• Anonym (Tjejen)

    Okej att fantiserar om 30 år äldre man?!

    Tjej på 30 år, på min avdelning på jobbet har nyligen en man börjat, vi har fått bra kontakt, pratar om allt och inget, skrattar, flörtar lite, jobbar väldigt bra ihop MEN alltså han är trettio år äldre, ser dock yngre ut än 60 men vad är de för fel på mig? Han är ju lika gammal som min pappa liksom, en gubbe, ändå går jag runt hela dagarna på jobbet och fantiserar om att knulla med honom...

  • Svar på tråden Okej att fantiserar om 30 år äldre man?!
  • Anonym (koko)
    Anonym (Tjejen) skrev 2019-03-15 22:18:50 följande:

    Tjej på 30 år, på min avdelning på jobbet har nyligen en man börjat, vi har fått bra kontakt, pratar om allt och inget, skrattar, flörtar lite, jobbar väldigt bra ihop MEN alltså han är trettio år äldre, ser dock yngre ut än 60 men vad är de för fel på mig? Han är ju lika gammal som min pappa liksom, en gubbe, ändå går jag runt hela dagarna på jobbet och fantiserar om att knulla med honom...


    lammkött för honom
    har du sambo? barn?
    om nej knulla honom redigt!
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (koko) skrev 2019-03-15 22:23:13 följande:

    lammkött för honom

    har du sambo? barn?

    om nej knulla honom redigt!


    Nej jag har inte sambo men barn däremot
  • Anonym (koko)
    Anonym (Tjejen) skrev 2019-03-15 22:24:28 följande:
    Nej jag har inte sambo men barn däremot
    Tycker du ska knulla honom redigt :)
    Berätta gärna hur det var :)
    Lycka till !
  • PehrHolm
    Anonym (Tjejen) skrev 2019-03-15 22:18:50 följande:

    Tjej på 30 år, på min avdelning på jobbet har nyligen en man börjat, vi har fått bra kontakt, pratar om allt och inget, skrattar, flörtar lite, jobbar väldigt bra ihop MEN alltså han är trettio år äldre, ser dock yngre ut än 60 men vad är de för fel på mig? Han är ju lika gammal som min pappa liksom, en gubbe, ändå går jag runt hela dagarna på jobbet och fantiserar om att knulla med honom...


    Du har min tillåtelse att tänka knulltankar om din kollega.
  • Anonym (Tjejen)
    Klabbeifk skrev 2019-03-15 22:24:30 följande:

    Knulla han ändå ????


    Funderar på de men känns ändå lite sjukt... Men han gör mig så sugen.. Fattar inte..
  • Anonym (Tjejen)

    Tänker att han kanske tror att jag bara flörtar lite på skoj, tvivlar inte en sekund på att han vill knulla mig men hur ska jag få honom att fatta att jag vill detsamma? Han kommer inte tro att de är sant typ?!

  • Anonym (Southern)

    Helt ok, du är tjej.
    Hade det varit en gubbe som fantiserat om att knulla en 30 år yngre tjej...
    tja... Drömmer

  • Anonym (Katarina)

    Är själv inte 30 fyllda och tänker inte så ofta på ålder. Om personen tänder mig så kan jag absolut ha sex, bryr mig faktiskt inte alls om ålder...

    Sen är de äldre i regel mer erfarna är hetsiga killar i min egen ålder...

  • Anonym (Southern)
    Anonym (Katarina) skrev 2019-03-16 12:54:48 följande:

    Är själv inte 30 fyllda och tänker inte så ofta på ålder. Om personen tänder mig så kan jag absolut ha sex, bryr mig faktiskt inte alls om ålder...

    Sen är de äldre i regel mer erfarna är hetsiga killar i min egen ålder...


    Fast de är också äckliga gubbar, som inte har självinsikt. För de flesta unga kvinnor vill inte ha gamla äckelgubbar.
    När det finns så många unga hunkar som är mer virila.
    Av nån anledning så ser man sällan till kvinnorna som tycker så, i trådar startade av kvinnor, som vill ha äldre män.
  • Anonym (koko)
    Anonym (Katarina) skrev 2019-03-16 12:54:48 följande:

    Är själv inte 30 fyllda och tänker inte så ofta på ålder. Om personen tänder mig så kan jag absolut ha sex, bryr mig faktiskt inte alls om ålder...

    Sen är de äldre i regel mer erfarna är hetsiga killar i min egen ålder...


    finns det någon som inte tänder på dig? 
  • Anonym (Ronny Rynnysson)

    Om det är ok att fantisera om en äldre man? Nej, det är olagligt. Han är utnyttjad sexuellt utan sin egen vetskap.

  • Dr Ä
    Anonym (Tjejen) skrev 2019-03-15 22:29:38 följande:

    Tänker att han kanske tror att jag bara flörtar lite på skoj, tvivlar inte en sekund på att han vill knulla mig men hur ska jag få honom att fatta att jag vill detsamma? Han kommer inte tro att de är sant typ?!


    Han blir knappast förvånad. Han ser va du vill och gjort det länge renn, Ligg me han. Livet är för kort för att inte levas. Sex dör man inte av, tvärtom. Hoppas ni får till de. :)
  • Anonym (M)

    Jag hade ett otroligt hett hångel med en man som ingår i min bekantskapskrets och fick en liten chock efteråt när jag kollade upp hur gammal han var på nätet - 60 år, precis som din kollega. Det vara "bara" en åldersskillnad på 20 år i vårt fall men ändå, jag kan lätt förstå att man attraheras av en man i den åldern.

    Han ville fortsätta men jag avbröt eftersom han var gift då. Nu har han skilt sig och om jag får tillfälle igen så kommer jag inte att avbryta den här gången.Jag har fantiserat en hel del om honom.

    Vem bryr sig om er åldersskillnad om ni båda vill?

    Det enda är att det kan bli jobbigt med tanke på att ni är kollegor om det blir komplicerat. Förutom det- kör!

Svar på tråden Okej att fantiserar om 30 år äldre man?!