• Anonym (murmel)

    Konstig sex-dröm

    Brukar drömma en och annan skum dröm ibland, men ytterst sällan de involverar sex.

    Förra veckan drömde jag dock att jag var typ tillfångatagen och instängd i nått hus av en man. Tror jag försökte ta mig därifrån flera gånger men blev påkommen. Försökte väl få honom på bra humör genom att låta honom ha sex med mig. Minns att känslan efter ett upplevt samlag var väldigt olustig, kände mig liksom smutsig och kladdig...

    Lyckades dock vid ett tillfälle smita därifrån och räddades av en annan man.

    Kan tillägga att jag är man själv, så det här kändes väldigt udda.

    Är väldigt säker på att jag hade kvinnliga former och så i drömmen, innan någon börjar dra till massa homosex-förklaringar.

    Försöker förstå vad farao detta skulle ha för dolt budskap. Jag är liksom gift sedan många år, vi har ett bra sexliv. Håller mitt undermedvetna på att tala om att jag borde skaffa ett manligt ragg? Eller vadå?

  • Svar på tråden Konstig sex-dröm
  • Anonym (Frasse)

    Man har ju väldigt skumma drömmar ibland, även med inslag av sex. Jag hade t ex sex med en kvinnlig kollega för en tid sen, i en dröm. Det är den sista av mina kvinnliga kollegor jag skulle vilja ha sex. Inte för att hon är ful eller motbjudande, men  hon har ett sätt som jag avskyr och vår kemi klickar inte alls. Därför var den drömmen väldigt konstig. 


    Mest konstig var dock drömmen för några år sen när jag och min son i övre tonåren turades om att ha sex med min fru - som inte är mor till min son. Det var omskakande och jag gillade drömmen. Det var en behaglig tanke! Men fortfarande en konstig dröm! 


     

  • Anonym (Man)

    Var glad att du drömmer. Härom natten drömde jag att jag bönade och bad om sex med min tjej (som inta alls var så sugen egentligen) men att hon medgav mig att knulla henne om jag städade upp efter mig så hon slapp gå på toaletten. Jag övervägde någon sekund men var så kåt att jag sprutade i henne efter bara några juck varpå hon särar på benen och ber mig slicka upp efter mig.

    Det var en sjuk dröm men underbart härlig på samma gång. Jag har aldrig gått ner på henne efter jag sprutat i henne och det var väldigt upphetsande. Jag vaknade med ett praktstånd.

    Ska jag berätta om drömmen för henne med risk att hon tar efter och ställer ultimatum att jag ska slicka henne om jag kommer i henne eller ska jag behålla drömmen för mig själv?

Svar på tråden Konstig sex-dröm