• Spaceman

    Hur många svenskar har ett "aktivt" sexliv?

    Hur ofta måste man ha sex för att det ska räknas som aktivt då? Jag läste nån undersökning som sa att 10 % av svenskarna aldrig har sex. Det tycker jag låter ganska mycket.

    Om vi säger att minst en gång per år räknas som aktivt, kan de siffrorna stämma då? Medel ligger tydligen ungefär mellan 50 och 100 gånger per år beroende på åldersgrupp.

  • Svar på tråden Hur många svenskar har ett "aktivt" sexliv?
  • Anonym (Hans)
    Spaceman skrev 2019-03-19 00:10:42 följande:

    Hur ofta måste man ha sex för att det ska räknas som aktivt då? Jag läste nån undersökning som sa att 10 % av svenskarna aldrig har sex. Det tycker jag låter ganska mycket.

    Om vi säger att minst en gång per år räknas som aktivt, kan de siffrorna stämma då? Medel ligger tydligen ungefär mellan 50 och 100 gånger per år beroende på åldersgrupp.


    Det beror på vem du frågar, min uppfattning är att gränsen för ett sexlöst förhållande går någonstans vid ett par gånger i månaden.
  • Anonym (Hans)
    Spaceman skrev 2019-03-19 00:10:42 följande:

    Hur ofta måste man ha sex för att det ska räknas som aktivt då? Jag läste nån undersökning som sa att 10 % av svenskarna aldrig har sex. Det tycker jag låter ganska mycket.

    Om vi säger att minst en gång per år räknas som aktivt, kan de siffrorna stämma då? Medel ligger tydligen ungefär mellan 50 och 100 gånger per år beroende på åldersgrupp.


    Det beror på vem du frågar, min uppfattning är att gränsen för ett sexlöst förhållande går någonstans vid ett par gånger i månaden.
  • Anonym (Populära)

    Är Svenska män populära runtom i världen? 

  • Anonym (??)
    Anonym (Populära) skrev 2019-06-25 13:54:19 följande:

    Är Svenska män populära runtom i världen? 


    Varför skulle dom vara det? 
  • Anonym (Sv'ä'nsk)
    Anonym (Populära) skrev 2019-06-25 13:54:19 följande:

    Är Svenska män populära runtom i världen? 


    I Tyskland är svenska män väldigt populära. Gå ut på krogen i en tysk stad så fattar du varför.

    Till ts fråga.
    Jag och min kvinna har sex varje vecka. I veckorna händer det att det blir enbart oralt. Annars när lusten faller på helt enkelt.
  • Liberté
    Anonym (Populära) skrev 2019-06-25 13:54:19 följande:

    Är Svenska män populära runtom i världen? 


    Blond och blåa ögon går hem i sydeuropa. Behöver inte sova ensam om du inte vill.
  • Anonym (Populära)
    Anonym (??) skrev 2019-06-25 13:58:04 följande:
    Varför skulle dom vara det? 
    Jag undrade bara tror du att det inte är så 
  • Anonym (Populära)
    Anonym (Sv'ä'nsk) skrev 2019-06-25 14:01:52 följande:
    I Tyskland är svenska män väldigt populära. Gå ut på krogen i en tysk stad så fattar du varför.

    Till ts fråga.
    Jag och min kvinna har sex varje vecka. I veckorna händer det att det blir enbart oralt. Annars när lusten faller på helt enkelt.
    Tyskland har du rest där en del 
  • Anonym (Populära)
    Liberté skrev 2019-06-25 14:02:58 följande:
    Blond och blåa ögon går hem i sydeuropa. Behöver inte sova ensam om du inte vill.
    Hade ingen aning där ser man har du rest runt en hel del där 
  • Anonym (Sv'ä'nsk)
    Anonym (Populära) skrev 2019-06-25 14:04:44 följande:
    Tyskland har du rest där en del 
    Har inte varit på horhus om du nu tänker det... Ofta män drar de parallellerna så fort man pratar Tyskland..
    Under mina singelår körde jag Tinder, kan säga att det är en jäkla skillnad på antal match här i Sverige och i Tyskland. Som sagt, ut i vimlet så fattar ni
Svar på tråden Hur många svenskar har ett "aktivt" sexliv?