• Anonym (Mi)
    Äldre 15 Mar 01:19
    361 visningar
    23 svar
    23
    361

    Min kille gjorde slut Nu

    Min kille gjorde slut ikväll och jag är så sjukt lessen för det.

    Vi hade så många framtidsplaner o helt plötsligt rann allt över för han när vi hade ett litet gnabb häromdan. Då säger han att han tänkt på det ett par månader. Men ville se om de skulle ändras... om jag skulle ändras....

    Så mkt han va missnöjd med... Men varför säger man inte det Just Då. Så man får en ärlig chans!

    Är så otroligt lessen. Mina barn gillade honom o jag var , är dökär . Fortfarande efter 3 år.

    Känns som jag ska gå av.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-07-18 00:51
    Uppdatering

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-07-18 03:03
    Åh 15 mars...

    Det 'ordnade' upp sej.... till 12 april då nästa 'hot' om göra slut kom. När ja berättade hur Jag kände med upprörd ton. Vilket INTE gillas alls! Så kränkt o ville göra slut Igen...

    Det blev bättre igen.... Men Nu Nu är det Slut. 

    4 månader senare. Det gick inte längre. Enligt han. O de va skönt ja hittade tillbaka till tråden så jag ser återkommande problem. 

    Jag får nog acceptera att han är Känslig För känslig o lättkränkt för mej och jag är för... för... vet inte för honom. Opassande kanske. 

    Vår gemensamma vän sa att en tjej som passar honom är ngn som inte har en egen vilja eller åsikt eller öppnar munnen. Bara finns där för han o lyssnar till allt han har att säga.

    Ja det stämmer nog tyvärr.

    Har gråtit sönder mej Hela veckan. Chockstadiet igen du vet. Ser bara de bra. Men snart snart...

    Tungt och saknar honom o det dagliga bra vi hade. Sjukt tomt! Va ska ja göra nu liksom....

  • Svar på tråden Min kille gjorde slut Nu
  • Anonym (Mi) Trådstartaren
    Äldre 15 Mar 01:52
    #2

    Ja han sa att jag vill inte mer. Han tycker att jag är svartsjuk, för hård, att jag kränker honom o får han att känna sej dålig.

    Han är otroligt känslig o lättkränkt. Och det är svårt ibland för mej O veta vad jag kan säga o inte.

    Barn kommer först det vet han. Vi ses varannan v o ibland när jag har barnen. Det är inga problem. Vi båda älskar utflykter o resa o när vi reser funkar allt! Det är vardagen som inte funkar. Han är trött på det säger han.

    Men ändå ville han ses imån för han sa att man inte bara kan göra slut så ... Alltså kapa av. Jag sa att det är så jobbigt. Ja om du inte vill ses behöver vi inte mena han då.

    Sa att han va låg o lessen men de känns rätt att berätta varfpå ja mena att han inte gav oss chansen genom att säga just Då när han började tänka.

  • Anonym (Mi) Trådstartaren
    Äldre 15 Mar 02:07
    #3

    Till saken är att vi Än bara pratat om de Han inte är nöjd med hos Mej...

    Jag hade saker att ta upp med. Men de blev ej sagda. Jag var rädd att han skulle kränkas så mkt o gå...Alltså känna sej kränkt. Jag skulle ju aldrig kränka honom medvetet!!

    Han sa att han kan inte förstå varför man inte vill va snäll mot den man är kär i. Alltså att jag är dum mot han...

    Ett ex. Jag frågade om han rengjort sitt avlopp. Nä aldrig... på 10 år... :O då sa jag att han måste städa toan för de e så mkt bakterier på toan o han kan få råttor!

    Ok ja va väl inte ödmjukast när jag sa det!

    Detta va ngn månad sen. O de säger han NU att jag sagt att hans lägenhet är Äcklig! O han blev så lessen....

    Öh.... såna grejer ofta.

    Att jag säger ngt som han tar så illa vid sej.

    Eller om han säger el gör ngt som jag blir lessen.. då berättar jag det för honom. För jag vill att han ska veta det. Då gör han sej till offer o hela diskussionen ändrar fokus till Han. Han säger -Ja jag är en så dålig människa. Allt jag gör är fel... mm.

    Och det slutar alltid med att jag får 'trösta' honom för att det är synd om honom. O då måste jag lyfta honom o berätta att han e bra. För annars är hela dagen förstörd o Då tappar han humöret o har inget lust att umgås...

    Jag hör ju... sandlådenivå!

    Jag vill ju inte tippa på tå för att inte kränka honom

  • Anonym (Mi) Trådstartaren
    Äldre 15 Mar 06:04
    #5

    Ja vill ngn att de e slut så får det ju vara så... Men ja försöker få honom att se allt det som är Bra o som kan byggas vidare på. Men han är ej mottaglig.

    Hur kommer de seb att vi kan funka så bra på resor ? Då är vi ju så tätt inpå varann flera dagar? Men i vardan spårar de ur?

    Ja fattar inte det....

    Vi gör massa kul saker ihop o kan ha jätteroligt. Men han har nu hängt upp sej på Allt det dåliga o ser Inget bra.

  • Anonym (Mi) Trådstartaren
    Äldre 15 Mar 06:09
    #6

    Jag har så svårt att säga att jag vill vara ifred från honom för det vill jag ju inte. Så antar att jag plågar mej själv nu... har så jättesvårt när folk går ifrån en...

    Detta kommer säkert gå från lessen-fas till arg-fas. Arg att jag aldrig kunde ta upp vad som jag blev lessen på. Utan han bara så allt om mej. Som ett uthängd svart får verkligen.

