• Anonym (Undrar)

    Säga till sin tjej att skaffa silikon?

    Hej

    Vet inte om det är rätt forum men undrar hur ni tjejer skulle reagera om killen frågade på ett vänligt sätt om hur du ser på silikon? Göra dom lite större liksom. Och killen är med i processen och betalar.

  • Svar på tråden Säga till sin tjej att skaffa silikon?
  • Moder1

    Vilken bra idé hade jag sagt och rekommenderat en pungförstoring. Jag gillar stora pungar

  • Anonym (Nope)

    Jag hade avslutat relationen. Jag vill inte operera in något konstgjort i kroppen om det inte skulle vara livsavgörande, vilket knappast faketuttar är. Om min kille hade yppat sådana tankar hade mina känslor för honom dött där och då.

  • Godisbuske

    Nej det gör man inte. Det pratar man om tjejen tar upp det men på ett förstående sätt. Dvs att du döljer din etusiasm.

  • Anonym (E)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-03-19 19:29:59 följande:

    Hej

    Vet inte om det är rätt forum men undrar hur ni tjejer skulle reagera om killen frågade på ett vänligt sätt om hur du ser på silikon? Göra dom lite större liksom. Och killen är med i processen och betalar.


    Absolut inte acceptabelt, men det tror jag att du förstår. Dels säger du att hennes kropp inte duger som den är, och dels att hon skall genomgå något så riskabelt som ett kirurgiskt ingrepp för att tillfredsställa dig. Helt annan sak att stötta henne om hon själv uttryckt denna önskan, men hon kanske är jättenöjd med sina bröst.
  • Rosa Fluff

    Jag skulle bli sårad, ledsen och fly förbannad. Och han skulle åka ut med huvudet före.

    Jag har själv opererat brösten. Men det var för att JAG ville. Skulle en kille bett mig göra det jag se honom som mindre begåvad och helt jävla dum i huvudet.

  • Anonym (Idiot)

    Hur hade du sett på om hon bad dig göra kuken/pungen lite större. Om hon står för det?

  • Anonym (Idiot)
    Rosa Fluff skrev 2019-03-19 19:34:26 följande:

    Jag skulle bli sårad, ledsen och fly förbannad. Och han skulle åka ut med huvudet före.

    Jag har själv opererat brösten. Men det var för att JAG ville. Skulle en kille bett mig göra det jag se honom som mindre begåvad och helt jävla dum i huvudet.


    Håller med. Min kille hade åkt ut med huvudet före också. Hade ALDRIG gjort ett ingrepp på min kropp för att han inte är nöjd med mina bröst. Då kan han dra åt helskotta.
  • Anonym (Rebecca)

    Själv har jag egentligen inget emot att operera brösten och det är inte helt uteslutet att jag kommer att göra det själv någon gång, MEN jag skulle inte acceptera det om min kille ställde krav på att jag skulle göra det eller skulle ha åsikter på hur fejkbrösten skulle se ut (form, storlek etc). Helt ärligt skulle jag känna att det vore lite obekvämt om han ens tog upp frågan. Känns lite som om han skulle peta mig i magen och fråga hur jag såg på att gå ner i vikt.

    Sen är jag nyfiken på vad du menar med att killen skulle ?vara med i processen??

Svar på tråden Säga till sin tjej att skaffa silikon?