• Anonym (Guide)

    Vilka krav ställer du på en man

    i en relation?
    Skriv gärna hur gammal du är.

  • Svar på tråden Vilka krav ställer du på en man
  • Anonym (L)

    50+, gift.

    Ärlighet, renlig, inkomst, social, respektfull, jämställd. Inga märkvärdiga egenskaper, men det blir problematiskt om man inte har dom.

  • Anonym (L)

    50+, gift.

    Ärlighet, renlig, inkomst, social, respektfull, jämställd. Inga märkvärdiga egenskaper, men det blir problematiskt om man inte har dom.

  • Anonym (Fattar inte)

    Inga märkvärdigheter, men det blir problematiskt om man inte har dom?

    ?

  • Anonym (L)
    Anonym (Fattar inte) skrev 2019-03-19 09:20:08 följande:

    Inga märkvärdigheter, men det blir problematiskt om man inte har dom?

    ?


    Att vara skitig, oärlig, utan inkomst, respektlös och ojämnställd.

    Tror du livet leker då?
  • sextiotalist

    Mellan 55 och 60.
    Respekt, tillit, att han älskar mig. Det var det viktigaste för mig. Har man det så klarar man det andra också.

    Vi har ungefär 25 år tillsammans, gått igenom arbetslöshet, tight ekonomi, långtidssjukskrivning. Dvs de yttre faktorerna har emellanåt varit borta, men det har fungerat tack vare att vi har en ömsesidig respekt, en stark tillit och att vi älskar varandra

  • Anonym (Fattar inte)
    Anonym (L) skrev 2019-03-19 09:25:56 följande:

    Att vara skitig, oärlig, utan inkomst, respektlös och ojämnställd.

    Tror du livet leker då?


    Ja förlåt, jag både läste och tolkade fel..
  • Anonym (Inte så höga)

    Snäll, trevlig, inte vara en karriärsmänniska men ha ett jobb eller ambitionen att skaffa ett jobb, inte knarka, nykter eller sparsam med alkohol. Inte vara kriminell, hård, "cool", tuff eller "player" utan vara raka motsatsen till det. Acceptera att jag har ett destruktivt förflutet men förstå att det är bakom mig!

    Det är väl kraven. Resten är önskemål! Är 25.

  • Anonym (Guide)
    Anonym (Inte så höga) skrev 2019-03-19 09:31:18 följande:

    Snäll, trevlig, inte vara en karriärsmänniska men ha ett jobb eller ambitionen att skaffa ett jobb, inte knarka, nykter eller sparsam med alkohol. Inte vara kriminell, hård, "cool", tuff eller "player" utan vara raka motsatsen till det. Acceptera att jag har ett destruktivt förflutet men förstå att det är bakom mig!

    Det är väl kraven. Resten är önskemål! Är 25.


    Där blev jag förvånad. Har fördomarna att kvinnor i din ålder vill ha just coola playerkillen. Där ser man.
  • Anonym (Fattar inte)

    Kvinna 35+

    För mig går droger bort. Att han testat en gång när han var 17, det är en sak.. Men att som vuxen ha haft någon som helst historia av nakotika är något som diskvalificerar ganska hårt hos mig.

    Då är jag ändå en ganska liberal och tillåtande person, så det är inte så att jag sitter här som någon slags moralkvinna.

    Folk får hålla på med lite vad dom vill på sin fritid, men Jag vill bara inte personligen ha något med sånt att göra i mitt förhållande.

  • MammAmma

    Kvinna, 35 år.

    Han ska visa mig allmänmänsklig respekt och omtanke och kunna prioritera mig ibland. Ett plus är om han har barn (och inte vill ha fler). Efter att ha levt i en destruktiv relation i många år är de dem enda regelrätta kraven jag har.

Svar på tråden Vilka krav ställer du på en man