• Svar på tråden Är det ett spök streck?
  • Andreasvan
    Susan J skrev 2019-03-15 19:52:42 följande:

    Detta är en annan bild på samma test


    Det skulla kunna bli ett fint plus imorgon! :)
  • Susan J
    kattflickan97 skrev 2019-03-15 19:53:26 följande:

    Hej! Skulle haft mens tisdag 12 mars, tog ett test just, är jag gravid eller är det spök?


    Kan du inte skapa egen tråd?
  • Anonym (...)
    kattflickan97 skrev 2019-03-15 20:42:34 följande:
    Vad är det som gör att du tror att det kan vara ett spökstreck?
  • Susan J
    Andreasvan skrev 2019-03-15 20:18:23 följande:

    Det skulla kunna bli ett fint plus imorgon! :)




    Tog ett clearblue idag ????
  • Susan J
    Andreasvan skrev 2019-03-16 08:20:46 följande:

    Se där ja! Grattis :)


    Det varade inte länge, missfall, utomhavandeskap har jag drabbats av ???? hur tar man sig upp efter detta ????????????????
  • Andreasvan
    Susan J skrev 2019-03-18 06:20:31 följande:

    Det varade inte länge, missfall, utomhavandeskap har jag drabbats av ???? hur tar man sig upp efter detta ????????????????


    Jag beklagar... jag upplevde samma sam januari 2016. Fick vara glad i tre dagar sedan missfall. Det positiva jag tänkte på då var att kroppen åtminstone sköter allt själv, att jag fick behålla min äggledare, att något troligtvis var fel och att jag nu ändå vet att jag KAN bli gravid.

    Gråt och var ledsen. Sedan nya tag
  • Susan J
    Andreasvan skrev 2019-03-18 09:54:48 följande:

    Jag beklagar... jag upplevde samma sam januari 2016. Fick vara glad i tre dagar sedan missfall. Det positiva jag tänkte på då var att kroppen åtminstone sköter allt själv, att jag fick behålla min äggledare, att något troligtvis var fel och att jag nu ändå vet att jag KAN bli gravid.

    Gråt och var ledsen. Sedan nya tag


    Tyvärr så är det kvar inom mig och vill inte komma ut blir så galen. Ska tillbaka för blodprover imorgon så får hoppas att dom kan hjälpa mig.
  • Andreasvan
    Susan J skrev 2019-03-18 17:25:25 följande:

    Tyvärr så är det kvar inom mig och vill inte komma ut blir så galen. Ska tillbaka för blodprover imorgon så får hoppas att dom kan hjälpa mig.


    Vilken dag efter äl är du? Hur ver du att något inte står rätt till? Tidigt i graviditeten ser man ju inget på ul, kan komma senare?
  • Susan J
    Andreasvan skrev 2019-03-18 17:49:16 följande:

    Vilken dag efter äl är du? Hur ver du att något inte står rätt till? Tidigt i graviditeten ser man ju inget på ul, kan komma senare?




    Detta test tog jag i morse :'(
  • Andreasvan
    Susan J skrev 2019-03-18 19:25:08 följande:

    Detta test tog jag i morse :'(


    Ett negativt test betyder ju att kroppen kommer ta hand om det själv. Du kommer få en blödning snart... troligtvis inte mer än en vanlig/ möjligtvis lite rikligare mens. Sen kan du vänta in nästa äl och köra på igen!
Svar på tråden Är det ett spök streck?