• Anonym (Hjälpmig)

    Jag får aldrig komma

    Jag är en ganska ung tjej. Jag och min kille har varit tillsammans i snart 4 månader. Vi har sex hela tiden. Mellan 4-5 upp till 8 gånger i veckan. Han kommer varje gång vi ligger men det är inte alls ofta jag kommer. Jag tycker det är as skönt med själva sexet men jag når inte klimax så ofta som jag skulle vilja. Problemet är att han är som många andra killar. Han kör in ut tills han kommer och sen lägger han sig brevid mig igen. Han gör inget för min njutning. Första gångerna vi låg kom jag alltid! Han gjorde allt för att jag skulle komma till klimax men det har liksom tonats ut. Hur ska jag göra för att han ska börja bry sig om mig också. Vi har liksom aldrig pratat om sex heller så det känns lite jobbigt att göra de.

  • Svar på tråden Jag får aldrig komma
  • Eena

    Jag förstår att det är svårt men du måste kommunicera dina behov till honom! Antingen genom att prata eller att visa. Vad behöver du för att komma? Längre samlag? Mer förspel? Hjälp med handen/tunga?

    Om han är smart inser han att han har lika mycket som du att vinna på din njutning. För utan den kommer du att tröttna och han får då mindre sex...

  • CitronTulo

    Vet han om att du inte kommer längre, och vet han om att du gjorde det i början när han ansträngde sig mer?
    Sex handlar mycket om eget ansvar, han är inte tankeläsare.. Kanske tror han att du är nöjd som det är om du inte säger något eller visar vad du vill att han ska göra?

  • Mimosa86

    Du måste prata med honom.

    Bara för att han är kille betyder ju inte det att han har full koll på hur din kropp funkar och hur du vill ha det. Han kanske är jätteosäker där.

    Guida honom och prata med honom vad du vill testa på. Och Kan du stimulera dig själv medan ni har sex?

  • Underhill
    Eena skrev 2019-03-18 13:08:30 följande:
    Jag förstår att det är svårt men du måste kommunicera dina behov till honom! Antingen genom att prata eller att visa. Vad behöver du för att komma? Längre samlag? Mer förspel? Hjälp med handen/tunga?

    Om han är smart inser han att han har lika mycket som du att vinna på din njutning. För utan den kommer du att tröttna och han får då mindre sex...
    Håller med. Kommunikation är sällan fel.
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (suck)

    Om du inte kan prata med människan ska du för tusan inte knulla honom. Som jag ser det så är situationen självvald.

  • Anonym (..)
    CitronTulo skrev 2019-03-18 13:10:28 följande:

    Vet han om att du inte kommer längre, och vet han om att du gjorde det i början när han ansträngde sig mer?

    Sex handlar mycket om eget ansvar, han är inte tankeläsare.. Kanske tror han att du är nöjd som det är om du inte säger något eller visar vad du vill att han ska göra?


    Absolut har man ett eget ansvar att visa och uttrycka vad man behöver. Samtidigt kan jag tycka att om den ena inte kommer så struntar man inte bara i den.. Hur många tjejer avbryter samlaget så fort hon själv kommer och lägger sig bredvid utan att bry sig om killen? Tror inte att det är ett vanligt scenario...
  • Anonym (Kvinna)

    Känns igen lite.

    Min man var en gud i sängen i början , sen blev han lät och jag kom bara ibland.

    Jag sa till att det är trevligt om Han åtminstone försöker att ge och inte bara ta. Det blev bättre ett tag men han föll tillbaka.

    Så helt sonika så sög jag honom och slutadebinnan han kom , sa God natt och vände mig om och sov.

    Jag bad honom slicka mig någon gång och när jag kommit så jag tack och godnatt.

    Efter några gånger där han inte fått komma så pratade vi om det igen och han fattade vad jag menade.

    Idag efter 22 år som par så här vi ett fantastiskt sexliv där jag kommer så ofta jag vill.

  • TriC

    Nästa gång han avslutar med att lägga sig bredvid dig så säger du -"Men hallål, vi är inte klara än!! Vi är två som vill få orgasm!"

  • Anonym (Hjälpmig)

    Tack alla verkligen. Jag kommer nog försöka prata med honom. Vet bara inte hur jag ska ta upp det. Vill inte att han ska bli ledsen eller känna sig otillräcklig.

  • CitronTulo
    Anonym (Hjälpmig) skrev 2019-03-18 23:02:53 följande:

    Tack alla verkligen. Jag kommer nog försöka prata med honom. Vet bara inte hur jag ska ta upp det. Vill inte att han ska bli ledsen eller känna sig otillräcklig.


    Du kan väl ta upp att det känns som att ert sexliv har börjat bli sämre och att du vill att ni ska försöka ha det som ni hade tidigare? På så sätt så anklagar du inte honom utan att det är ert "problem" tillsammans att hitta lösningar på!
Svar på tråden Jag får aldrig komma