• Anzil
    Äldre 16 Mar 07:03
    741 visningar
    6 svar
    6
    741

    Dansande på krogen för första gången - Hur vill ni att en man skall bjuda på dans kvinnor?

    Hej!

    Jag lägger tråden i denna kategori så man kan svara anonymt om man så vill :)

    Nej, jag upplever inte att jag har något relationsproblem, jag ville bara lägga det här just för att man kan svara anonymt.

    Det här har inget med samlag att göra heller, så därför valde jag inte ''Sex och samlevnad'' kategorin.

    Jag var på krogen och dansande. Det var första gången i mitt liv. Jag har inte varit ute på kvällen och dansat sedan tonåren. Så det här var oerhört skojigt!

    Jag träffade på två totalt främmande snubbar som jag snackade med, blev som polare där och vi gick till dansgolvet och dansade. De var gifta män och därför ville de inte ragga. Men flera gånger sa de att jag bör ragga och dansa med en kvinna.

    Jag tror att jag inte har raggat med någon hela mitt liv. Och att bara kliva framför någon kvinna och dansa kan man väl inte göra? Man kanske stör, tänker jag. Kvinnorna kanske är bara där bara för själva dansen?

    Trots allt så var det faktiskt oerhört skojigt att dansa lite för sig ''själv'' med snubbarna.

    Men om man nu skulle ragga eller åtminstone visa att man vill dansa med någon. Hur vill ni kvinnor att man skall göra på bästa sätt för att just inte störa? Vad önskar ni kvinnor att män visste hur man skulle bjuda upp er, visa att han vill dansa med er. Eller tycker ni att det är helt okej att han bara kommer framför er och börjar dansa? Så får ni helt enkelt visa om ni vill eller inte.

    Jag hade det väldigt skojigt igår kväll hur som helst!! Skrattande

    Tack för svar!

  • Svar på tråden Dansande på krogen för första gången - Hur vill ni att en man skall bjuda på dans kvinnor?
  • Anzil
    Äldre 16 Mar 08:12
    #2
    cleoeme skrev 2019-03-16 07:51:06 följande:

    Är du man eller kvinna? :)


    Man.
  • Anzil
    Äldre 16 Mar 11:02
    #4
    Meriall skrev 2019-03-16 10:50:17 följande:

    Du dansar lite närmare dem helt enkelt, försöker fånga blicken. Ler hon och dansar närmare, öppnar upp deras danscirkel eller något så dansar du närmare och liksom följer med henne. Om hon vänder bort blicken eller vänder ryggen till utan att kika över axeln eller kanske drar ihop cirkeln eller dansar längre bort så är hon inte intresserad. Då drar du dig undan och dansar vidare.

    Var också uppmärksam på att någon som bjuder in till dans kanske tröttnar efter ett tag och visar mer avvisande signaler, då avlägsnar du dig också.

    Lycka till :)

    Har du dansat ett tag med någon så kan du ha lite koll på när hon går till baren och beställer en drink. Du kan då hänga med och prata lite med henne, kanske fråga om du får bjuda på en drink.


    Nu missförstår jag säkert, så ursäkta mig. Du skriver att om jag har dansat med någon ett tag och sedan går personen till baren och beställer en drink. Är det inte heller ett tecken på att hon avvisar. Tack och tack för ditt svar!

    :)
  • Anzil
    Sun 4 Aug 2019 09:15
    #6

    Drog återigen till krogen och dansande för andra gången och oj vad skojigt det var. Fortfarande lite småblyg av mig, men jag tycker ändå att jag var lite mer modigare jämförelse när jag drog dit för första gången.

    Jag längta bara till nästa helg.

    En fördel är också att jag märkte att jag sov betydligt mycket längre idag. Jag vill så gärna sova längre. Men sover oftast bara fyra timmar.

    Nu sov jag sex timmar. Jag vill gärna sova i nio timmar egentligen, men att sova sex timmar var väldigt gott :)

    Tack för alla svar som jag fått och ni får gärna skriva mer över hur ni skulle hur män kan bjuda er på bästa sätt. Saker som ni önskade att män visste och gjorde :)

Svar på tråden Dansande på krogen för första gången - Hur vill ni att en man skall bjuda på dans kvinnor?