• Anonym (Hur normalt är det?)

    Har du haft SEX på jobbet

    Jag skulle vilja veta om det är normalt att man har sex på jobbet, eller på firmafest.

  • Svar på tråden Har du haft SEX på jobbet
  • Anonym (Linda)

    När min sambo och jag jobbade på samma plats så hade vi det nångång på någon lunchrast.

  • Anonym (Hur normalt är det?)

    OK,, det är där det började. Glad

  • Anonym (Ii)

    Aldrig på jobbet. Har blivit flirtad med otroligt mycket :) även när jag har haft partner.

    Har däremot haft sex när jag gick i skolan med en lärare.

  • Marvinio

    Inte haft sex på jobbet men råkade ligga med chefens dotter utan att veta att de var relaterade, sedan raggade chefens dåvarande romans med mig. Kände illa till mods till chefen så gick inte vidare där

  • Anonym (:))

    När jag och sambon jobbade på samma jobb, så ja. Det hände

  • PH76

    Jag har haft sex i duschen till gymmet på jobbet, dock på dagtid under en helg.

    Någon sa något om firmafester och det har givetvis hänt men då har det varit på hotell och inte på kontoret såklart.

  • Anonym (Hur normalt är det?)

    Det började för ungefär för 2 månad sedan, hon är inte min kollega, men vi sitter i samma kontorshotell.
    Vi har känt varandra 1 år. men aldrig tänkt på att inleda kärleksaffärer.
    Det började med att hon berättade hur dåligt hon har det hemma.
    Så allt utvecklades till att vi började prata även per tel och lunchraster.

    så en fredag jobbade både hon och jag sent och att vi skulle på bok rea senare på kvällen. vi kom aldrig dit. hon kom till mitt rum, började prata om det vanliga
    jag stängde av min dator och satte mig bredvid henne. jag fick en kram av henne, -och kände hennes ljuvliga doft. jag blev givetvis upphetsad. Vi började kyssas
    sen frågade hon mig om jag var säker. jag svarade ja utan att veta vad hon menade. Vi fortsatte, och det ena ledde till det andra. Nu har vi intensiv sex varannan dag. Jag har börjat få känslor för henne Skäms
    JO en sak till hon är inte svensk och hon är inte heller kristen. inte för att jag bryr mig om hennes etnicitet eller religion. 
    Vad borde jag göra eller vad skulle ni göra?

  • Anonym (-)

    När vi varit på konferens med övernattning har det hänt.

    Har en kollega som är en sanslöst bra älskare som jag legat med flera gånger vid såna tillfällen.

Svar på tråden Har du haft SEX på jobbet