• Anonym (Bi tjej)
    Äldre 21 Mar 17:39
    298 visningar
    3 svar
    3
    298

    Förälskad i min väninna :(

    Jag har gått och blivit förälskad i min väninna som jag har känt i många år, nu vet jag inte alls hur jag ska göra, hon säger att hon är hetro sa det för många år sen men har kysst och hånglat med tjejerna på fyllan endast men aldrig haft sex då hon påstår att hon aldrig skulle kunna ha det. Men hon vet i grunden att jag är bi sexuell och brukar vara nyfiken prata med mig om det och det är då hon har nämnt fylle hånglandet med kvinnor. Ibland söker hon min närhet ligga i famnen eller liknade och nämner att hon endast kan prata allt med mig osv.

    Min fråga är nu till alla hetro tjejer där ute.

    Hur skulle ni regera om eran väninna som är bi sexuell berättade för er om att hon är kär i er? Eller skulle ta på er och kyssa er osv hur skulle ni regera? Skulle ni bli arga eller vara nyfiken och vela fortsätta och se hur det känns och leder till?

    Känns som jag vill berätta detta för henne hur jag känner, men är så rädd att förlora henne :(

  • Svar på tråden Förälskad i min väninna :(
  • Anonym (Bi tjej) Trådstartaren
    Äldre 21 Mar 17:59
    #1

    Inga svar?

  • Anonym (...)
    Äldre 21 Mar 18:58
    #2
  • Anonym (Bi tjej) Trådstartaren
    Äldre 21 Mar 19:18
    #3

    Jag har sätt det där. Men vill veta vad andra hetro kvinnor tänker och agerar i kring detta.

Svar på tråden Förälskad i min väninna :(