• Anonym (outfo­rblood­)
    Äldre 17 Mar 11:39
    1092 visningar
    3 svar
    3
    1092

    Krogragg

    Jag har aldrig raggat på krogen, kommer aldrig göra heller. Ej heller blivit uppraggad.
    Jag är bara nyfiken, ni som gjort det, eller blivit uppraggade, hur gjorde ni?

  • Svar på tråden Krogragg
  • Anonym (Magga­n)
    Äldre 17 Mar 17:18
    #1
    +1

    Blev för en månad sen uppraggad av tre stycken riktiga unga hunks (är själv 49) på krogen och vi pratade lite skit en stund och jag bjöd hem dom till mig. Blev en hel del åka av ska du veta! Skål

  • Anonym (tadaa­a)
    Äldre 17 Mar 17:24
    #2
    Anonym (outforblood) skrev 2019-03-17 11:39:32 följande:

    Jag har aldrig raggat på krogen, kommer aldrig göra heller. Ej heller blivit uppraggad.
    Jag är bara nyfiken, ni som gjort det, eller blivit uppraggade, hur gjorde ni?


    jag kan säga en sak som är sann. ser man jättebra ut---då kommer nån garanterat att ragga på dig oavsett vilket kön du har.   det är jätte ytligt men sant.
    man behöver inte ens göra nånting man kan bara sitta tyst eller vara sig själv.
     
    alltså om du ska ragga på nån så går man helt enkelt fram till personen känner av läget hos personen så man inte är störig eller nåt, sen är det bara att börja prata. 
  • Anonym (outfo­rblood­) Trådstartaren
    Äldre 18 Mar 07:16
    #3
    Anonym (tadaaa) skrev 2019-03-17 17:24:12 följande:
    jag kan säga en sak som är sann. ser man jättebra ut---då kommer nån garanterat att ragga på dig oavsett vilket kön du har.   det är jätte ytligt men sant.
    man behöver inte ens göra nånting man kan bara sitta tyst eller vara sig själv.
     
    alltså om du ska ragga på nån så går man helt enkelt fram till personen känner av läget hos personen så man inte är störig eller nåt, sen är det bara att börja prata. 
    De krogarna jag har varit på spelade musik så högt så det gick inte att prata, utan att skrika. Kanske ändrat sig nu? Min "krogperiod" var mellan 1993-2006.
Svar på tråden Krogragg