• Anonym (Frustrerad)

    JAG BLIR TOKIG PÅ MINA ÄL-TEST, girls please help me!!!

    Att det ska vara så jädra knepigt med allt jämt! Jag får aldrig fullt utslag på mina ägglossningstest! Den här cykeln har jag testat VARJE DAG sedan dag 1. På dag 14 och 15 fick jag trådiga äggvita-flytningar MEN INTE NÅGRA UTSLAG PÅ STICKORNA.

    Jag ska försöka lägga upp en bild nu. Den visar två ägglossningstest. Det testet längs till vänster är från klockan 12 idag (dag 16) och från inget utslag över huvud taget till DET så tänkte jag ju NU JÄVLAR ÄR DET JU PÅ GÅNG... Men nu klockan 17 tog jag ett till test och som ni ser längst till höger så är stegringen svagare och på väg bort?!!???

  • Svar på tråden JAG BLIR TOKIG PÅ MINA ÄL-TEST, girls please help me!!!
  • Anonym (Frustrerad)

    Haha aja ni får vrida bilden mentalt i huvudet med det gröna uppåt...

  • Erkens mamma

    Det kan ju också vara så att stegringen varit som högst under natten till den 16:e och därför är det svagare nu än tidigare under dagen.

  • Anonym (Galen)

    Får aldrig helt positivt på mina heller, har rätt starka streck hela månaden. 
    Skulle säga att teststrecket är typ 50% av kontrollstrecket, men vid ägglossning blir det 75% om du förstår hur jag menar? Drömmer
    Testat prova alla olika tider på dygnet, alltid likadant. Höll på att bli galen av alla tester, men när vi väl skulle skaffa barn så tog det sig direkt båda gångerna. 

  • Anonym (Frustrerad)
    Erkens mamma skrev 2019-03-20 18:53:12 följande:

    Det kan ju också vara så att stegringen varit som högst under natten till den 16:e och därför är det svagare nu än tidigare under dagen.


    Ja, jag tänkte på det också faktiskt!

    MEN! Nu blev det starkt igen faktiskt och betydligt starkare än det vänstra där. Nu, klockan halv tio på kvällen är det näääääästan full stegring, inte riktigt men ändå nära. Förstår ingenting, gör ju efter konstens alla regler.
  • Erkens mamma
    Anonym (Frustrerad) skrev 2019-03-20 21:43:00 följande:

    Ja, jag tänkte på det också faktiskt!

    MEN! Nu blev det starkt igen faktiskt och betydligt starkare än det vänstra där. Nu, klockan halv tio på kvällen är det näääääästan full stegring, inte riktigt men ändå nära. Förstår ingenting, gör ju efter konstens alla regler.


    Det kan också svaja lite om man dricker olika mycket under dagen. Testet mäter ju koncentrationen i blodet. Går det uppåt nu igen så hade du nog en dipp under dagen pga mer utspädd urin.
Svar på tråden JAG BLIR TOKIG PÅ MINA ÄL-TEST, girls please help me!!!