• Anonym (Flirtgame)

    Vad vill han??

    Vi har flirtarna ett år nu på jobbet. Först var jag inte så intresserad, men efter många långa blickar så började jag bli det. Han blir ibland nervös i min närhet, men har inte sagt nåt. Jag har kille (som det inte ärbar med) och han är singel. Det känns som om när jag visar intresse att hans svalnar? Hur är killar egentligen?

  • Svar på tråden Vad vill han??
  • Anonym (appapp)
    Långbenopluto skrev 2019-03-16 07:32:56 följande:

    Alla killar är olika, så hur denna är kan ingen svara på.


    beror på vem du frågar, många kvinnor hävdar att alla män är likadana, plus att kvinnor här talar för alla andra kvinnor, att har de och deras väninnor uppfattat nåt på ett visst sätt, har vissa erfarenheter, tycker så, då är det så för alla kvinnor
  • Anonym (Naturlag)

    Alla svalnar när objektet för flirt börjar ge gensvar. Män som kvinnor. Dessutom är det väl inte seriöst intressant med en upptagen tjej som visar hur hon beter sig i förhållande genom att flirta med andra.

  • Anonym (Eeh)

    finns bara en enda person som kan svara på vad han vill och det är han själv.

  • Anonym (appapp)
    Anonym (Eeh) skrev 2019-03-16 10:50:17 följande:

    finns bara en enda person som kan svara på vad han vill och det är han själv.


    så män är också individer? alla män är inte likadana?
  • Anonym (Flirtgame)

    Så hör: han kan till o med bli andfådd när vi är i samma rum, han följer mig med blicken osv. Sen förutsätter jag att när jag visar lite intresse tillbaka t ex kollar extra länge när han håller kvar min blick, att han ska ta nästa steg. Som att fråga om han kan kontakta mig utöver arbetstid osv.

  • Anonym (Besserwisser)
    Fritjof11111 skrev 2019-03-16 12:49:59 följande:

    Vet man att någon har partner så döljer man ju känslorna mer för den andre även om det finns där


    Exakt, du är ju inte singel TS. Jätteskumt, verkligen, att hans intresse falnar *ironi*
  • Anonym (Flirtgame)
    Fritjof11111 skrev 2019-03-16 12:49:59 följande:

    Vet man att någon har partner så döljer man ju känslorna mer för den andre även om det finns där


    Ja men som jag skrev så är det inte bra i min Relation. Så hur ska jag få honom att våga ta steget?
Svar på tråden Vad vill han??