• Anonym (Övers­exuell­)
    Äldre 17 Mar 14:38
    453 visningar
    15 svar
    15
    453

    Pojkvän vill bestämma trekant!

    Min pojkvän och jag vill ha en trekant, jag med en till kille och han med en till tjej. Han vill dock bestämma vem det är som ska ha sex med oss, det vill säga vilken tjej som han vill ha sex med. Vill vara med och bestämma men han tjurar över det. Vad kan man göra

  • Svar på tråden Pojkvän vill bestämma trekant!
  • Äldre 17 Mar 14:42
    #1
    +2

    Om du får bestämma killen så kan väl han få bestämma tjejen? Om inte så måste ni bli överens om bägge och det får han acceptera. Trekant är allvarliga saker och är man inte överens och trygga med varann kan det bli slutet för relationen.

  • Anonym (Guru)
    Äldre 17 Mar 15:00
    #2
    Anonym (Översexuell) skrev 2019-03-17 14:38:35 följande:

    Min pojkvän och jag vill ha en trekant, jag med en till kille och han med en till tjej. Han vill dock bestämma vem det är som ska ha sex med oss, det vill säga vilken tjej som han vill ha sex med. Vill vara med och bestämma men han tjurar över det. Vad kan man göra


    Hmm svår sits att sitta i, finns ganska många sätt att lösa det på.. hur gamla är ni? hur länge har ni varit tillsammans? Hur seriöst är förhållandet?
  • Anonym (..)
    Äldre 17 Mar 16:25
    #3
    +2

    Ska det bli bra måste ni båda två vara överens, dvs i princip vetorätt.

  • Anonym (Magga­n)
    Äldre 17 Mar 16:59
    #4
    +1
    Anonym (Översexuell) skrev 2019-03-17 14:38:35 följande:

    Min pojkvän och jag vill ha en trekant, jag med en till kille och han med en till tjej. Han vill dock bestämma vem det är som ska ha sex med oss, det vill säga vilken tjej som han vill ha sex med. Vill vara med och bestämma men han tjurar över det. Vad kan man göra


    Kräv att ni gör det med en kille eller så dumpa du han, det finns killar så det blir över!
  • Äldre 19 Mar 14:10
    #5
    +1
    Anonym (Översexuell) skrev 2019-03-17 14:38:35 följande:

    Min pojkvän och jag vill ha en trekant, jag med en till kille och han med en till tjej. Han vill dock bestämma vem det är som ska ha sex med oss, det vill säga vilken tjej som han vill ha sex med. Vill vara med och bestämma men han tjurar över det. Vad kan man göra


    Det är väl självklart att ska man ta med en extra i sängen så måste båda vara helt eniga. Det fungerar inte att någon ska ha ensamrätt att välja. 

    Något annat finns inte. 

    Det låter som din partner inte är tillräckligt mogen att genomföra det ö.h.t.
  • Äldre 19 Mar 14:14
    #6
    +1
    Anonym (Maggan) skrev 2019-03-17 16:59:22 följande:
    Kräv att ni gör det med en kille eller så dumpa du han, det finns killar så det blir över!
    Den lösningen var ju inte skitbra om nu TS tycker om sin partner. Ett bättre alternativ är att skippa det där med trekant helt tills ni kan komma överens. 
  • Underh­ill
    Äldre 19 Mar 14:25
    #7
    +1
    Anonym (Översexuell) skrev 2019-03-17 14:38:35 följande:
    Min pojkvän och jag vill ha en trekant, jag med en till kille och han med en till tjej. Han vill dock bestämma vem det är som ska ha sex med oss, det vill säga vilken tjej som han vill ha sex med. Vill vara med och bestämma men han tjurar över det. Vad kan man göra
    Då är han lugn med att du bestämmer mannen, eller?
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Paret­)
    Äldre 19 Mar 18:47
    #8

    Vi är ett par som har haft trekanter med både en extra tjej och en kille,vi båda tyckte att ha en extra kille med är bäst,alla njöt mer av det tillsammans med varandra.

  • Anonym (Övers­exuell­) Trådstartaren
    Äldre 19 Mar 19:12
    #9
    Tecum skrev 2019-03-17 14:42:14 följande:

    Om du får bestämma killen så kan väl han få bestämma tjejen? Om inte så måste ni bli överens om bägge och det får han acceptera. Trekant är allvarliga saker och är man inte överens och trygga med varann kan det bli slutet för relationen.


    Han går inte med på en trekant med en kille
  • Äldre 19 Mar 19:24
    #10
    +1

    Men låt han tjura då.... I en trekant måste båda vara överens om vem som ska vara med i sängen... 

  • Pentra
    Äldre 19 Mar 19:51
    #11
    +1
    Anonym (Översexuell) skrev 2019-03-19 19:12:32 följande:
    Han går inte med på en trekant med en kille

    Då kan han gott få tjura vidare! Går inte han med på trekant med extra kille, om du önskar det, så kan han inte kräva trekant med extra tjej, och än mindre att bestämma med vem utan din input och ditt medgivande. På sex med fler är det extremt viktigt att ni känner varandra väl, är trygga med varandra och att ni båda är överens, samt att den extra personen faller er BÅDA i smaken. ... Ärligt; din kille verkar bara bry sig om sig själv och sin egen kåthet, och inte vara varken mogen eller det minsta redo för sex på fler. ... Mvh, Pentra
  • Äldre 19 Mar 21:01
    #12
    +1

    Din kille är inte mogen nog att ha en trekant.

  • Äldre 20 Mar 10:27
    #13
    +1

    Är inte enklare att välja ut ett par istället?

  • Äldre 20 Mar 16:31
    #14
    +2
    Anonym (Översexuell) skrev 2019-03-19 19:12:32 följande:
    Han går inte med på en trekant med en kille
    Säg då till honom att det inte blir något! 
  • Underh­ill
    Äldre 21 Mar 06:54
    #15
    Tecum skrev 2019-03-20 16:31:12 följande:
    Säg då till honom att det inte blir något! 
    Håller med.
    E vi överens så kör vi
Svar på tråden Pojkvän vill bestämma trekant!