• Anonym (Jag kanske bara missfö­rstår)
    Äldre 15 Mar 15:22
    4981 visningar
    19 svar
    19
    4981

    Har ni kvinnor flirtat med er patient/kund?

    Jag upplever att min sjukgymnast visar någon form av intresse/lust för mig. Jag kanske bara missförstår det hela. Hon är singel och jag tycker hon är väldigt snygg, så det kanske egentligen bara är min önsketänkande. Men inom mig skriker bara inom mig att vilja tillfredsställa henne genom att slicka. Jag vet ju att det är ingenting som jag kan ställa en sådan fråga och jag vet inte heller hur jag skulle visa ett intresse för henne. Jag blir så himla glad när jag skall träffa henne. Jag kommer dock inte träffa henne mer i och med att jag har förklarat för henne att min axel är betydligt bättre nu.

    Hon gav mig sitt kort och om det skulle återkomma, så kan jag bara höra av mig till henne. Jag vill bara åtminstone säga hur snygg jag tycker hon är.

    Men jag höll mig ''professionell''. Samtidigt som jag fick in känslan av att hon själv är intresserad, jag vet inte riktigt vart den känslan/misstanke kommer ifrån. Därav tror jag att det mer ligger på min önsketänkande.

    Men av nyfikenhet: Hur många av er visar ett intresse för er manliga patienter/kunder.

    Har ni kanske fått napp för er patient i ert kontor?

  • Svar på tråden Har ni kvinnor flirtat med er patient/kund?
  • Anonym (Kvinn­lig läkare­)
    Äldre 15 Mar 15:29
    #1

    Det är vanligt att patienter blir förtjusta i psykologer, sjukgymnaster, läkare mm

    Men som läkare hade jag aldrig lagt Ann på en patient

  • Anonym (Ssk - ortope­di)
    Äldre 15 Mar 20:17
    #2

    Är ssk och skulle aldrig våga flirta med en patient på arbetet, men skulle såklart fungera på annan plats. Ryktas om att en sommarvikarie hjälpte till med handen under täcket på en manlig patient förra sommaren.

  • Anonym (Bara att)
    Äldre 15 Mar 20:20
    #3

    Skicka ett sms. Självklart kan det vara besvarat. Jobbar själv med liknande och kan finna kunder intressanta men sköter mitt jobb professionellt så skulle aldrig visa det. Nu är jag dock gift

  • Anonym (Ssk - ortope­di)
    Äldre 15 Mar 20:24
    #4
    Anonym (Bara att) skrev 2019-03-15 20:20:27 följande:

    Skicka ett sms. Självklart kan det vara besvarat. Jobbar själv med liknande och kan finna kunder intressanta men sköter mitt jobb professionellt så skulle aldrig visa det. Nu är jag dock gift


    Ett SMS, är du tokig? Vad skulle det stå i det meddelandet tycker du?
  • Anonym (Tv)
    Äldre 16 Mar 01:11
    #5

    Det händer ju bara på tv inte annars 

  • Anonym (Bara att)
    Äldre 16 Mar 10:07
    #6
    Anonym (Ssk - ortopedi) skrev 2019-03-15 20:24:24 följande:

    Ett SMS, är du tokig? Vad skulle det stå i det meddelandet tycker du?


    Ok då får du väl gå runt o undra resten av livet. Du var ju klar med behandlingen.

    "Hej ursäkta om det låter konstigt men tycker vi har haft trevliga samtal och undrar om du vill ta en fika någon dag"

    Vet förresten en tjej som är massör som nu är gift med en kille som kom som massagekund hos henne.
  • Anonym (A)
    Äldre 16 Mar 11:28
    #7

    Nej det har jag inte.

  • älskam­igmuch­o
    Äldre 16 Mar 11:40
    #8

    Jobbar inte med sjukvård men klart personal flirtar med patienter. Är ju kittlande o förbjudet

  • Anonym (man)
    Äldre 18 Mar 11:08
    #9

    Har sagt flera gånger till min kvinnliga läkare att jag tycker hon är vacker, jag ser på hennes kroppsspråk att hon är intresserad men hon agerar professionellt, vet dessutom att hon är gift så hon agerar även rätt mot sin partner.
    Det var dock kul att testa reaktionen.

