• Anonym (Fundersam...)

    Dagdrömma ifrån relationen

    Är det ok att dagdrömma sig bort ifrån sitt förhållande och drömma om något helt annat liv och partner? Jag vet verkligen inte om jag verkligen är nöjd i min relation och med min partner. Jag är hela tiden kluven på om jag är nöjd eller inte och vad jag vill göra i mitt liv. Ibland kan jag känna mig begränsad då han är på ett speciellt sätt och jag är mer våghalsig. Relationen har ännu inte hindrat mig från något.

    Pendlar mellan att vara så himla nöjd med mitt liv och att vilja göra något helt annat som singel, men det känslan går sedan över. Vet inte om har så mycket att göra med min partner ens. Vad tycker ni utifrån detta?

  • Svar på tråden Dagdrömma ifrån relationen
  • Anonym (Jag också)

    Inget bra svar på dina funderingar, men jag känner verkligen igen mig i det du skriver!

  • Anonym (vad)

    Vad kan du göra som singel som ej är möjligt i denna relation?

  • Walker90

    Jag drömmer mig bort från min man ibland. Jag kan drömma om hur det vore att vara ihop med en kändis jag har en Crush på, en person med betydligt högre inkomst eller vara singel.

    Samtidigt känner jag att min man är den jag vill bli gammal med. Jag tillåter mig att drömma och fantisera om andra men inte mer än så. Jag tycker det är ok.

Svar på tråden Dagdrömma ifrån relationen