• Anonym (Linda­)
    Äldre 15 Mar 01:11
    82 visningar
    3 svar
    3
    82

    Bebisar och män

    Jämt bara för komikens skull. Det finns ju så många trådar om hur viktigt det är att rapa barnet efter maten och hur man gör os.v. Håller själv på med detta nu då vi har ett litet barn och jodå hon kan.

    Men finns det något trick hur man får sin karl att inte rapa? haha. Sen vi köpte den där SodaStreamern i fjol sommar och med hans beroende av 3 liter bubbelvatten varje dag så får man varje dag höra på en flodhäst eller björn som sitter och brölar i köket. Det är bara tyst när han är på jobbet.

    Äsch det gör väl inte mig något men vår lilla dotter lär ju lära sig detta iaf för livet.

    Så vad säger ni tjejer bör man sälja streamern eller finns det nån ickerap teknik att lära ut för att bara säga till då skrattar han bara och det värsta är att det gör ju jag åxå. Jag är nog för mycket ickeBitch och för mycket norrlandsfödd för att bitcha upp för sådant. men det är inte många trådar som handlar om detta här bakvända värk.

    kram

  • Svar på tråden Bebisar och män
  • Äldre 15 Mar 20:04
    #1

    Tja, be att han fiser ut en del av luften istället..

  • Anonym (Linda­) Trådstartaren
    Äldre 31 Mar 01:59
    #2
    Tow2Mater skrev 2019-03-15 20:04:40 följande:

    Tja, be att han fiser ut en del av luften istället..


    Ja om det hade varit tyst i det hålet hade jag nog tipsat om att häva ur sig lite där åxå. Men det dundrar allt där åxå så det räcker och blir över.

    Men det är väl så när trygghetszonen för länge sen lagt sig. Det är ju inga stora grejer liksom. Det är iallafall inga problem med magkanalen och uppblåst det lär han aldrig bli.
  • Zizazi
    Äldre 31 Mar 04:33
    #3

    Börja du rapa också, så kan ni rapa ikapp, som förälskade valrossar.

Svar på tråden Bebisar och män