• Anonym (Ridning)

    Hur vanligt är det att tjejer rider vid samlag?

    Hur vanligt är det att tjejer rider egentligen?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur vanligt är det att tjejer rider vid samlag?
  • Anonym (Kvinna 49år)

    Varje gång !! Det är det enda sättet för min man att komma. Tur för honom att jag gillar det och är hyfsat vältränad. Så sexigt att ha kontroll över sexet på det sättet.

  • Dragonkiller
    Anonym (Kvinna 49år) skrev 2019-03-21 20:52:59 följande:

    Varje gång !! Det är det enda sättet för min man att komma. Tur för honom att jag gillar det och är hyfsat vältränad. Så sexigt att ha kontroll över sexet på det sättet.


    Jag gillar med när min fru rider de gångerna då hon gör d. Så skönt plus att man kan massera brösten samtidigt.
  • älskamigmucho

    Som ryttare sen barnsben rider jag många män som jag har sex med... Jag rider hårt o länge så de kommer utan att de rör sig en milimeter... rider både fram o baklänges o överraskar med vilket hål han får komma in i..... rider gärna både män o kvinnor i ansiktet vid oralsex

  • Dragonkiller
    älskamigmucho skrev 2019-03-24 11:54:47 följande:

    Som ryttare sen barnsben rider jag många män som jag har sex med... Jag rider hårt o länge så de kommer utan att de rör sig en milimeter... rider både fram o baklänges o överraskar med vilket hål han får komma in i..... rider gärna både män o kvinnor i ansiktet vid oralsex


    Det låter så trevligt och skönt d du skriver!
  • Anonym (Varje gång)

    Enklaste sättet för min fru att komma är när hon rider. Hon lutar sig framåt så att klitoris gnuggas samtidigt som kuken glider in och ut. Hon brukar komma på en minut i den ställningen. Så vi avslutar oftast så.

  • Anonym (Undebart)
    Anonym (Kvinna 49år) skrev 2019-03-21 20:52:59 följande:

    Varje gång !! Det är det enda sättet för min man att komma. Tur för honom att jag gillar det och är hyfsat vältränad. Så sexigt att ha kontroll över sexet på det sättet.


    Är den skön känsla är det härligt att se hans min när han får dina bröst i ansiktet  
  • Xzx
    älskamigmucho skrev 2019-03-24 11:54:47 följande:

    Som ryttare sen barnsben rider jag många män som jag har sex med... Jag rider hårt o länge så de kommer utan att de rör sig en milimeter... rider både fram o baklänges o överraskar med vilket hål han får komma in i..... rider gärna både män o kvinnor i ansiktet vid oralsex


     


    Haha det låter som ett ex till mig!


    Det är en Jävla skillnad på tjejer som hållit på mycket hästar och, ja... alla andra :P För Jävlar vad hästtjejerna kan rida!! Nu är hon ett ex av en anledning, men ojojoj vad den tjejen kunde rida! 


    Dock blev det ingen överraskning vilket hål det blev - men det låter som något som borde vara Väldigt uppskattat bland många! ;)

  • TomAnd

    Beror helt på formen ???????????? ridning sker ibland vilket ör skönt förstås finns då mkt mer , frun gillar bäst som avslut hederlig missionär dör jag pumpar hårt ????????????????

  • Anonym (:))

    Sker ytterst sällan.. den ställningen ger mig liksom inget, förutom möjligtvis träningsvärk ;)

    Är dessutom sjukt obekväm med att visa mina bröst i den vinkeln så den ställningen är inte uppskattad av mig. ????

  • Anonym (Undebart)
    Anonym (:)) skrev 2019-03-27 14:44:29 följande:

    Sker ytterst sällan.. den ställningen ger mig liksom inget, förutom möjligtvis träningsvärk ;)

    Är dessutom sjukt obekväm med att visa mina bröst i den vinkeln så den ställningen är inte uppskattad av mig. ????


    Tror du fler håller med dig 
Svar på tråden Hur vanligt är det att tjejer rider vid samlag?