  • Anonym (Xnxx)
    Äldre 18 Mar 12:07
    #10

    He he , blev hjälpt av en usk i Halmstad när jag låg inne med mitt barn efter en blindtarms operation , hon kom in o skulle ge smärtstillande men då dottern sov så medicinerade hon mig istället , skäms ej då jag va singel på den tiden

  • älskam­igmuch­o
    Mon 1 Apr 2019 00:56
    #11

    Har haft sex m min ortoped när jag brutit armen som 20åring... jag var bara patient men han var så sugen på att göra det skönt för mig och jag känner ofta för att de ska göra det.... hade vit rock på sig o jag blev så kåt av att vara hans patient på britsen med pappunderlag. Det var fint o första gången jag knullat personal...

    Har haft sex med vakter, polis, läkare och sjuksköterskor. Hårdast drabbade polisen mig... är svag för makt o uniformer

  • Anonym (Bengt­)
    Mon 1 Apr 2019 14:09
    #12

    Jag märker ofta att massören flirtar med mig när jag går på Massage. Får inte samma känsla hos kiropraktorn. Jag går ofta till olika kvinnliga massörskor och det flirtar jättemycket och rör ofta mig på intima ställen. Jag har tre olika kvinnliga kiropraktorer men ingen har flirtat med mig. Har ryggproblem och måste ofta ha massage eller liknande

  • Anonym (norrm­annen)
    Mon 1 Apr 2019 14:33
    #13

    Har knullat en kvinlig bussförare, med uppdragen uniformskjol i baksetet på en buss. Vi var båda upptagna, och va tvungna smyga till udda ställen/tider.  

  • Anonym (Blev-­tänd)
    Mon 1 Apr 2019 14:56
    #14

    Jag och min f.d. psykolog började smeka varandra i hans mottagningsrum, något klickade mellan oss. Men det stannade där.

  • Anonym (Klart­!)
    Mon 1 Apr 2019 15:56
    #15

    Läkare/undersköterskor/psykologer etc är ju inte mer än människor och kan bli attraherade av sina patienter lika mycket som alla andra kan bli attraherade av kollegor på sina jobb.

    Men däremot är det inte så lämpligt att göra något med dem. Det säger sig självt.

  • Anonym (Ssk - ortope­di)
    Mon 1 Apr 2019 16:02
    #16

    Fick se en riktigt stor och fin kuk på en patient i helgen och blev faktiskt plötsligt våt.
    Hoppas jag träffar honom på ICA.

  • Anonym (Tv)
    Tue 13 Apr 2021 19:15
    #17
    Anonym (Kvinnlig läkare) skrev 2019-03-15 15:29:37 följande:

    Det är vanligt att patienter blir förtjusta i psykologer, sjukgymnaster, läkare mm

    Men som läkare hade jag aldrig lagt Ann på en patient


    Händer det att du tycker manliga patienter är Fina
  • Anonym (usk)
    Sat 8 Oct 2022 15:34
    #18

    Är usk och har sett en kvinnlig läkare mötas upp och hämtas av en manlig yngre patient på andra sidan gatan mitt emot jobbet. Jag vet vem han är och vet han gift...

  • Anonym (Milla­n ssk)
    Sat 8 Oct 2022 18:29
    #19

    Inte jag men en kollega som jobbar som Dsk vet jag gjorde en deal med en patient som var riktigt överviktig att om han klarade att gå ned 50 kg på ett år (hon satte det för hon trodde det var orimligt att han skulle klara det) så skulle han få gå på dejt med henne. Hon lovade honom mer eller mindre en avsugning och det triggade tydligen honom något så enormt så han gick ned 52 kg och hon var tvungen att hålla sitt löfte... 

Svar på tråden Har ni kvinnor flirtat med er patient/kund?