• avslappnad

    Jag får inte slicka henne längre

    Jag lever i ett särboförhållande sen några år tillbaka. Vi träffades efter att båda skiljt sig. I början var sexet väldigt hett. Jag fick slicka henne. Hon tycker inte om att suga och att ta sprutet i munnen, så det blir aldrig av. Senaste tiden har hon inte velat bli slickad. Jag saknar det väldigt mycket. Med mitt ex var oralsex ett regelbundet inslag. Hon sög mig och tog sprutet i munnen. Jag slickade henne om vartannat, precis innan hennes orgasm trängde jag in i henne och hon kom. Direkt efter det började jag slicka henne igen till väldigt nära orgasm där jag trängde in i henne osv. Hon kunde få 5-6 orgasmer i följd på detta vis. Sista gången kom vi alltid tillsammans. Med min nya är sexet långt ifrån synkat. Hur ska jag göra för att få slicka henne? Jag börjar ha tankar om otrohet men det känns inte optimalt. Hur tänker ni tjejer som tycker om att suga men aldrig får göra det i ert förhållande?

  • Svar på tråden Jag får inte slicka henne längre
  • Anonym (Gör slut)

    Det är ju ingen mänsklig rättighet att bli avsugen eller att få slicka. Gör slut om du inte kan finna dig i situationen, svårare än så är det inte.

  • Anonym (A)

    Men väx upp för helvete. Finns få saker som är så otroligt patetiskt och äckligt som vuxna män som gnäller och beklagar sig över att sexlivet inte är exakt som man vill och ber om råd om hur man ska få sin vilja igenom, mot hennes. Sluta jämföra din nuvarande med ditt ex! Din nuvarande vill inte bli slickad, punkt. Acceptera det eller lämna och försök hitta någon annan.

  • Anonym (Om damer...)

    En viktig lärdom om damer är att man skall inte lägga så stor vikt på vad de gör och inte gör i sängen i början av en relation. Passa på att njut av det så länge du kan är mitt enda tips. När en kvinna är nykär eller vill få dig på kroken så låtsas hon ofta gilla saker som hon egentligen inte gillar.

    När den fasen av relationen lagt sig, först då kan man veta vad hennes sexuella preferenser är.

  • Anonym (J)

    Av vilken anledning vill hon inte bli slickad längre? Är du nöjd med sexet i övrigt?

    Och det är klart det är olika med din nuvarande tjej eftersom alla är olika och därför blir sexet annorlunda med någon annan. Men är du inte tillfredsställd så handlar det väl i första hand att ha bra kommunikation med din tjej om det här då det verkar vara ett stort problem för dig i och med att du har tankar på otrohet. Sen om ni nu har bra kommunikation men att du inte är helt tillfredsställd och inte vill ha det så kanske det är dags att träffa någon annan.

  • Godisbuske

    Det är ju ganska vanligt att tjejer ger sitt allt i början. Det är deras sätt att snärja. attraktionen är hög. Killen ger sitt bästa i uppförande , uppvaktande, säger och gör rätt saker osv. 

    Kvinnor har ju i regel oftast inte så mycket mer att erbjuda och ställa på bordet,  än vad som finns innanför trosan.

    Det brukar finns lite mer att erbjuda ju äldre dom är. 

    Du förstår, i nästan alla fall beror det på killen, det är han som tappar. När du inte längre gör rätt saker utanför sängen, med allt vad det innebär. Det är ett ständigt jobb. Uppvaktande, hålla lågan och att hon fortfarande känner som hon gjorde i börja. Annars så dalar attraktionen sakta.

    Det är då det blir mer sällan, vaniljsex osv.

    En kvinna som riktigt åtrår dig och är upp över öronen attraherad och kär, hon blir undergiven och ställer upp på i stort allt i sängen. Alla kvinnor har det i sig. Det är bara rätt man som får det.

    Inget att lasta kvinnor för, dom gör vad som funkar för att få en man. Dom är smarta.

    Vi killar är dumma. Som när vi hamnar i friend zone och skyller på tjejen, när det till 99,9 % är killen som sätter sig där själv. Han satte en gloria på tjejen och pratar med henne som hon vore en gudinna, ett högsta pris. Han visar att han knappt är värdig henne.

    Undertiden både suger och sväljer hon med god aptit med killen som väckte hennes lustar. Där han va priset.

    Antigen höjer du hennes attraktion eller går vidare. Lycka till

  • Anonym (Kvinna35)

    Vilken mängd med fientliga svar. :(

    I långa loppet tycker jag sex är en viktig del av förhållande. Det är förstås inte allt men problem där leder ofta till andra problem i längden.

    Har du pratat med din flickvän om problemet? Har du frågat henne varför hon inte gillar att bli slickad?

    I de förhållanden jag haft har det alltid funnits något jag vägrat göra för att jag funnit det obehagligt. Sedan har det funnits de saker som inte gett mig någon njutning men som jag gjort för att jag gillat när jag sett hur mycket min partner uppskattat det. På samma har min partner haft saker han inte velat göra o de han gjort bara för min skull. Jag tycker det är viktigt att man är sexuellt kompatibel i ett förhållande. Det skall finnas tillräckligt med saker som båda gillar o tillräckligt som båda är villiga att göra för den ändras skull. Om man är för olika blir det ett problem i långa loppet. Sexuell tillfredsställelse är ett ganska grundläggande behov o det är viktigt att man får det.

