• Äldre 21 Mar 09:00
    95 visningar
    6 svar
    6
    95

    Symptom fri

    Hej jag för snart en vecka sen ett posetivt graviditets test. Hadde symtomer så som ömma bröst och illamående lite trötthet. Nu idag går jag in i vecka 6+1. Och är fullt symtom fri. Och det oroar mig så enormt. Symtomerna har liksom varit min försäkring om att allt är som det ska vara. Så jag undrar om man det är lugnt att vara symtom fri. Ska ringa barnmorskan för att förhoppningsvis bli lite lugnare.

  • Svar på tråden Symptom fri
  • Äldre 24 Mar 22:47
    #1
    Natttis skrev 2019-03-21 09:00:04 följande:

    Hej jag för snart en vecka sen ett posetivt graviditets test. Hadde symtomer så som ömma bröst och illamående lite trötthet. Nu idag går jag in i vecka 6+1. Och är fullt symtom fri. Och det oroar mig så enormt. Symtomerna har liksom varit min försäkring om att allt är som det ska vara. Så jag undrar om man det är lugnt att vara symtom fri. Ska ringa barnmorskan för att förhoppningsvis bli lite lugnare.


    Jag är i vecka 13 och har varit symptomfri hela vägen! Endast smått ömma bröst till och från.
  • Äldre 25 Mar 11:46
    #2

    Känner likadant! Hade fullt ömma bröst och bröstvårtor fram tills inatt och idag helt oömma bröst totalt borta. Undrar vetkligen också om det är normalt......

    Ingen blödning och ingen smärta i magen.

    Vad tror ni?

  • Äldre 25 Mar 11:47
    #3

    Hur känner du nu är det likadant eller har det kommit tillbaka?

  • Äldre 27 Mar 18:16
    #4

    Jag har ömma bröst igen till och från. Åh här om dagen kräktes jag nästan. Trött som 7 svåra år. Annars nada. Men barnmorskan sa det njut när du mår gott istället för att vara orolig. Men det är lättare sagt än gjort. Med tanke på att vi försökt få barn så länge. Som vi har försökt då vill man inte att man ska få missfall.

  • Äldre 27 Mar 21:41
    #5
    Natttis skrev 2019-03-27 18:16:43 följande:

    Jag har ömma bröst igen till och från. Åh här om dagen kräktes jag nästan. Trött som 7 svåra år. Annars nada. Men barnmorskan sa det njut när du mår gott istället för att vara orolig. Men det är lättare sagt än gjort. Med tanke på att vi försökt få barn så länge. Som vi har försökt då vill man inte att man ska få missfall.


    Håller tummarna för att allt går bra! Men försök att inte överanalysera symptomens vara eller icke vara. Det är så olika för alla!
  • Äldre 29 Mar 18:28
    #6

    Nu har jag börja blöda och dom kunde inte hitta något foster. Och jag har ont. Så just gråter jag.

Svar på tråden Symptom fri