• Anonym (Ts)
    Äldre 19 Mar 16:54
    1253 visningar
    18 svar
    18
    1253

    Hur gör ni efter sex?

    Som rubriken lyder, hur gör ni?

    Alltså går ni och duschar efteråt, har ni papper bredvid sängen? Våtservetter? Eller låter ni alla sexrester ligga kvar? Eller något annat kanske haha.

    Jag och min kille har alltid papper och våtservetter bredvid sängen, jag brukar trycka ut den mesta sperman och sen tar jag bara på mig trosorna, bryr mig inte så mycket om när den resterande sperman hamnar i trosorna. Han brukar använda både papper och våtservetterna för att torka av sig där nere, då han inte gillar när det känns kladdigt eller blött.

    Hur gör ni?

  • Svar på tråden Hur gör ni efter sex?
  • Äldre 19 Mar 16:58
    #1

    Duschar eller sköljer av i handfatet. Våtservetter känns som ett jävla slöseri alltså. :D

  • Anonym (Ts) Trådstartaren
    Äldre 19 Mar 17:03
    #2
    Bjoer skrev 2019-03-19 16:58:04 följande:

    Duschar eller sköljer av i handfatet. Våtservetter känns som ett jävla slöseri alltså. :D


    Mja jo, men det är praktiskt, har ingen toalett i eller i närheten av mitt rum så de är lite därför det blir så, hade dock inte gått o duschat direkt efter sexet ändå. :)
  • Anonym (Kvinn­a)
    Äldre 19 Mar 17:21
    #3
    +3

    Somnar...

  • Äldre 19 Mar 18:20
    #4
    Anonym (Kvinna) skrev 2019-03-19 17:21:50 följande:

    Somnar...


    Det också ibland. :p
  • Sharpe­r
    Äldre 19 Mar 18:43
    #5

    Går direkt på toaletten (precis utanför sovrummet). Tvättar inte av mig eller så direkt om inte mannen fått för sig att han ville spruta ner hela mig, då blir det givetvis duschen direkt ;)

  • Anonym (Sarah­)
    Äldre 19 Mar 18:57
    #6

    Inget alls, låter det vara som det är. Går på toa ibland om jag orkar.

    Min man somnar ofta direkt, men ibland går han och torkar sig med papper.

    Papper eller våtservetter vid sängen är inget vi bryr oss om.

    Min man tycker det är jätteäckligt med sperman, men det tycker inte jag, tvärtom faktiskt!

  • Anonym (Makin­glovei­sbeaut­iful)
    Äldre 19 Mar 19:42
    #7
    Anonym (Ts) skrev 2019-03-19 16:54:22 följande:

    Som rubriken lyder, hur gör ni?

    Alltså går ni och duschar efteråt, har ni papper bredvid sängen? Våtservetter? Eller låter ni alla sexrester ligga kvar? Eller något annat kanske haha.

    Jag och min kille har alltid papper och våtservetter bredvid sängen, jag brukar trycka ut den mesta sperman och sen tar jag bara på mig trosorna, bryr mig inte så mycket om när den resterande sperman hamnar i trosorna. Han brukar använda både papper och våtservetterna för att torka av sig där nere, då han inte gillar när det känns kladdigt eller blött.

    Hur gör ni?


    Helst myser jag gärna, kramas, smeker och pussar min partner på handen och axlar och skuldror och hela kroppen.
    Pratar med.
  • Anonym (Ola)
    Äldre 19 Mar 20:18
    #8

    Hushållsrulle i sängbordets låda. Torkar av oss lite, somnar.

  • Anonym (J)
    Äldre 20 Mar 03:03
    #9

    Springer upp på toa med handen mellan benen så ingenting läcker ut, sedan klämmer jag ut allt i toan och torkar med med papper och våtservett. Är det riktigt kladdigt sköljer jag av mig snabbt o duschen

  • Äldre 20 Mar 10:08
    #10
    +1

    Det finns ju en anledning till varför människan uppfann gardiner.


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Bill)
    Äldre 20 Mar 13:04
    #11

    Torkar av det mesta med toapapper som alltid finns i sängbordet. Går sen på toan o efter det sköljer jag av kuken i handfatet. (Skönt att kissa efter - då slipper man efterkladd av sperma.)

  • Anonym (Miss Intima­te)
    Äldre 20 Mar 15:52
    #12

    Det beror på situationen. Om min man sprutar i mig, brukar jag efteråt hoppa i duschen och tvätta mig för att minska risk för irritation i musen. Om han knullar mig bakifrån och vill lägga satsen över ryggen så brukar han hämta papper och torka av mig. Om jag suger av honom och han sprutar i min mun, brukar jag gå på toa och tvätta av mun och läppar och spotta ut sperman i handfatet.
    :)

  • Anonym (s)
    Äldre 20 Mar 19:04
    #13

    Vi kör med kondom så den tas av, knyts ihop och slängs, och så torkar vi oss (har alltid en rulle toapapper bredvid sängen). Sedan blir det väl lite mys innan vi somnar, för vi har oftast sex på kvällen. 
    Älskar kondom för man slipper välja mellan att springa till toa eller att sova i en pöl med sperma ;) 

  • Anonym (Kvinn­a, 34)
    Äldre 20 Mar 19:38
    #14

    Jag går till toaletten bara, det rinner ut när jag kissar.

  • Anonym (John Holmes­)
    Äldre 20 Mar 20:31
    #15
    +1

    Vi har prövat det mesta av det som redan har nämnts i tråden. Alltid lika bökigt när man var klar med pökandet. Sen kom vi på att det bästa sättet att undgå allt krångel på, är att helt enkelt inte ha sex, så nuförtiden sitter frugan och ser Netflix på datorn i sängen medan jag läser en god bok. Inget kladdande och man sover gott. Rekommenderas varmt.

  • Anonym (Dusch­ar)
    Äldre 20 Mar 20:39
    #16

    Duschar och torkar ordentligt om han kommer i mig. Mest för att undvika svamp!!

  • Anonym (Spade­r)
    Äldre 20 Mar 20:43
    #17

    Hon brukar alltid gå upp och kissa och tömma ur sig det värsta. Jag brukar torka av mig sen sover vi om det är kvällstid.

  • Anonym (Ts) Trådstartaren
    Äldre 20 Mar 21:45
    #18
    Anonym (John Holmes) skrev 2019-03-20 20:31:43 följande:

    Vi har prövat det mesta av det som redan har nämnts i tråden. Alltid lika bökigt när man var klar med pökandet. Sen kom vi på att det bästa sättet att undgå allt krångel på, är att helt enkelt inte ha sex, så nuförtiden sitter frugan och ser Netflix på datorn i sängen medan jag läser en god bok. Inget kladdande och man sover gott. Rekommenderas varmt.


    Tråkigt ju?
Svar på tråden Hur gör ni efter sex?