  • Anonym (Loy)
    Anonym (A) skrev 2019-03-21 17:51:39 följande:

    Men väx upp för helvete. Finns få saker som är så otroligt patetiskt och äckligt som vuxna män som gnäller och beklagar sig över att sexlivet inte är exakt som man vill och ber om råd om hur man ska få sin vilja igenom, mot hennes. Sluta jämföra din nuvarande med ditt ex! Din nuvarande vill inte bli slickad, punkt. Acceptera det eller lämna och försök hitta någon annan.


    haha helt rätt!
  • Anonym (Emma)

    Jag förstår henne. Får så mycket mer ut av att använda sexleksaker än att bli slickad. Tanken är att jag ska tända på det, inte den som utför det? Om jag inte gör det så varför ska jag ligga där och vänta på att han ska bli klar? 

    Jag har inget emot att suga, men jag gör det för hans skull och för att jag tänder på att han blir kåt. Eftersom jag inte blir kåt av att bli slickad ser jag ingen mening med det. En bra massagestav däremot är bästa som finns. 


    Du kan inte tänka dig sexleksaker istället om du vill se henne kåt?

  • Anonym (Om damer...)

    Att inte få slicka och smeka, utan att med enbart snoppen till hjälp förväntas kunna tillfredställa en kvinna, ge henne orgasmer osv. är faktiskt inte helt lätt.

    Med sådana krav som det blir på uthållighet och förmåga så är det svårt att själv kunna njuta av sexet, utan man måste hålla igen, för sprutar man så slaknar man rätt fort och får man inte då försöka med något annat så är man helt körd. Själv föredrar jag att ge henne en orgasm innan jag ens stoppar in snoppen, då kan jag slappna av och komma när jag vill tycker jag. Då har jag ändå gett henne något, så det gör inget om jag bara kan jucka två minuter eller så, då kan jag njuta fullt ut av de två minuterna.

    Jag hade vägrat ställa upp på det om hon dessutom krävde att jag skulle ge henne orgasm utan att få slicka/smeka. Eller så hade jag struntat i hennes orgasm och bara kört på och sprutat, utan att hålla igen.

  • Anonym (?)

    Hahahahaha - ja jävlar .... tacka fan folk har problem ......

  • Krackelibrankel

    Fattar inte detta. Min tjej är helt galen i själva slickningen.

    Att det finns sådana kvinnor som inte gillar det. Jag har hitentillis aldrig träffat någon som inte gör det.

  • Anonym (...)

    Åh herregud.. Sluta för guds skull att jämföra din nya tjej med ditt ex.

  • Tom Araya
    avslappnad skrev 2019-03-21 17:47:40 följande:

    Jag lever i ett särboförhållande sen några år tillbaka. Vi träffades efter att båda skiljt sig. I början var sexet väldigt hett. Jag fick slicka henne. Hon tycker inte om att suga och att ta sprutet i munnen, så det blir aldrig av. Senaste tiden har hon inte velat bli slickad. Jag saknar det väldigt mycket. Med mitt ex var oralsex ett regelbundet inslag. Hon sög mig och tog sprutet i munnen. Jag slickade henne om vartannat, precis innan hennes orgasm trängde jag in i henne och hon kom. Direkt efter det började jag slicka henne igen till väldigt nära orgasm där jag trängde in i henne osv. Hon kunde få 5-6 orgasmer i följd på detta vis. Sista gången kom vi alltid tillsammans. Med min nya är sexet långt ifrån synkat. Hur ska jag göra för att få slicka henne? Jag börjar ha tankar om otrohet men det känns inte optimalt. Hur tänker ni tjejer som tycker om att suga men aldrig får göra det i ert förhållande?


    Antagligen gillar hon egentligen inte att bli slickad. Fråga henne.
  • Anonym (Nnn)

    Kommer hon av att du slickar henne? Har hon lätt för att komma av det eller rent generellt när ni har sex?

    Nu ger jag mina tankar och utgår från mig själv lite här... hoppas dett hjälper.

    Jag förstår att du vill uppleva nått liknande det du och ditt ex hade. Det låter SÅ trevligt må jag säga. Men hade en relativt ny kille kommit och berättat att han vill ha det så hade jag fått en extrem press på att komma. Det tycker jag redan det kan bli av att bara komma en gång då jag inte har superlätt för att komma. Det tar lite tid helt enkelt (tyvärr, men jobbar på det)... det blir världens press och projekt då av sexet och inte bara nått kul spontant. Ibland vill man det ena och ibland det andra.

    Jag tänker, har du tagit detta i små steg? Med ditt ex kan jag tänka mig att detta var något ni jobbade fram med tiden och inte nått som bara funkade sen dag ett? Försök släppa lite på tankarna kring hur sexet var med denna tjej och fokusera istället på att hitta er grej. Kanske gillar hon att bli slickad på ett annat sätt? Efter att du kommit? Mitt i? Hårdare/ lösare ja du förstår.

    Men börja med att fråga henne rakt ut om hon gillar att bli skickad överhuvudtaget och om du kan göra något annorlunda för att hon ska ha det så bra som möjligt.

Svar på tråden Jag får inte slicka henne längre