• Anonym (Får ingen respons av supporter)

    Tinder - Det fungerar inte längre

    Jag har bytt mitt namn och då sa supporten att jag kunde göra det genom att radera mitt konto och sedan återigen skaffa Tinder. Då kommer Tinder att köra på det namnet jag har bytt till.

    Men varje gång jag öppna Tinder, så reagerar den som om jag fortfarande har ett konto. Så den frågar efter mitt mobil nummer, Facebook eller via E-post adress. Eftersom jag inte har konto på Tinder kan den ju inte skicka någonting på min E-post till exempel.

    Jag har försökt kontakta supporter återigen, men det är alldeles tyst och jag har inväntat för svar väldigt länge, men får inga som helst svar.

    Vet ni vad jag skulle kunna göra om jag vill använda Tinder?

    Det fungerar inte heller att radera appen och ladda om den igen.

    Tack för svar!

  • Svar på tråden Tinder - Det fungerar inte längre
  • Anonym (eee)

    Kanske en korkat fråga men har du raderat cookies? Jag var med på något annat ställe och det blev fel när jag bytte namn, fick då rådet att radera cookies för det var därför min dator hela tiden bad om mitt mobilnummer osv. Det funkade för mig, tack och lov, men det gällde inte samma sida. 

  • Anonym (Får ingen respons av supporter)
    Anonym (eee) skrev 2019-03-21 06:38:14 följande:

    Kanske en korkat fråga men har du raderat cookies? Jag var med på något annat ställe och det blev fel när jag bytte namn, fick då rådet att radera cookies för det var därför min dator hela tiden bad om mitt mobilnummer osv. Det funkade för mig, tack och lov, men det gällde inte samma sida. 


    Jag kör med min iPad. Jag vet inte om att radera all cokies skulle hjälpa. Hur gör jag det i sådan fall på iPad?
Svar på tråden Tinder - Det fungerar inte längre