag har nu försökt lägga fram för min flickvän att den här personen verkar sjuk men hon bara skrattar bort det och säger typ det är väl inget fel på han. Härom kvällen kunde jag inte sova, min flickvän ligger och sover och vrider sig lite och så säger hon gubbens namn i sömnen. Blev riktigt ledsen. Vad skall jag göra ?

  • Äldre 30 Mar 18:57
    #18
    Anonym (fib aktuellt) skrev 2019-03-14 21:09:10 följande:

    Är detta din granne?? 


    Hahaha
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Äldre 30 Mar 18:58
    #19
    +1
    Anonym (lölö) skrev 2019-03-14 21:53:57 följande:

    Bättre sexfantasier har du väl???


    Exakt min tanke!
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Äldre 30 Mar 20:28
    #20

    Nej nu överdriver du, Bettan på 4e våningen har jag aldrig hånglat med.


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Äldre 30 Mar 22:16
    #21

    Särskilda hyreskontrakt. Frågar du snällt kanske du med får bo gratis. Du har väl en mun pojk?

  • Anonym (Hahah­a)
    Äldre 31 Mar 19:25
    #22
    Anonym (Jimmy) skrev 2019-03-30 18:33:32 följande:

    Tack för all feedback hittills, och tråkigt att vissa inte tar det seriöst.. det blir bara värre och värre kan jag säga. Jag har nu försökt lägga fram för min flickvän att den här personen verkar sjuk men hon bara skrattar bort det och säger typ det är väl inget fel på han. Härom kvällen kunde jag inte sova, min flickvän ligger och sover och vrider sig lite och så säger hon gubbens namn i sömnen. Blev riktigt ledsen. Vad skall jag göra ?


    Haha nä där gick du för långt
Svar på tråden En äldre gubbe verkar sätta på alla i vår trappuppgång