• Anonym (Jag gör)
    Äldre 15 Mar 14:57
    138 visningar
    15 svar
    15
    138

    Ni kvinnor som är nöjda med partner och sexliv, onanerar ni ändå?

    Jag är supernöjd med sexlivet och min partner. Sex föera gånger i veckan. Men jag onanerar ändå. Varför? För att ibland vill jag bara ha dom där minuterna för mig själv och inte massa förspel, värme, jobbande.. bara en snabb enkel orgasm. Hur gör ni?

  • Svar på tråden Ni kvinnor som är nöjda med partner och sexliv, onanerar ni ändå?
  • Anonym (40+ kvinna­)
    Äldre 15 Mar 15:34
    #1
    +1

    Ja. Det är olika saker

  • Anonym (20)
    Äldre 15 Mar 15:38
    #2
    Anonym (Jag gör) skrev 2019-03-15 14:57:46 följande:

    Jag är supernöjd med sexlivet och min partner. Sex föera gånger i veckan. Men jag onanerar ändå. Varför? För att ibland vill jag bara ha dom där minuterna för mig själv och inte massa förspel, värme, jobbande.. bara en snabb enkel orgasm. Hur gör ni?


    Nu är ju jag man, men jag tycker att bra sex föder kåthet. Så har man mycket och bra sex vill jag även onanera också.

    Gärna mycket av båda :)
  • Anonym (Emma)
    Äldre 15 Mar 20:38
    #3

    Om mitt sexliv med mig själv är bra så är det också bra med min man. Det är viktigt att ha koll på sin egen njutning. Så i de perioder jag onanerar mycket så har jag också mycket sex med min man. 

  • Anonym (Hasse­)
    Äldre 15 Mar 20:39
    #4
    Anonym (Emma) skrev 2019-03-15 20:38:08 följande:

    Om mitt sexliv med mig själv är bra så är det också bra med min man. Det är viktigt att ha koll på sin egen njutning. Så i de perioder jag onanerar mycket så har jag också mycket sex med min man. 


    Är du Emma med de stora brösten?
  • Anonym (Jag gör) Trådstartaren
    Äldre 15 Mar 20:50
    #5
    Anonym (Emma) skrev 2019-03-15 20:38:08 följande:

    Om mitt sexliv med mig själv är bra så är det också bra med min man. Det är viktigt att ha koll på sin egen njutning. Så i de perioder jag onanerar mycket så har jag också mycket sex med min man. 


    Klokt. Sex föder sex. Brukar ha mycket sex med min man, varje dag ofta flera gånger om dagen, men tycker ändå om att ta hand om mig själv :) så ja den teorin stämmer ju!
  • Anonym (Emma)
    Äldre 15 Mar 20:59
    #6
    Anonym (Hasse) skrev 2019-03-15 20:39:38 följande:
    Är du Emma med de stora brösten?
    Spelar min bröststorlek någon som helst roll för den här diskussionen? Gå och runka någon annanstans, Hasse lille.
  • Anonym (Hasse­)
    Äldre 15 Mar 21:02
    #7
    Anonym (Emma) skrev 2019-03-15 20:59:14 följande:

    Spelar min bröststorlek någon som helst roll för den här diskussionen? Gå och runka någon annanstans, Hasse lille.


    Ok, det är du med bomber. / Hasse med stor, 66.
  • Äldre 15 Mar 22:44
    #8

    Jag gör precis som du TS

  • Anonym (Eva)
    Äldre 16 Mar 01:29
    #9

    Som TS omanerar jag så klart i bland.

  • Anonym (Mikae­la)
    Äldre 16 Mar 01:38
    #10
    Anonym (Emma) skrev 2019-03-15 20:38:08 följande:

    Om mitt sexliv med mig själv är bra så är det också bra med min man. Det är viktigt att ha koll på sin egen njutning. Så i de perioder jag onanerar mycket så har jag också mycket sex med min man. 


    Det är precis lika för min del. Nu har inte jag nån kille för närvarande men när jag haft så här onanin alltid vart precis lika mycket i förhållande som utan. och dessutom desto mer onanin desto mer sex åxå.

    Det måste betyda att om man tvärslutar med allt så vänjer man av sig och klarar sig säkert utan stimulans helt sen. Men hur kul är det.
  • Anonym (Q45)
    Äldre 16 Mar 05:17
    #11

    Så klart vi gör, minst två gånger i veckan blir det här.

  • Anonym (K)
    Äldre 16 Mar 06:49
    #12

    Jag har världens bästa sexliv med min man. Onanerar ändå upp till tre gånger om dagen.

  • Anonym (Man 50)
    Äldre 16 Mar 06:58
    #13
    Anonym (K) skrev 2019-03-16 06:49:32 följande:

    Jag har världens bästa sexliv med min man. Onanerar ändå upp till tre gånger om dagen.


    Oj tre gånger om dagen + sex. Det blir 9
  • älskam­igmuch­o
    Äldre 16 Mar 11:08
    #14

    Javisst, både ensam o med andra...

  • Anonym (Olika­)
    Äldre 16 Mar 11:16
    #15

    Det är helt olika saker.

Svar på tråden Ni kvinnor som är nöjda med partner och sexliv, onanerar ni ändå?