• Anonym (Danne)

    Finns det öht nån kvinna som har string idag?

    Ja som frågan lyder..

    Jag hade en tjej mellan 2006 och 2010 som hade det för jämnan, men jag upplevde henne som ganska unik redan då, då det modet hade börjat gå över redan på den tiden

  • Svar på tråden Finns det öht nån kvinna som har string idag?
  • Anonym (julia)

    Jag har det och det säljs i affären så antar jag inte är ensam.

  • Anonym (Danne)

    Nej jag tror inte att du är ensam :)

    Men det är sällan man stöter på det nu för tiden.

  • TotteE

    String är jättesnyggt på vissa, och andra passar inte i det. Sen hänger det ju på vilka kläder kvinnan har till såklart.. Det passar ju inte till allt.

  • Anonym (S)

    Det är fortfarande inte ett dugg ovanligt även om nog många har mer halvstring-variant numera.

  • Anonym (S)
    TotteE skrev 2019-03-21 08:15:21 följande:

    String är jättesnyggt på vissa, och andra passar inte i det. Sen hänger det ju på vilka kläder kvinnan har till såklart.. Det passar ju inte till allt.


    Så vad passar string inte till?
  • Anonym (G)
    Anonym (S) skrev 2019-03-21 17:54:17 följande:

    Så vad passar string inte till?


    Osnyggt på en fet dallerrumpa.
  • Anonym (Psss)

    Skulle vara intressant om du ts även berättade vad du tycker om string. Är det positivt eller negativt om en tjej har det? Jag hade det ofta när jag var yngre men tycker inte jag har tillräckligt snygg kropp för att ha det längre. Visst kan det fylla en funktion under tighta byxor, meningen är ju att sömmen ej ska ses, men att gå utan byxor i bara trosorna, då känner jag mig inte snygg i string.

  • Pentra
    Anonym (S) skrev 2019-03-21 17:54:17 följande:
    Så vad passar string inte till?

    Min rumpa. Finns andra trosor som både känns mer bekväma och klär den bättre. Dessutom, min rumpa klämmer hellre något annat mellan skinkorna än ett smalt och skavande snöre... ... /Pentra
  • Pierott

    Jag gillar inte den avlånga formen min röv får i string. Använder bara hipsters eller halvstring :-S

  • Anonym (S)
    Anonym (G) skrev 2019-03-21 17:55:47 följande:
    Osnyggt på en fet dallerrumpa.
    Ja, så kan man väl tycka men smaken är som baken. Viktigast är att kvinnan som bär trosorna har vad hon tycker är bekvämast. Även om man kan undvika ljusa genomskinliga byxor med mörka underkläder.
Svar på tråden Finns det öht nån kvinna som har string idag?