• Lina100

    Varit yr hela dagen, farligt?

    Okej så igår var jag ute och tog några drinkar och idag dagen efter har jag spytt 3 gånger och hela magsäcken har liksom reagerat och det känns som jag spytt upp den med liksom.

    Är även jätte yr och rummet rör sig när jag lägger mig ner/reser mig upp.. vad är felet?

  • Svar på tråden Varit yr hela dagen, farligt?
  • Anonym (XxX)

    Jupp, jättefarligt. Folk dör av att vara bakis, det är känt sedan länge.

  • Lina100
    Anonym (um) skrev 2019-03-15 20:39:58 följande:

    Det kallas bakfylla.


    Ja men jag drack inte mycket, dock har jag druckit typ varje vecka nu ett tag..

    Hur botar jag detta?
  • Aikido
    Lina100 skrev 2019-03-15 20:38:47 följande:
    Är även jätte yr och rummet rör sig när jag lägger mig ner/reser mig upp.. vad är felet?
    Låter som ett allvarligare konstruktionsfel alt. du var så packad att du somnade i Lustiga Huset på Gröna Lund. 
  • Anonym (um)
    Lina100 skrev 2019-03-15 20:41:58 följande:
    Ja men jag drack inte mycket, dock har jag druckit typ varje vecka nu ett tag..

    Hur botar jag detta?
    Det går över. Drick ordentligt, ät bra mat.
  • poppa01
    Lina100 skrev 2019-03-15 20:38:47 följande:

    Okej så igår var jag ute och tog några drinkar och idag dagen efter har jag spytt 3 gånger och hela magsäcken har liksom reagerat och det känns som jag spytt upp den med liksom.

    Är även jätte yr och rummet rör sig när jag lägger mig ner/reser mig upp.. vad är felet?


    hemskt va, jag har haft detta i 6 månader varje sekund.

    läkarna  hittar inget  fel på mig.

    men enligt folk här på familjeliv så är det ingen big deal att vara yr 24 h  om dygnet varje dag läs min tidigare tråd och alla dryga svar jag fick tex.
Svar på tråden Varit yr hela dagen, farligt?