  • Anonym (Mi) Trådstartaren
    Äldre 15 Mar 06:50
    #8

    Nej sex blir det inte för Båda är ledsna och då går det inte. Men troligtvis har du helt rätt!

    Jag har bokat resa men inte förrän i maj... Så nu är det bara tomt...

    Så jäkla lessen. Lessrn att han bara ser mej som ett svårt får o inte det bra i mej. Lessen att han för 3 där sen låg i min säng o allt va bra O han sa att ha älskade mej. Känner mej lurad

  • Anonym (Mi) Trådstartaren
    Äldre 15 Mar 07:25
    #10

    Så sant!!

    Jag har bara hållt käft när vi hade ' vår diskussion. Jag tog till mej vad han sa och lyssnade. Och sa att man kan förändras o när man pekat på ngt som man ej e nöjd med O vet det så kan man ju bara ta de framåt. Sa att Jag förstod vad han sa och att jag ska tänka på det.

    Ja du kan göra va du vill sa han. De spelar ingen roll längre.ändå va de så svårt för Han att bara gå. Utan ville ses idag med.

    Jag tycker det är så tråkigt att snacka om bara mej O allt Han känner. Vill bara va idag. Vara tyst o vara nära. Bara krama han hårt. Jag mår ju jättedåligt när han mår dåligt.

    Vi pratade länge igår. Jättelänge . O ja sa till han att va bra att du berättade att du sa vad du kände. De måste vart jobbigt gör dej.

    Känns som det är kört. Varför ens ses idag...

    Han tog iaf inte med sina saker från mej. Än.

    Känns som han har oerhört dålig självförtroende eller är de självkänsla...

    Iaf.

  • Anonym (Mi) Trådstartaren
    Äldre 15 Mar 07:39
    #12

    Nä de har vi båda sagt att ja inte kan o ska ändra mej. Men man kan ta saker till sej o tänka på hur man uttrycker sej då mer ka ske. Ja vet inte.

    Vi har ju mer saker som vi passar på än inte passar på. Så För mej känns det som att detta blivit så uppblåst. Så stort. Men han känner så o det får han göra! Men de som gör mej så lessen är att han kunde sagt det DÅ När de hände. De hade gett oss båda en bra chans. Vi ha försökt säger han. Nä de tycker inte jag. har Aldrig snackat så som igår

  • Anonym (Mi) Trådstartaren
    Äldre 15 Mar 07:54
    #13

    Jag skriver mkt. Dagbok. Berättelser . Lappar. Har skrivit som ett fint häfte om honom för ngt år sen. Och har väntat lite med att ge det. Sen ha de glömts bort. Jag vill att han ska ha det.

    Ska ja ge det idag när vi ses eller när några dar har gått? Det är väldigt fint. Och hade allt vart bra O jag gett det hade han nog fått en sån boost. Men nu undrar ja om han ens är mottaglig för det o om de känns som överdriver o ljug för han när han tydligt sagt hur han känner....

    Så frågan : ska jag ge idag?

    Om inte varför ej?

  • Anonym (Mi) Trådstartaren
    Thu 18 Jul 2019 00:51
    #14

    Åh 15 mars...

    Det 'ordnade' upp sej.... till 12 april då nästa 'hot' om göra slut kom. När ja berättade hur Jag kände med upprörd ton. Vilket INTE gillas alls! Så kränkt o ville göra slut Igen...

    Det blev bättre igen.... Men Nu Nu är det Slut.

    4 månader senare. Det gick inte längre. Enligt han. O de va skönt ja hittade tillbaka till tråden så jag ser återkommande problem.

    Jag får nog acceptera att han är Känslig För känslig o lättkränkt för mej och jag är för... för... vet inte för honom. Opassande kanske.

    Vår gemensamma vän sa att en tjej som passar honom är ngn som inte har en egen vilja eller åsikt eller öppnar munnen. Bara finns där för han o lyssnar till allt han har att säga.

    Ja det stämmer nog tyvärr.

    Har gråtit sönder mej Hela veckan. Chockstadiet igen du vet. Ser bara de bra. Men snart snart...

    Tungt och saknar honom o det dagliga bra vi hade. Sjukt tomt! Va ska ja göra nu liksom....

  • Anonym (Mi) Trådstartaren
    Fri 19 Jul 2019 01:20
    #15

    Va på samtal idag... O terapeuten sa:

    Jag har jobbat med kvinnor som utsatts för psykisk misshandel och detta kan liknas Ja.

    Av vad du berättar är Han känslig men bara på sina känslor. Lättkränkt. O narcissistiska drag.

    Det hjälpte lite att höra för efter min överjävliga vecka börjar ja gå in i fas 2 att va arg.

    Lite skönt. Saknar han. Är lessen o lite arg.

    Va ska jag göra som singel nu?....

    Känner mej inte alls som det. Har i gen aning hur man är singel .

  • Anonym (Mi) Trådstartaren
    Mon 30 Mar 2020 22:31
    #17
    +1

    Uppdatering :

    Efter 1 månad Ångrade han sej o ville komma tillbaka!..

    Vi träffades Lite i 3 månader ca...

    Men sen fick JAG helt nog.

    Så här varit singel nu. Dumpade ut hans saker o inte sett eller hörts sen dess.

    SÅ jäkla skönt!!! Känner mej fri!! Glad!! Och mej själv igen.

    Bästa som kunde hända!!

Svar på tråden Min kille gjorde slut Nu